• De Kwaadaardige Club

    we're going to set the world on fire.

    ✘ ✗ ✘ ✗ ✘


    why should we hide our
    d a r k      s i d e ?
          Weet je, mensen hebben de gewoonte om de wereld op te delen in Goed en Kwaad. Het zij zo dat het Goede altijd overwint. Natuurlijk.
          Wij kunnen van onszelf zeer zeker beweren dat wij niet bij het Goede horen. Niet omdat we niet zo lief zijn, maar omdat het Goede ook zo cliché klinkt, snap je? Wij hebben enkel voor het Kwaad gekozen om te laten zien dat dat ook wel kan winnen. Makkelijk.


          En zo geschiedt het. Er wordt een club opgericht, op het eerste gezicht een beetje zielig tot je de leden leert kennen. Leden die allemaal iets meegemaakt hebben en wraak willen op de aarde.
          Enkel een groepje tieners, wat is daar nou zo gevaarlijk aan? Oh, dat zul je snel ondervinden. Zet een voet in 'het Huis', het grote hoofdkwartier, en kom erachter dat niets is zoals het lijkt. Ieder kan iets, heeft een gave die misschien niet helemaal natuurlijk is. Deze speciale mensen, zij hebben ook een doel met deze 'krachten'.

          Zie de wereld voor ons buigen.

    hell is empty. all the devils are here.

    Het Huis

          De kamerindeling:
    Kamer 1
    • Bouncing
    • Cal
    • Ander
    • Olive
    Kamer 2
    • Nicotine
    • Puck
    • Leslie
    Kamer 3
    • Pan
    • Joey
    • Iratus
    • Cadi
    Kamer 4
    • Avis
    • Jackson
    • Dawn
    • Cam
    Kamer 5
    • Cole
    • Gaia
    • Roxy
    • Jennah
    Kamer 6
    • Fiona
    • Tibo
    • Cynder

          In de story heb ik ergens ooit verzonnen dat mijn personage, Iratus, het huis heeft gemaakt met haar illusies. Maar Iratus is enorm veranderd sindsdien, en zoals haar krachten nu werken zou ze dat huis nooit zomaar kunnen maken. Dus laten we zeggen dat het is gestolen. De oude bewoners zijn vermoord en niemand is erachter gekomen wie dat heeft gedaan. Of dat het überhaupt is gebeurd. Het huis is vervolgens met een aantal valse contracten overgegaan naar de Club, en nu wonen we er, gebruiken we het als hoofdkwartier. Door deze indeling werkt het trouwens ook niet helemaal dat iedereen een eigen kamer heeft - pech, mensen.
          Also, we hebben geld. Veel geld. Wil iemand een personage met goede hackerkwaliteiten maken?

    Het huis
    De woonkamer
    De badkamer
    De keuken
    De tweede badkamer
    De bieb
    Computerruimte: Het internet had geen leuke plaatjes, heel sad. Dus laten we aannemen dat er in deze ruimte een stuk of vijf computers staan op bureaus. Het is een saaie kamer met witte muren, de bureaus van licht hout en de computers dingen met dunne schermen en fijne toetsenborden.
    De slaapkamers: Vier vrij grote en mooie bedden, vier kledingkasten, een donkerhouten vloer en grijze muren die natuurlijk altijd onder geklad kunnen worden met pennen, potloden en graffiti.

          BELANGRIJK! Oké, ik ben de hele tijd vaag aan het doen over de locatie van het Huis. Maar het is dus gelegen in het (verzonnen) dorpje Naud, dat ligt in de buurt van Wales in Engeland.


    Regels

    • Geen gescheld/disrespect tegen over elkaar en elkaars personages.
    • Geen 16+.
    • Overleg met elkaar: je mag alleen je eigen personages gebruiken, die van de ander alleen met toestemming van diegene.
    • Als je je uitschrijft ben je zo goed als figurant en mag iedereen dus met je personage doen wat hij/zij wil. Inactiviteit betekent niet dat je automatisch uitgeschreven bent, dit moet vrijwillig zijn, meld dit in het praattopic.
    • Minimaal vijftig woorden per post.
    • Bestuur maximaal vijf personages.
    • Geen perfecte personages.
    • Nieuwe topics alleen door Iratus. Zitikhierfoutzegdatdaneven.


    "you're a child of the devil."
    "i'm a beautiful angel which jumped out of heaven."

    why should i apologize for the monster i have become? no one ever apologized for making me this way.



    Invullen

    • Naam
    • Leeftijd (van 6 tot 18 jaar)
    • Geslacht
    • Karakter
    • Uiterlijk
    • Verleden
    • Relaties
    • Gave
    • Extra


    Rollen (VOL!)

    naam • gave • faceclaim • username • pagina

    Girls:
    • "Iratus" Quinn Alena Eaves • Illusies • Barbara Palvin • Whitesnake • 1.1
    • Nicotine "Nicolette" MariGold • Telekinese • Anna Speckhart • JoSnape • 1.1
    • Gaia Claudia Pulchra • Leegte • Emily Rudd • Kowalski • 1.13
    • Fiona "Maria" Alderman • Hacken • Miranda Kerr • Choctaw • 1.8
    • "Bouncing Ball" Aevy Thalia Allison Child • Zwarte magie • Georgie Henley • OIive • 1.2
    • Olive Emi "Twist" Jackson • Geen • Emily Bador • OIive • 1.4
    • Sophamoara "Cadi" Sarabi Kane • Geest • ? • Caligosus • 1.2
    • Parva "Avis" Cuckoo • Manipuleren door te zingen, praten met vissen, dingen sterk aan voelen komen • Kristine Froseth • OIive • 1.8
    • Leslie "FireFly" Mortem • Empathie • Aly Antorcha • JoSnape • 1.7
    • Dawn Mary Anderson • Teleportatie • Olivia Frischer • Whitesnake • 1.8
    • Roxy "Rox" Scarlet Woods • De elementen vuur en aarde • Kaya Scodelario • Pua • 1.7
    • Jennah "Jah" Dunphy • Weet alles • Sarah Hyland • ModernFamily • 1.18
    • Cynder Amazon • Draak • Mackenzie Foy • Pua • 1.15

    Boys:
    • Joey Mortem • Laat mensen pijn voelen op afstand • Cameron Dallas • JoSnape • 1.2
    • Jackson "Nausithous" Ogygia • Het weer beïnvloeden • Maciej Grubich • JoSnape • 1.7
    • Robin Kay Goodfellow "Puck" • Gedachten en dromen vervormen • Robbie Kay • OIive • 1.2
    • Cole Ayden Cael • Nacht, donker en angst • ? • Caligosus • 1.4
    • Tibo Michael Sully • Gedaanteverwisseling • Anton Yelchin • ModernFamily • 1.7
    • Cameron Dylan Black • Inspelen op zwaktes/angsten, emoties aanpassen • ? • Caligosus • 1.7
    • "Cal" Asher Levi Cain • Bloed • ? • Caligosus • 1.9
    • Ander Itai Pierce Elwood • De tijd • Hugh Vidler • Whitesnake • 1.13
    • Peter Pan/Peter Edmund Goodfellow • ? • Robbie Kay • OIive • 1.9


    Archief & Stuff

    Story
    Rollentopic 1 || Actief
    Speeltopic 1 || VOL
    Speeltopic 2 || VOL
    Speeltopic 3 || VOL
    Speeltopic 4 || Actief
    Praattopic || VOL
    Praattopic 2 || Actief


    yeah, you're right. we're a sad group of idiots. and now shut up, i have to get my gun and you're wasting my time.

    the best thing you could do is master the chaos in you. you are not thrown into the fire, you are the fire.

    ✘ ✗ ✘ ✗ ✘

    [ bericht aangepast op 2 juni 2017 - 11:42 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik ehm ga naar een feest dat heel het weekend duurt met LotR en de Hobbit stuff


    obsessive rage

    Uhhh ik heb proefwerkweek en moet werken🎉


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Muwahaha die heb ik al gehad *wbw* Alleen nog aan een toneelstuk werken en wat voor Duits, dan ben ik KLAARRRR


    obsessive rage

    De meesten van jullie: **doen leuke dingen**
    Ik: **heeft over twee weken de toetsweek en moet nu al een planning maken om van tevoren te gaan leren**


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Whitesnake schreef:
    De meesten van jullie: **doen leuke dingen**
    Ik: **heeft over twee weken de toetsweek en moet nu al een planning maken om van tevoren te gaan leren**


    Vanaf 1 juli heb ik vakantie (duivel) Ik heb wel net 2 weken examens gehad, en donderdag krijg ik mijn resultaten :|

    1 juli? Wreeeed. Ik heb van 3 tot 7 juli mijn toetsweek, dan een projectweek en dan pas mijn laatste week.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Whitesnake schreef:
    1 juli? Wreeeed. Ik heb van 3 tot 7 juli mijn toetsweek, dan een projectweek en dan pas mijn laatste week.


    Tot 31 augustus.

    Dat is alsnog twee weken langer dan wij hebben, want wij beginnen dan volgens mij ook weer.

    Ik bedenk me net dat ik in het weekend voor de toetsweek naar de psycholoog moet. Oeps.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Whitesnake schreef:
    Dat is alsnog twee weken langer dan wij hebben, want wij beginnen dan volgens mij ook weer.

    Ik bedenk me net dat ik in het weekend voor de toetsweek naar de psycholoog moet. Oeps.


    Belgium is just pro.

    Ik ben nu heel blij met mijn schoolsysteem wat ervoor zorgt dat ik alleen maar hoef te oefenen met een toneelstuk en dan opvoeren :Y)


    obsessive rage

    ModernFamily schreef:
    (...)

    Belgium is just pro.


    Jullie hebben veel te lang vakantie.

    OIive schreef:
    Ik ben nu heel blij met mijn schoolsysteem wat ervoor zorgt dat ik alleen maar hoef te oefenen met een toneelstuk en dan opvoeren :Y)


    Ik moet voor het eerst in dit schooljaar serieus veel leren ;-;


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    België is gewoon fantastisch. Behalve dan de regering, die is niet fantastisch

    Negen weken is leuk. Like it. Langer moet het wel niet duren, dan wordt het te lang.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    WIJ HEBBEN MAAR ZES WEKEN


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Whitesnake schreef:
    WIJ HEBBEN MAAR ZES WEKEN


    (duivel)