• Hoihoi!
    Ik weet niet of ik de enige ben die zich eraan stoort, maar ik vind de lay-out bij stories heel onordelijk. Ik moet altijd even zoeken om te kijken welke hoofdstukken ik nu al geactiveerd heb en welke niet en ik druk vaak op de verkeerde knoppen omdat alles zo klein is. Ook hoofdstukken verwijderen is moeilijk, aangezien de vuilbakjes zo ver staan en ik ben altijd bang dat ik de verkeerde verwijder.
    Het zou bijvoorbeeld al stukken beter zijn als de verschillende hoofdstukken een beetje van elkaar stonden of als de linken verplaatst zouden worden met kleine balkjes.
    Hier is btw een screenshot om te laten zien wat ik zo onordelijk vind:


    Groter: klik

    Is dit ook voor jullie zo of niet?

    [ bericht aangepast op 24 april 2017 - 17:12 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Jaa!! vooral het vuilnisbakken probleem herken ik heel erg. Alles alleen al iets groter maken zou denk ik al veel helpen.


    ~My Mind Is Free~

    Ik zou dit superhandig vinden, ja ^^


    Mhm?

    Het vuilnisbakje probleem is so real.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Pretty please. Iets met kleurtjes ofzo. Rood voor inactief, groen voor geactiveerd. Of een vinkje en kruisje..
    En sowieso is het een beeeetje outdated.

    [ bericht aangepast op 24 april 2017 - 19:10 ]

    Wraith schreef:
    Pretty please. Iets met kleurtjes ofzo. Rood voor inactief, groen voor geactiveerd. Of een vinkje en kruisje..
    En sowieso is het een beeeetje outdated.


    Kleurtjes <3 ^^
    En inderdaad, verwijderen durf ik al niet meer... heb ooit per ongeluk iets weggegooid omdat ik me dus verklikte... =(


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Já exact. Dat zou echt wel fijn zijn.


    Ex astris, sciencia

    Tamatoa schreef:
    Ik zou dit superhandig vinden, ja ^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Wraith schreef:
    Pretty please. Iets met kleurtjes ofzo. Rood voor inactief, groen voor geactiveerd. Of een vinkje en kruisje..
    En sowieso is het een beeeetje outdated.


    Ja kleurtjes lijken me ook een goed idee! En inderdaad, het lijk alsof die pagina het meest outdated is van de hele site.
    Modjeeees, kan hier iets aan gedaan worden? (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Waits schreef:
    Het vuilnisbakje probleem is so real.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Waits schreef:
    Het vuilnisbakje probleem is so real.


    Story of my life :').


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Dit zou super handig zijn. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you