• Hooi iedereen,

    Ik weet het, dit moet vast verschrikkelijk voor jullie zijn. Zo'n belangrijk iemand als ik is natuurlijk onmisbaar, maar als het een troost mag zijn: ik ben de hele week bij jullie in jullie harten!(heart2).

    Goed, tot zover mijn ego.

    Ik ben een week op cruise en aangezien internet pokkeduur is op zo'n schip en ik aan wal geen tijd ga hebben om internet te fixen, zal ik een hele week volledig inactief zijn. Maar na die week ben ik wel weer volledig ready to go en kan ik jullie weer volledig lastigvallen en irriteren. Af en toe zal ik iets modachtig tussendoor doen, maar we gaan natuurlijk ook niet met werk overdrijven. (joehoe)

    Met dit topic wil ik ook even zeggen dat jullie voor snelle reacties op dringende zaken dus niet bij mij moeten zijn.

    En even serieus, een week afkicken van Q wordt echt een hel.:'D Ik ga jullie natuurlijk ook missen!(:

    Groetjes,
    Jarne


    Queer zijn is gewoon alles

    (yeah) een fijne vakantie Jarne !!!!!!


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Veel plezier lieve Jarne!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Veel plezier!!
    Waar maak je je cruise?


    It's never gonna happen, Guys.

    Nou, kom dan ook maar niet meer terug als een cruise belangrijker voor jou is dan Quizlet, hoor. (cat)

    Neeneen, veel plezier gewenst! Ik zou echt angst krijgen van voor een week op zee vast te zitten, haha, maar dat hoort dan ook een beetje bij m'n claustrofobie. Voor de rest lijkt het me wel onwijs gaaf, nochtans.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it