• De Kwaadaardige Club

    we're going to set the world on fire.

    ✘ ✗ ✘ ✗ ✘


    why should we hide our
    d a r k      s i d e ?
          Weet je, mensen hebben de gewoonte om de wereld op te delen in Goed en Kwaad. Het zij zo dat het Goede altijd overwint. Natuurlijk.
          Wij kunnen van onszelf zeer zeker beweren dat wij niet bij het Goede horen. Niet omdat we niet zo lief zijn, maar omdat het Goede ook zo cliché klinkt, snap je? Wij hebben enkel voor het Kwaad gekozen om te laten zien dat dat ook wel kan winnen. Makkelijk.


          En zo geschiedt het. Er wordt een club opgericht, op het eerste gezicht een beetje zielig tot je de leden leert kennen. Leden die allemaal iets meegemaakt hebben en wraak willen op de aarde.
          Enkel een groepje tieners, wat is daar nou zo gevaarlijk aan? Oh, dat zul je snel ondervinden. Zet een voet in 'het Huis', het grote hoofdkwartier, en kom erachter dat niets is zoals het lijkt. Ieder kan iets, heeft een gave die misschien niet helemaal natuurlijk is. Deze speciale mensen, zij hebben ook een doel met deze 'krachten'.

          Zie de wereld voor ons buigen.

    hell is empty. all the devils are here.

    Het Huis

          De kamerindeling:
    Kamer 1
    • Bouncing
    • Cal
    • Ander
    • Olive
    Kamer 2
    • Nicotine
    • Puck
    • Leslie
    Kamer 3
    • Pan
    • Joey
    • Iratus
    • Cadi
    Kamer 4
    • Avis
    • Jackson
    • Dawn
    • Cam
    Kamer 5
    • Cole
    • Gaia
    • Roxy
    • Jennah
    Kamer 6
    • Fiona
    • Tibo
    • Cynder

          In de story heb ik ergens ooit verzonnen dat mijn personage, Iratus, het huis heeft gemaakt met haar illusies. Maar Iratus is enorm veranderd sindsdien, en zoals haar krachten nu werken zou ze dat huis nooit zomaar kunnen maken. Dus laten we zeggen dat het is gestolen. De oude bewoners zijn vermoord en niemand is erachter gekomen wie dat heeft gedaan. Of dat het überhaupt is gebeurd. Het huis is vervolgens met een aantal valse contracten overgegaan naar de Club, en nu wonen we er, gebruiken we het als hoofdkwartier. Door deze indeling werkt het trouwens ook niet helemaal dat iedereen een eigen kamer heeft - pech, mensen.
          Also, we hebben geld. Veel geld. Wil iemand een personage met goede hackerkwaliteiten maken?

    Het huis
    De woonkamer
    De badkamer
    De keuken
    De tweede badkamer
    De bieb
    Computerruimte: Het internet had geen leuke plaatjes, heel sad. Dus laten we aannemen dat er in deze ruimte een stuk of vijf computers staan op bureaus. Het is een saaie kamer met witte muren, de bureaus van licht hout en de computers dingen met dunne schermen en fijne toetsenborden.
    De slaapkamers: Vier vrij grote en mooie bedden, vier kledingkasten, een donkerhouten vloer en grijze muren die natuurlijk altijd onder geklad kunnen worden met pennen, potloden en graffiti.

          BELANGRIJK! Oké, ik ben de hele tijd vaag aan het doen over de locatie van het Huis. Maar het is dus gelegen in het (verzonnen) dorpje Naud, dat ligt in de buurt van Wales in Engeland.


    Regels

    • Geen gescheld/disrespect tegen over elkaar en elkaars personages.
    • Geen 16+.
    • Overleg met elkaar: je mag alleen je eigen personages gebruiken, die van de ander alleen met toestemming van diegene.
    • Als je je uitschrijft ben je zo goed als figurant en mag iedereen dus met je personage doen wat hij/zij wil. Inactiviteit betekent niet dat je automatisch uitgeschreven bent, dit moet vrijwillig zijn, meld dit in het praattopic.
    • Minimaal vijftig woorden per post.
    • Bestuur maximaal vijf personages.
    • Geen perfecte personages.
    • Nieuwe topics alleen door Iratus. Zitikhierfoutzegdatdaneven.


    "you're a child of the devil."
    "i'm a beautiful angel which jumped out of heaven."

    why should i apologize for the monster i have become? no one ever apologized for making me this way.



    Invullen

    • Naam
    • Leeftijd (van 6 tot 18 jaar)
    • Geslacht
    • Karakter
    • Uiterlijk
    • Verleden
    • Relaties
    • Gave
    • Extra


    Rollen (VOL!)

    naam • gave • faceclaim • username • pagina

    Girls:
    • "Iratus" Quinn Alena Eaves • Illusies • Barbara Palvin • Whitesnake • 1.1
    • Nicotine "Nicolette" MariGold • Telekinese • Anna Speckhart • JoSnape • 1.1
    • Gaia Claudia Pulchra • Leegte • Emily Rudd • Kowalski • 1.13
    • Fiona "Maria" Alderman • Hacken • Miranda Kerr • Choctaw • 1.8
    • "Bouncing Ball" Aevy Thalia Allison Child • Zwarte magie • Georgie Henley • OIive • 1.2
    • Olive Emi "Twist" Jackson • Geen • Emily Bador • OIive • 1.4
    • Sophamoara "Cadi" Sarabi Kane • Geest • ? • Caligosus • 1.2
    • Parva "Avis" Cuckoo • Manipuleren door te zingen, praten met vissen, dingen sterk aan voelen komen • Kristine Froseth • OIive • 1.8
    • Leslie "FireFly" Mortem • Empathie • Aly Antorcha • JoSnape • 1.7
    • Dawn Mary Anderson • Teleportatie • Olivia Frischer • Whitesnake • 1.8
    • Roxy "Rox" Scarlet Woods • De elementen vuur en aarde • Kaya Scodelario • Pua • 1.7
    • Jennah "Jah" Dunphy • Weet alles • Sarah Hyland • ModernFamily • 1.18
    • Cynder Amazon • Draak • Mackenzie Foy • Pua • 1.15

    Boys:
    • Joey Mortem • Laat mensen pijn voelen op afstand • Cameron Dallas • JoSnape • 1.2
    • Jackson "Nausithous" Ogygia • Het weer beïnvloeden • Maciej Grubich • JoSnape • 1.7
    • Robin Kay Goodfellow "Puck" • Gedachten en dromen vervormen • Robbie Kay • OIive • 1.2
    • Cole Ayden Cael • Nacht, donker en angst • ? • Caligosus • 1.4
    • Tibo Michael Sully • Gedaanteverwisseling • Anton Yelchin • ModernFamily • 1.7
    • Cameron Dylan Black • Inspelen op zwaktes/angsten, emoties aanpassen • ? • Caligosus • 1.7
    • "Cal" Asher Levi Cain • Bloed • ? • Caligosus • 1.9
    • Ander Itai Pierce Elwood • De tijd • Hugh Vidler • Whitesnake • 1.13
    • Peter Pan/Peter Edmund Goodfellow • ? • Robbie Kay • OIive • 1.9


    Archief & Stuff

    Story
    Rollentopic 1 || Actief
    Speeltopic 1 || VOL
    Speeltopic 2 || VOL
    Speeltopic 3 || VOL
    Speeltopic 4 || Actief
    Praattopic || VOL
    Praattopic 2 || Actief


    yeah, you're right. we're a sad group of idiots. and now shut up, i have to get my gun and you're wasting my time.

    the best thing you could do is master the chaos in you. you are not thrown into the fire, you are the fire.

    ✘ ✗ ✘ ✗ ✘

    [ bericht aangepast op 2 juni 2017 - 11:43 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

          Jennah "Jah"      Dunphy

    NAAM
    ~Jennah: Jennah is een Keltische naam voor meisjes. De betekenis van de naam is `witte, eerlijk`.
    ~Dunphy: -
    ~Bijnamen: Bijna iedereen noemt haar Jennah of Jah, er zijn ook een paar mensen die haar een andere bijnaam geven.

    Jennah heeft zelf haar naam gekozen, omdat ze meestal eerlijk is. Vroeger heette ze Haley (Haley is een Scandinavische naam voor meisjes. De betekenis van de naam is `held`.). Aangezien ze niet echt handig is, en dus geen held is, wilde ze niet meer Haley worden genoemd. Enkel irritante mensen noemen haar soms nog zo.

    LEEFTIJD
    ~ Ze is net 16 jaar oud
    ~ Geboren op 19 september
    ~ Haar sterrenbeeld is een Maagd

    Haar sterrenbeeld klopt momenteel nog met de realiteit.



    KARAKTER
    Vaak zien mensen Jennah als het ideaal kind. Ze is schuchter als het moet, kwaadaardig als het kan. Ze kan gemakkelijk het vertrouwen winnen van iedereen wie ze maar wilt.




    GAVE

    Haar kracht is dat ze ALLES weet. Van de moeilijkste rekensommen tot je volledige stamboom. Als ze iets niet zou weten, wat heel weinig voorkomt, zal ze meestal kwaad worden en dan alleen willen zijn...

    GESCHIEDENIS

    Tot haar tien jaar leefde Haley bij haar ouders, Phil Dunphy en Claire Pritchett. Ze had een broer en een zus, die niets van haar moesten weten. Haley deed heel erg haar best op school maar toch lukte het niet zo goed. Na enkele stevige uitbranders van haar ouders en leerkrachten besloot ze weg te lopen, en verbleef zo 6 jaar in een vluchtelingenkamp. Enkele dagen geleden vond ze op internet iets over "Het Huis" en wilde er eens naartoe gaan...



    RELATIES

    Wie wil?

    EXTRA

    I'm a sarcastic person, and people don't get my humor sometimes.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2017 - 22:30 ]

    Hey, slimpie, Jens, er is al een Fiona hier (;


    obsessive rage

    Forvo schreef:
    Hey, slimpie, Jens, er is al een Fiona hier (;


    :|

    Oké ik pas mijn naam wel aan naar... Iemand een idee? Ik houd het nog op Fiona tot er iemand iets anders voorstelt...

    Ik heb nu al iets: Jennah

    Ik vind Sarah Hyland toch meer geschikt dan Sabrina Carpenter voor dit personage :P

    USS_Enterprise schreef:
    Haar kracht is dat ze ALLES weet. Van de moeilijkste rekensommen tot je volledige stamboom. Als ze iets niet zou weten, wat heel weinig voorkomt, zal ze meestal kwaad worden en dan alleen willen zijn...


    Big chance dat Puck (die zichzelf niet volledig kent) en Olive hier kinda safe voor zijn :Y)


    obsessive rage

    Okee Jens Modern Familyyy boxxx👊👊

    Al zal het vreemd zijn dat Haley nu wel slim is in plaats van nogal dom🤔


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Sophamoara schreef:
    Okee Jens Modern Familyyy boxxx👊👊

    Al zal het vreemd zijn dat Haley nu wel slim is in plaats van nogal dom🤔


    Ik dacht, ik kan moeilijk heel het verhaal van de serie gebruiken :P

    [ bericht aangepast op 25 mei 2017 - 8:18 ]

    USS_Enterprise schreef:
    (...)

    Ik dacht, ik kan moeilijk heel het verhaal van de serie gebruiken :P


    Whahaha true. Maar ze is wel leuk in de seriee


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    g o - f u c k - t h y s e l f - <3

          name
    Naam Lillian Martins. Af en toe ergert het meisje zich er een beetje aan dat het zo zoet klinkt, maar op andere momenten realiseert ze zich dat het de perfecte dekking is, en daar maakt ze dan ook gebruik van.
    Betekenis 'Genadige lelie'. Lilly vindt het nergens op slaan, en geeft in dat opzicht niets om haar naam.
    Bijnamen Ze stelt zich voor als Lillian, maar de meesten noemen haar 'Lilly' - van haar krijg je keuze tussen 'Lilly', 'Lillian' en 'Martins'. Iets anders bevalt haar in de meeste gevallen absoluut niet.



    i feel like my soulmate will be a cup of espresso; small, bitter and black, you know? I mean, I relate so much

          age
    Lilly is geboren op 28 oktober in jaar zoveel, ze is zeventien jaar oud en zit in het senior year. Het meisje kan zich erg kinderachtig gedragen, maar af en toe switcht dat naar de meer serieuze kant.
    I love sarcasm - it's like punching people in the face, but with words
          status
    Lilly is dat kind dat nu al compleet klaar is met school - ze doet zo weinig mogelijk moeite en ruziet er voortdurend over met de leraren. Ze wordt er ongeveer eens in de twee, drie dagen uitgestuurd en is haar meeste middagen op school te vinden. Wanneer ze nablijft is ze meestal aan het schetsen, of ze irriteert de overige aanwezigen in de ruimte.
          Er is een kans dat Lilly uit verveling ruzie zoekt, wat ze op een vrij onopvallende manier voor elkaar kan krijgen, als ze wil. Meestal doelt ze op de meer populaire mensen, omdat die over het algemeen meer drama veroorzaken.

    "nO DON'T DO THAT" "uh, oh, too late to stop now"
    d
    o
    n
    e
          past
    Als je het Lilly vraagt, krijg je van haar het verveelde antwoord dat haar verleden ongelofelijk saai is. Als enigskind met twee ouders die een doodnormale, saaie baan hebben, valt er niet echt veel te beleven. Het enige echt bijzondere eraan is dat Lilly zelf maar de touwtjes in handen in handen heeft genomen om alles interessanter te maken (en ook voor aandacht, maar dat zal ze nooit toegeven). Het meisje begon zich steeds moeilijker te gedragen en haalde zich een hoop problemen op de hals. Ook sprong ze van interesse naar interesse, waardoor niemand nog echt bijhield wat ze leuk vond; ze kent een hoop boeken, maar kan ook gitaarspelen en zingen, en daar bovenop heeft ze ook kort op karate gezeten.














    places, places, get in your places

          name
    Naam Noel Roth. Het meisje is niet erg dol op haar naam, zowel om de betekenis als om de achternaam, iets waar ze vooral toen ze jonger was een beetje mee te kampen heeft gekregen.
    Betekenis Kerstmis, wat dan ook haar geboortedatum is. Noel heeft hierom een hekel aan haar naam -- ze neemt hem absoluut niet serieus en ergert zich bijzonder aan de grapjes die ze er heel soms over krijgt.
    Bijnamen Tot haar grote spijt heeft ze die niet.



    throw on your dress and put on your doll faces

          age
    Geboortedatum 25 december.
    Sterrenbeeld Steenbok, wat eigenlijk wel bij haar past.
    Leeftijd Noel is zestien jaar, maar mentaal beslist veel ouder. Het meisje heeft teveel meegemaakt in haar leven om het niet te zijn. De omstandigheden hebben haar gedwongen om heel snel op te groeien.
    everyone thinks that we're perfect
          role
    Noel speelt op een bepaalde manier de rol van de slechterik. Het meisje is dan wel gebroken en verschrikkelijk kapot van wat ze heeft meegemaakt en hoe ze daarop heeft gereageerd, maar alsnog heeft ze een enorme fout begaan bij het eindeloos pesten van Sarah. Het meisje duikt steeds in Sarahs herinneringen op om aan te duiden wat hun relatie is en hoe Sarah vanaf het begin al heeft doorhad dat er veel meer achter Noels gepest school.
          Naast Sarahs flashback zul je Noel echter niet echt als personage tegenkomen, ze gaat geen dialogen voeren of iets.

    please don't let them look through the curtains
    p
    u
    p
    p
    e
    t
          past
    Noel is al sinds haar geboorte omringd door problemen -- ze werd te vroeg geboren, en zou dat haast niet overleven. Maar dat deed ze wel, en de familie Roth was gelukkig, tot haar zusje kwam, toen Noel zelf vijf jaar oud was: Sarah.
          En daar begonnen de problemen. Sarah werd al heel jong gediagnosticeerd met een vorm van kanker in haar botten, en omdat ze toen twee was, hield ze het niet lang vol -- ze overleed vlak voor Noels achtste verjaardag, daarmee iets kapotmakend in het hard van haar zus. Langzaam begon Noel te rotten -- van een vriendelijk maar ietwat verlegen meisje veranderde ze langzaam naar een gesloten persoon dat met niemand iets te maken wilde hebben, al helemaal niet haar ouders, die volgens haar niet genoeg hadden gedaan om Sarahs dood te voorkomen. In die tijd begonnen Noels ouders ook met ruziën -- over geld, en Noels opvoeding, grotendeels, waardoor ze ongewild nog meer aandacht aan haar besteedden dan voor heen. Naast dat ze hen verachtte om Sarahs dood, was ze ook kwaad om het gebrek aan aandacht, waardoor ze in de transformatie ook de neiging kreeg om te vragen om negatieve aandacht.
          En die kreeg ze. Ruzies waren gewoonte bij de Roths, ruzies in het poppenhuis, waar niemand werkelijk zag wat gaande was.

    Ook was daar, op een dag, Sarah Lowe. Een nieuw meisje op Noels school, een kwetsbaar, verlegen kind. Het perfecte slachtoffer, wat Noel betrof, en een manier om zichzelf te martelen gezien haar naam. Want natuurlijk hield ze niet meer van zichzelf. Ze was door teveel heengegaan om te geloven dat ze een goed persoon kon zijn. Ze pest het meisje voortdurend, voelt zich dan schuldig, maar pest steeds meer. Ze doet zichzelf opzettelijk mentaal pijn.
    picture, picture, smile for the picture

    [ bericht aangepast op 26 juni 2018 - 10:08 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Stiekem probeer je gewoon het topic omhoog te schoppen :P

    En heel stiekem ik nu ook.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ik ben gewoon te perfectionistisch voor layouts, oké xD


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Whitesnake schreef:
    Ik ben gewoon te perfectionistisch voor layouts, oké xD


    Ik doe dit ook altijd hoor omdat in een story net wat anders is onder een spoiler btw ook he XD al is het minder.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Caligosus schreef:
    (...)

    Ik doe dit ook altijd hoor omdat in een story net wat anders is onder een spoiler btw ook he XD al is het minder.

    Ik doe het normaal niet, whoops, maar goed.
    Oh, echt? Ughh. Maar goed, idc. Het komt wel goed.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Whitesnake schreef:
    (...)
    Ik doe het normaal niet, whoops, maar goed.
    Oh, echt? Ughh. Maar goed, idc. Het komt wel goed.


    Nee, dat dacht ik eerst ook maar is niet zo


    obsessive rage