• hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt
    dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? schrijf hier dan alles van je af










    hoezo rapunzel

    [ bericht aangepast op 21 april 2017 - 23:00 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    OHGODVERDOMSE COMPUTER BEN JE SERIEUS

    ben ik écht net net net net fucking klaar met het editten van de fucking video waar ik een fucking hele avond mee bezig ben geweest, vind je het fijn om te blokkeren en al m'n fucking shit is weg
    thanks
    thanks

    echt top en dan nog wel twee keer achter mekaar
    dude serieus kan je niet eens deftig werken?????? DEZE VIDEO IS BELANGRIJK JA echt fucking kut ik heb echt al geen zin meer om een video te sturen
    kan de pot op alsof ik niets beter te doen heb echt fucking kutprogramma STOP MET BLOKKEREN EN WERK MEE K IK HEB HIER DE FUCKING HELE DAG AAN GEWERKT


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Jongens pls mentale steun ik heb een panty aan en ikmoet buiten wachten enii moet zo nodig naar de wc


    Tijd voor koffie.

    godverdomsekutelektronicaook WAAROM START JE FUCKING NIET OP HOE TFCUK VEEL TIJD HEB JE NODIG
    MOET IK JE EEN WEEK GEVEN OF ZO KUTDING


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Maar serieus waar is hij nou


    Tijd voor koffie.

    Shitkut


    Tijd voor koffie.

    Blabla


    16 - 09 - '17

    Ik word hier zo tering ziek van..


    Caution first, always.

    Gorillaz schreef:
    Ik word hier zo tering ziek van..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ok maar for real als je online bent kun je best wel mijn poging om je op te vrolijken lezen. D:


    The truth is out there.

    Sorry maar ben jij nou 28 of eerder 8? Ik heb anders het gevoel dat je 8 bent... Alsjeblieft zeg, jij moet toch wel beter weten. Ik die niet mee aan dit kinderachtige gedoe en rot op met je gezeur!


    16 - 09 - '17

    Dubbele fy, ghee


    16 - 09 - '17

    all right geen video = geen gastgezin = geen uitwisseling = sad life (no_chears)


    BEGRIJP JE HOE BELANGRIJK HET IS DAT IK DEZE VIDEO MAAK JA

    [ bericht aangepast op 26 april 2017 - 23:27 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hahahhahahhahahaha misschien heb ik daarom geen vrienden.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Nieuwe plannen dan maar, misschien wordt het wel wat met dit nieuwe idee.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik was vergeten dat ik bijna jarig was help.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )