• Ik ging dus laatst heel random Disney liedjes zoeken op Spotify om me een beetje op te peppen zodat ik weer door kon leren en toen stuitte ik op deze lijst:

    https://open.spotify.com/user/128899670/playlist/5NtjgKz4doejP5HJtKXFcS

    De Disney-hitlijst!!

    Zo heerlijk! Lekker meebleren en vervolgens weer verder studeren. Want ja, je moet je moet iets doen om de toetsweek door te komen....


    Hebben jullie ook van deze awesome pep-up spotify/youtube lijsten die jullie de toetsweken door sleuren?


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Geweldig! Disney muziek is heerlijk!
    Ik moet toegeven dat ik in mijn laatste toetsweek echt elke dag de liedjes van Vaiana/Moana heb geluisterd. Die werken echt enorm oppeppend. :')

    Oh Disney, altijd leuk!
    Ik kan me zelf gek genoeg goed concentreren met Les Mis in het Frans op de achtergrond.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Oh nice! =D Me likes!


    Inspiration can hit you any time

    Hannibal_Lecter schreef:
    Geweldig! Disney muziek is heerlijk!
    Ik moet toegeven dat ik in mijn laatste toetsweek echt elke dag de liedjes van Vaiana/Moana heb geluisterd. Die werken echt enorm oppeppend. :')


    Hahaha, die schreeuw ik ook altijd lekker mee. Zelfs de schilder hier is niet anders meer gewend :') (My house, my rules. Suck it, painter!)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.