• Hee mensen,
    Ik Was vandaag niet op school want ik ben ziek,En vandaag hebben mijn vriendje en ik 4 maand,Dus ik dacht de hele dag aan hem , Of alles goed ging op school ensoow.Ga ik later inde middag op Msn.Spreekt iemand van me school me aan en vertelt me dat me vriendje in de klas stond te knuffelen met een ander MEISJE! Ik schrok me rot toen ik ook nog hoorde dat hij bijna zijn handen op haar kont had! Ik ben zooo Verdrietig,en voel me mega kut! Ik maak er morgen denk ik een eind aan. Ik maak het uit! ik wil het zo niet meer.!

    Btw; Waarom zouden ze elkaar knuffelen als ze elkaar haten! en elkaar altijd uitschelden!
    En nu ik erniet ben, Knuffelen ze!:|

    Wat zouden jullie gedaan hebben? (huil)

    xxxMy.(flower)

    Trek, het je niet zo aan ik weet dat dat moeilijk is maar de jongens waar ik op ben heeft een vriendin en knuffelde mij ook en andere meisjes. Maar vraag om uitleg, of vraag aan het meisje die is geknuffeld of het waar is misschien wil je vriendin jou en je vriend wel uit elkaar halen.


    I do not hook up.

    ten eerste vragen aan je vriendje of het wel echt =waar is!
    zo ja dan zou ik met hem gaan praten waarom die dat deed enzo
    good luck x

    Wat kut voor je.!
    Maar heb je de kant van het verhaal van je vriendje al gehoord?
    Want een vriend van mij heeft een vriendin en houdt verschrikkelijk veel van haar, maar hij slijmt en knuffelt ook met andere meisjes. Ik weet dat dat niet leuk is, maar je hebt het ook maar gehoord toch?
    Dus vraag aan je vriendje en aan meerdere mensen hoe het zit.
    Als dit vaker is gebeurt en er zijn al dingen voorgevallen, moet je doen wat je hart volgt. Als je het wil uitmaken, dan doe je dat ;)
    Veel sterkte.


    bla bla bla

    je weet het niet zeker, iemand kan ook tegen je liegen om je relatie kapot te maken.
    Just ask him!

    Maar ik weet gewoon dat die meiden niet liegen ! eccht waar!!
    en delaatste tijd wou hij me de heletijd Jaloers maken ensoow! :| En het ging gewoon al niet goed, en nu doet ie dit! (huil)

    Praat er eerst over met je vriendje zelf, alvorens heb te dumpen. Het kan een roddel zijn, wie doet er nu zoiets als je 4 maanden samen bent? s:


    Reaching for something in the distance_

    Maar Meid Toch! da was bij mij ook zo
    De Dag dat wij naar Werchter boutique gingen gaf hij mijn vriendinne meer knuffels dan mij, de dag ernaa maakt hij het uit omdat hij mij beu was :O
    -Maar ik wist goed dat hij verliefd was geworde!-
    De ZAK :O


    Your Butt is Mine!

    Maar ik weet gewoon dat die meiden niet liegen ! eccht waar!!
    en delaatste tijd wou hij me de heletijd Jaloers maken ensoow! :| En het ging gewoon al niet goed, en nu doet ie dit! (huil)


    Meis, weet je dat wel zeker? Praat met hem en met dat meisje waar mee die knuffelde.


    I do not hook up.

    Ik zou eerst gaan vragen of het waar is en/of waarom hij het heeft gedaan . Als hij dan de waarheid zou gezegt hebben en het waar zou zijn , zou ik er ook een einde aan maken .

    Veel sterkte nog .

    xx-jezz

    Het is echt kut voor je.!
    Ga naar je vriendje en zeg wat je wil zeggen. Gooi het eruit, misschien opend hij dan zijn ogen wel. Ga met je vriendje praten, misschien zit heb wel wat dwars ;)


    bla bla bla

    het kan tog ook gewoon zijn dat hij goed bevriend met dat meisje is ?

    en je moet het je idd niet zo aantrekken
    mijn vriend deed dat ook wel eens bij een andere meid, ma ze zijn gewoon goed bevriend ;)


    I solemny swear i am up to no good

    JA IK WEET HET ECHT SUPER ZEKER!

    Want luister,
    Vroeger was hij player! echt waar, hij had zoveel meiden,maar hij zei me dat ie was veranderd! maar hij doet het gewoon weer! en diemeiden liegen echt niet! Er zijn zelfs meer die het zeggen! :|


    MAAR ZE HATEN ELKAAR!

    Ze schelden elkaar altijd uit!:|

    ALs ie echt een player is praat gewoon als nog met hem vertel hoe je je voelt en kijk het desnoods nog even aan. Als het zo door gaat maak het uit. Het kan opluchten, of ook niet.


    I do not hook up.

    wie weet liegt die persoon wel, die dat dat tegen jou verteld heeft!
    en zit je je hier druk te maken voor nix!xD


    You're kicking the legs right out from under my dreams