• Hee mensen,
    Ik Was vandaag niet op school want ik ben ziek,En vandaag hebben mijn vriendje en ik 4 maand,Dus ik dacht de hele dag aan hem , Of alles goed ging op school ensoow.Ga ik later inde middag op Msn.Spreekt iemand van me school me aan en vertelt me dat me vriendje in de klas stond te knuffelen met een ander MEISJE! Ik schrok me rot toen ik ook nog hoorde dat hij bijna zijn handen op haar kont had! Ik ben zooo Verdrietig,en voel me mega kut! Ik maak er morgen denk ik een eind aan. Ik maak het uit! ik wil het zo niet meer.!

    Btw; Waarom zouden ze elkaar knuffelen als ze elkaar haten! en elkaar altijd uitschelden!
    En nu ik erniet ben, Knuffelen ze!:|

    Wat zouden jullie gedaan hebben? (huil)

    xxxMy.(flower)

    wie weet liegt die persoon wel, die dat dat tegen jou verteld heeft!
    en zit je je hier druk te maken voor nix!xD


    Druk te maken voor niks?!
    Tis me vriendje.[/nogwel] Die staat te knuffelen met een wijf die hij altijd haat! tenminste dat zegt ie altijd tegen mij!!
    hij heeft me gewoon voorgelogen!

    Ik kan niet voor jou bepalen of je het uit moet maken of niet. Een knuffel kan veel betekenen. Vriendschappelijk, maar ook weer niet. Praat er met die jongen of meisje over, en je ziet vanzelf wel.
    x.(K)


    ok

    je weet niet eens of het waar is... vraag het eerst eens na aan vele!!

    Ik heb het al nagevraagd En bijna iedereen vna me school/klas Zegt het!!

    En een vriendschappelijke knuffel geef je elkaar niet als je elkaar HAAT . -.- en ga me niet zeggen dat het een hatelijke knuffel was.!

    x

    Vraag waarom hy haar een knuffel gaf en geef dan pas een oordeel. Als je daarna nog denkt dat hy vreemdgaat ofz of je al die tyd heeft voorgelogen dan pas moet je het uitmaken ;)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Vraag eerst of het waar is en zo ja vraag waarom hij dat doet

    alsie haar alleen een knuffel heeft gegeven is het toch niet zo erg?


    You can never wear to much black

    Vraag aan hem of het waar is. Zegt hij dat het waar is, en zie je dat hij er spijt van heeft geef hem dan nog een kans. Hij is eerlijk tegen je en dat hoort ook zo. Zegt hij met een 'nepverbaasde' gezicht dat het niet waar is, dan zou ik twijfelen. Vraag het dan aan meerdere personen die jij goed kent/vertrouwd. Als die zeggen dat het waar is maak het dan uit.


    a figment of your imagination

    mijn halfvriendje -ken m via internet- knuffelt ook met andere meisjes
    en hij zoent met andere meisjes
    maar nu ik hem in het echt heb gezien zoent hij niet meer met andere meisjes, gelukkig. Maar maak je niet druk =o


    I don't need words to feel those lips.

    Ik zou eerst vragen of het echt waar is. en of het vriendschappelijk bedoelt was of niet.. anders maak je het voor niets uit terwijl je vriendje helemaal niets gedaan heeft!

    X

    Het is maar een knuffel.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Nja... 'k denk dat het nogal drastisch is om hem direkt te dumpen als ze gewoon elkaar een knuffel geven en je hebt het dan ng niet zelf gezien , Denk er tog maar is goed over na .. x'D


    A. ikmisje.

    Mijn vriendje lag met een ander meisje in bed en dat moest ik ook via, via horen dus zo slecht heb je het nog niet.


    Life is hard and then we die

    Ik knuffel ook veel jongens, da's niet zo erg hoor. =)

    Tot nu toe lijkt er me weinig aan de hand. Zo'n jongen heeft ook z'n vrijheid nodig. Mijn ex had ook veel vriendinnen (gewone dan :']) waar hij buiten school om mee afsprak. Ik gaf hem die vrijheid. Maar als hij ermee gaat zoenen of ander intiem contact mee heeft dan is het schluss, finito. Ik ben daar heel hard en direct in geweest. Maar gelukkig is dat nog niet voor gekomen, het ging uit om een andere reden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Het is maar een knuffel.

    Ja precies.Ookal haten ze elkaar het is maar een knuffel.