• hallo iedereen


    er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan (er is ook een tijd van blijven, die bevindt zich tussen de tijd van komen en de tijd van gaan maar dat is een detail) en zowel de tijd van komen als van blijven is voorbij en de tijd van gaan is gekomen (volgen jullie nog??) en zo is de tijd van duckling gekomen om te gaan en heeft goud de plaats weer ingenomen en is voor hem de tijd van blijven gekomen

    dat gezegd zijnde moet ik ook nog van iets anders afscheid nemen; namelijk van mijn geliefde gsm. ik moest deze ochtend werken op de scouts (auto's wassen) en juist op het einde, bij het vertrek, bij het aandoen van mijn scoutshemd, is mijn gsm uit mijn zak gevallen en plons een emmer met sop in (echt heel typisch dat het net IN de emmer is gevallen en niet er toevallig naast maar ja murphy en zijn wet toch)
    nu ligt mijn gsm naast me op tafel, in een soort coma door de verdrinkingsdood, begraven in een bakje van droge rijst dat de gsm hopelijk nog kan reanimeren. ach ja ik wilde toch al een tijdje een iPhone kopen dus ik denk dat de tijd van een iPhone is gekomen tenzij deze er nog doorkomt. hebben jullie onlangs ook nog afscheid moeten nemen van iets/iemand?

    nope ik ga nog geen afscheid nemen van q (;


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wat een mooi verhaal. Snif. *pinkt traantje weg*


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ^ het is niet zomaar een mooi verhaal, het is een helaas waargebeurd verhaal :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Oei, da's kak.


    16 - 09 - '17

    Welkom terug, goud. (bloos)

    Maar oei, ik zal duimen voor je telefoon. Dat klinkt nogal rot. :c Mijn bed is toevallig net vanmiddag verplaatst van mijn slaapkamer bij mijn ouders naar mijn nieuwe zelfstandige kamer, dus ik voel de afscheidsfeer van dit topic wel heel heftig op dit moment, gosh.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    #rip qingsm #toosoon #alwaysinour<3s

    maar even i know the struggle rip me gsmloos atm


    Heaven is a place that we all have

    Waarom vinden mensen het hier op Q zo leuk mij elke dag weer een hartaanval te bezorgen omdat ik denk dat er wéér mensen weggaan?

    Stommerik ):<

    Het is het lot zodat je wel een nieuwe moet kopen


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Let's hope for the best! Hopelijk valt hij te reanimeren!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Greyisms schreef:
    Waarom vinden mensen het hier op Q zo leuk mij elke dag weer een hartaanval te bezorgen omdat ik denk dat er wéér mensen weggaan?

    Stommerik ):<


    (nerd)


    //notonlysmileys


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys



    allemaal een minuut stilte graag


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    RIP.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    rip


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Rip.



    ALSO R I P P E D




    [ bericht aangepast op 6 mei 2017 - 21:52 ]


    Tijd voor koffie.

    ^ thanks.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    [ bericht aangepast op 7 mei 2017 - 20:09 ]