• hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt
    dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? schrijf hier dan alles van je af










    hoezo rapunzel

    [ bericht aangepast op 21 april 2017 - 23:00 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Fuck off gosverdomme. Ik word er zo zat van hoeveel slaap ik door jou verlies. Ik krijg echt de neiging iets naar je hoofd te smijten. Fucking hell.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Beste blaasontsteking,
    FUCK OFF.
    Met vriendelijke groet,
    Stik-erin-ga-weg-en-blijf-weg


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Vakantie. Thank fucking god.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Serieus, heb ik eindelijk alle tijd om eindelijk te trainen, word ik zelf weer ziek -_-


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Damn I want to write again.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    vatfairefoutre oui oui


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik heb nog zoveel te doen en daar kan ik een migraine echt niet bij gebruiken +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ga ik boodschappen doen met m'n vriend. Bij de kassa zit een vriend van hem. Kijkt me 1 keer aan:
    'Oh, nu snap ik meteen waarom -ex van vriend- gisteren zo kwaad binnen kwam.'
    Lolololol, kennelijk probeert ze ook iedereen tegen me op te zetten maar niemand trapt erin.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Nurse schreef:
    Ga ik boodschappen doen met m'n vriend. Bij de kassa zit een vriend van hem. Kijkt me 1 keer aan:
    'Oh, nu snap ik meteen waarom -ex van vriend- gisteren zo kwaad binnen kwam.'
    Lolololol, kennelijk probeert ze ook iedereen tegen me op te zetten maar niemand trapt erin.


    Dan zou ik zoiets hebben van 'hoeveel heeft ze jou betaalt om zoiets te zeggen' wtf :'D


    26 - 02 - '16

    Whut, waarom krijg ik nu opeens allerlei vriendschapsverzoeken op fb van mensen van t middelbaar, terwijl ik hen al bijna een jaar niet meer gezien heb? Ik heb überhaupt nauwelijks contact met die mensen gehad toen ik ze nog wel een soort van dagelijks zag.


    Stenenlikker

    Ik ben het serieus nog wel kotsbeu om te horen dat ik heel hard op andere mensen lijk. Wat ben ik zelfs met die informatie?


    Mhm?

    Normaal schreef:
    (...)

    Dan zou ik zoiets hebben van 'hoeveel heeft ze jou betaalt om zoiets te zeggen' wtf :'D


    Hij moest heel erg lachen want hij mag haar ook totaal niet (gelukkig). Maar hij hoort altijd zoveel shit over me van haar, ben blij dat ie er niet naar luisterd!

    / The Ezio Collection is heaven


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Matty in de auto volume 2
    *zingt met Jason Derulo mee*
    Pap: "bijna goed"


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Het lijkt echt alsof iemand iets tegen me heeft. Ik moet opeens alles meemaken. Im so sick of this!


    16 - 09 - '17

    Bleaching my hair white. Ehymgawd.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.