• Hallo!

    Ik ben weer eens van plan een shortstory te gaan schrijven en daar hoort natuurlijk ook weer een cover bij. Nu ben ik zelf echter heel slecht in covers maken, dus ik vraag het lekker weer eens aan jullie

    Titel
    Dichten in de nacht
    (ik wil mijn username niet op de cover)
    Samenvatting:
    De Amsterdamse Viggo lijkt totaal niet op zijn familie; hoewel zijn familie nu niet hele zuivere koffie is en zijn broer momenteel in de gevangenis zit, houdt Viggo zich meer bezig met artistieke vormen, zoals dichten.
    Zijn familie weet daar echter helemaal niets van af en Viggo wil dat liever ook zo houden. Hij steekt al zijn tijd en passie in het dichten en hij wil niet dat dat van hem wordt afgenomen. Daarom dicht hij ‘s nachts, zodat niemand hem stoort, maar zijn poging tot geheimhouding wordt op de proef gesteld als hij verliefd wordt op een meisje, dat ook nog eens van gedichten blijkt te houden. Kan hij haar hart veroveren met een prachtig gedicht? Komt zijn familie achter zijn passie voor dichten? Een ding is zeker, Viggo weet ook niet wat er rijmt op twaalf.
    Sfeer:
    Wat er ook maar in je op komt! Maar hij moet wel passen bij de covers van de overige shortstories:

    gemaakt door Perpetual

    gemaakt door Slytherin

    gemaakt door Goldstein

    De cover moet zo lang en breed zijn als die van Theatertaal en die van Liefde op het eerste Gehoor.
    Foto's
    Daar ben je helemaal vrij in! Alles wat je denkt dat er bij past mag je erbij zetten. Wat ik niet wil zijn (herkenbare) mensen op de cover!
    Beloning
    De maker van de cover die ik uit kies krijgt een eervolle vermelding en krijgt 9 credits


    Als er nog vragen zijn, dan mogen die zeker gesteld worden!

    Groetjes Femke


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ga wat proberen :)

    Ps: de foto van liefde op het eerste gehoor doet het niet

    [ bericht aangepast op 8 mei 2017 - 17:10 ]


    ~My Mind Is Free~

    Damn zonet nog wel. Wacht even!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hij doet het op een magische manier weer! Geen idee waarom, maar ik kan hem tenminste weer zien!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb nu dit. Geen idee of dit is wat je in gedachten had. ^^


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Oehh die is echt mooi! Dankjewel^^ i like it^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dit is mijn probeersel. Als je een ander lettertype wilt ofs, dan kan dat. Die hartjes kunnen ook nog weg. Ik wist niet zo goed wat voor soort lettertype ik moest kiezen, dus als je wat anders wilt, moet je dat ff zeggen. Maar als jij nu al zegt dat deze opzet hem sowieso niet gaat worden, dan besteed ik er geen tijd meer aan, zeg maar (flower)


    ~My Mind Is Free~

    Die is ook echt super mooi!

    Wil er nog iemand iets proberen?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik kan nog wel wat proberen maar ik weet niet zeker of ik dat haal met school...


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Oehh, leuk leuk!
    Hier mijn attempt! :) Ik hoop dat je het wat vindt (:


    We were the forever that didn't last

    if u still need one, ga ik vanmiddag iets proberen ^^


    take risks

    Ja! Ik wil morgenavond een cover kiezen!

    @avadabombarda, i love those bikes. Geeft een amsterdams gevoel


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!


    Ik heb dat je het wat vindt (:


    take risks

    Standal schreef:
    Ik heb nu dit. Geen idee of dit is wat je in gedachten had. ^^



    Na 92837 mensen ondervraagd te hebben en alles qua lay-out te hebben aangepast, heb ik uiteindelijk voor deze cover gekozen!
    Ik maak de credits naar je over!

    Dichten in de nacht


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!