• Hee mensen,
    Ik Was vandaag niet op school want ik ben ziek,En vandaag hebben mijn vriendje en ik 4 maand,Dus ik dacht de hele dag aan hem , Of alles goed ging op school ensoow.Ga ik later inde middag op Msn.Spreekt iemand van me school me aan en vertelt me dat me vriendje in de klas stond te knuffelen met een ander MEISJE! Ik schrok me rot toen ik ook nog hoorde dat hij bijna zijn handen op haar kont had! Ik ben zooo Verdrietig,en voel me mega kut! Ik maak er morgen denk ik een eind aan. Ik maak het uit! ik wil het zo niet meer.!

    Btw; Waarom zouden ze elkaar knuffelen als ze elkaar haten! en elkaar altijd uitschelden!
    En nu ik erniet ben, Knuffelen ze!:|

    Wat zouden jullie gedaan hebben? (huil)

    xxxMy.(flower)

    Meisje! :,( Heeft hij nog iets gedaan? Ick denk dat het tijd is voor het dumpen. Maar misschien liegt diegene ook wel.. ;d Ik hoop voor je dat je weer er boven op komt! Stuur nog eens een pb. ;) Ik geef je raad


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Lieford,

    Ik begrijp het wel dat je gekwetst bent, maar het is maar een simpele knuffel. Ik heb 10 maand verkering en er zijn ergere dingen waar je je zorgen om kan maken. Misschien moet je gewoon met hem praten en luisteren naar wat hij te vertellen heeft. ^^ Je moet niet zomaar direct aan dumpen denken, Jij wordt daardoor ook gekwetst.

    <3

    Gewoon je vriendjes kant verhaal horen.
    En zelf beslissen of je hem wilt vertrouwen
    Sterkte(K)


    death to the one at the end of the serenade.

    ik zou gevraagt hebbe wrm ze hadde geknuffelt en wrm hij da verzweeg vr mij

    Okeee,
    Dat is echt so super achterbaks ! ;o
    Maar maakthet niet meteen uit!
    Ga eerst eens met dat kutwijf praten ! ;)

    xje.


    She is waiting for you, so don't break her heart.