• B L O O D L U S T

    "There are monsters on the lose"
    Welkom in York. Een klein dorpje in Engeland waar iedereen elkaar kent, waar iedereen alles van elkaar lijkt te weten. Er zijn families in York die er al generaties lang wonen en die ook nooit de wens hebben gehad om daar verandering in te brengen. Dit is omdat ze in York veilig zijn. York is namelijk één van de weinige dorpjes waar de mist nog sterk is in onze hedendaagse wereld. De mist zorgt ervoor dat mythische wezens onopgemerkt tussen de normale bevolking kunnen leven. Er zijn dan ook, ondanks wat men ook gelooft, vele geheimen in York.


    S T O R Y L I N E
    Echter gebeuren er rare dingen in York de laatste paar weken. Op 28 December werd er in de sneeuw een lijk gevonden en vlak daarna vielen er meer gewonden. Het duurde niet lang voor de dader gevonden was en verbannen. Dat was echter niet het einde van de vreemde gebeurtenissen. Steeds meer van de mytische wezens lijken bloedlust te vertonen en vele van hen proberen het te verbergen in de hoop niet verbannen te worden. Maar wat als de mist langzaam weg lijkt te vallen? Valt er dan ook nog maar iets te verbergen?

    L I J S T J E
    - Naam
    - Leeftijd; Tussen de 16 en de 26
    - Soort;
    - Innerlijk
    - Uiterlijk
    - Extra

    Extra Informatie en regels
    - Probeer mannen en vrouwen gelijk te houden,
    - Elk mytisch wezen is in principe toegestaan, maar let op, mythische wezen die te 'sterk' zijn zullen ingetoomd worden. Je kan natuurlijk ook gewoon een mens spelen
    - Max twee rollen.
    - Minimaal 300 woorden
    - Geen perfecte personages en niet andere mensen hun personages besturen zonder toestemming
    - Allen Ik maak nieuwe topics aan.

    Omdat niet elke dag even boeiend is, zullen we proberen om zoveel mogelijk alleen dagen te spelen waar we ook echt iets mee kunnen.
    De Rp begint op 20 maart - Spring Equinox. Er is gedurende de hele dag een markt en er is muziek op het dorpsplein

    Verder; Ideeén zijn altijd welkom.


    R O L L E N
    NAAM - USER - PAGINA - SOORT

    M A N N E N
    NAAM - Grindywald - ? - Weerwolf
    Luke Jace Cain - Robbie Kay - Sophamoara - 1.2 - Helhond
    Kody Jaimes Arden - Dustin Mcneer. - Obeah - 1.1 - Mens
    Daley Tapio Mackenzie - Finlay MacMillan - PeterMaximoff - 1.3 - Half-fea

    V R O U W E N
    Ainsley Jack Halifax - Edgy -1.2 - Gorgon
    Adeline Doan Sandlin - Megan Fox - Nerha - 1.2 - Vampier
    Dorothy “Dothy” Therese Hayes - Rowan Blanchard - Autophobia - 1.3 - Mens
    NAAM - Ravenpuff - ? - ?
    Tempest - M0NA - 1.2 - Harpy

    [ bericht aangepast op 15 mei 2017 - 12:26 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik FC Haley Lu Richardson even c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luke Jace Cain

          N A M E
    • Luke • betekent Licht
    Het is dat Luke niet heel erg veel om namen geeft maar iets wat zeker is, is dat de betekenis van de naam zeker niet bij hem past. Sterker nog de jongen heeft nog nooit licht gezien, hij werd blind geboren. Daarnaast is het ook vrij duidelijk dat de jongen zeker niet van de lichte kant komt, hij heeft zeker geen hartje van goud al bedoelt hij het goed.
    • Jace • betekent Heler
    Als Luke en heler was geweest had hij zelf waarschijnlijk wel al gezien. Dit past dus niet echt bij hem en hij helpt ook anderen niet met helende woorden, hij is ervan overtuigd dat als je ergens last van hebt je er zelf doorheen moet komen.
    • Cain • betekent Bezitting
    Dit is misschien nog wel de naam die het beste bij hem past. Hij is namelijk nogal hebberig en verkiest dingen die hem kunnen helpen met open armen, hij ziet mensen niet echt als mensen of vrienden maar eerder als een bezitting.

          A G E
    Niet zo oud is wat hij op deze vraag zou antwoorden. Hij ziet er tenslotte uit als een zeventienjarige en zal er zo blijven uitzien. Hij is namelijk onsterfelijk en zal daarom altijd het uiterlijk van een 17-jarige behouden.
    Hij heeft geen idee wanneer hij precies is geboren alleen dat zijn sterrenbeeld een Leeuw is.

          R O L E
    Luke is een van de bewoners van het dorpje York, al een tijdlang gebeuren er vreemde dingen en dat vindt hij stiekem wel iets hebben. Hij heeft zeker wel van de roddels gehoord maar het nooit kunnen zien wat hem altijd met een twijfel achterlaat. Hij weet zelf dan ook niet dat hij een van de roddels is, hij is namelijk een helhond, hier weet hij zelf alleen niets vanaf en wanneer hij dat is kan hij zelfs zien.

    "I'm not lying, I'm making the story more attractive. "

    🌸 "It's so much easier to get people to hate something than to believe." 🌸


    "You've got fire, I like fire."
          I N N E R
    Believer
    I'm a strong believer that you practice like you play, little things make big things happen.
    Hij is een echte gelover. Hij gelooft erin dat je maar genoeg in jezelf en in anderen gelooft alles kunt. Hier staat hij dan zelf ook volledig voor en hij is een echte gelover. Hij is niet snel bang en zijn geloof in van alles is zonder enige twijfel zijn grootste en belangrijkste karkatereigenschap.

    Big fantasy
    Fantasy, mirrors, desire. Imagination reshapes is.
    Natuurlijk gaat zijn geloof in dingen gepaard met nog een andere belangrijke eigenschap, hij heeft namelijk een hele grote fantasie. Alles is mogelijk in zijn brein en hij probeert dit ook aan andere te laten zien toch gaat hem dit niet altijd even goed af. Hij is een goede verhalen verteller omdat zijn fantasie zo ver rijkt en dit vindt hij dan ook geweldig om te doen.

    Smart
    Be smart, be intelligent and be informed...
    Hij is heel slim en heeft echt wel een goed paar hersenen. Hij leert gemakkelijk maar kan daardoor ook heel gemakkelijk de waarheid verdraaien en een snel maar goed plan bedenken. Een eigenschap die hij maar al te vaak gebruikt, op deze manier komt hij onder vele dingen uit of laat hij er anderen gemakkelijk voor opdraaien.

    Charming
    He behaves as if he was beautiful... It is the secret of his charm.
    De jongeman is heel erg charmant en zo denkt iedereen dan ook over hem op het eerste moment, toch komt zijn schaduwkant ook gauw naar boven. Door zijn charme kan hij echter toch nog wel enkele vriendschappen maken al is dit dan wel opgebouwd van vertrouwen van slechts een kant want hij vertrouwt niemand.

    True
    Everyone's true colors show eventually.
    Hoe hard de waarheid ook mag zijn hij liegt niet. Voor hem betekent de waarheid heel erg veel, hij kan de waarheid wel verdraaien maar liegen doet hij niet. Als hij iets niet leuk vindt zal hij dat zeggen en zeker niet voor zich houden. Waarheid vindt hij heel belangrijk en hoopt hij dan ook in andere te vinden.

    Childish
    Age is no guarantee of maturity
    Zo nu en dan komt het kind echt in hem naar boven. Hij wil bijvoorbeeld graag zijn zin hebben en kan daar best wel eens over zeuren. Toch kan hij wel lekker zichzelf zijn door deze eigenschap en dit maakt hem goed met anderen mensen en kinderen.

    Arrogance
    Self-confidence is distributed all wrong.
    De jongen is heel arrogant en niet in de zin dat hij zichzelf heel mooi of knap vindt. Maar hij vindt bijvoorbeeld dat als je door hem in de steek gelaten wordt voor een hoger doel je jezelf misschien zelfs wel vereerd moet voelen. Zijn arrogantie is zeker niet een van zijn positiefste eigenschap maar hoort wel zeker bij hem.

    Manipulative
    If you allow people to make more withdrawals than deposits in your life, you will be out of balance and in the negative. I love it when you do that.
    Hij heeft er geen problemen mensen lichtelijk of gewoon geheel te manipuleren. Als hij zo zijn zin kan krijgen vindt hij het al lang goed en zal er niet meer moeilijk over doen. Hij is hier dan ook heel goed en wint gemakkelijk mensen aan zijn kant.

    Not loyal
    Loyalty is hard to find. Trust is easy to lose...
    Loyaal is hij zeker niet. Je wordt gemakkelijk ingeruild en als er iets belangrijkers in de weg komt hoef jij ook zeker niet meer op zijn hulp te rekenen er zijn nou eenmaal belangrijkere dingen.

    Sadistic
    Sadistic excess attempts to reach roughly and by harshness what art reaches by fineness.
    Hij kan zeker wel sadistisch zijn en vindt het zo nu en dan echt wel leuk om mensen lekker naar beneden te werken. Hij weet ook dat geen goede eigenschap is maar hij kan ervan genieten en zolang dat het geval is stop hij er echt niet mee. Hij is dan ook goed in het aftasten van andermans zwaktepunten.

    Reckless
    I've been reckless, but I'm not a rebel without a cause.
    Hij neemt graag de leiding en is daarin best wel roekeloos. Hij kan vrij makkelijk beslissingen maken maar deze zijn zeker niet altijd even goed omdat hij ze vaak snel en dus roekeloos maakt. Hierdoor komt hij dan ook nogal eens in de problemen.

    Selfish
    Selfish, taking what I want and saying it is mine.
    Hij is belangrijker dan ieder ander en dit telt zeer zwaar in zijn afwegingen. Zoals hierboven al een paar keer vermeld als er iets belangrijkers komt voor hemzelf zal hij hiervoor kiezen. Hij is heel zelfzuchtig en geeft daarbij niet veel om anderen.


    "You can't steal me, no. Not the way I stole you. "
    🌸 "It's the devil that's trying, to hold me down." 🌸


          W E A P O N S
    komt


          A P P E R A N C E
    komt
    🌸 "Don't you know?! Cheaters never win." 🌸
          P A S T
    komt

          R E L A T I O N S
          Family
    komt

          Friends
    Wie wil?

          E X T R A
    komt

    L
    E
    T
    '
    S

    P
    L
    A
    Y

    [ bericht aangepast op 11 mei 2017 - 17:36 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    I LIKE HIIIM


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Het klinkt interessant, alleen ben ik vanaf volgende week vrijdag een maand weg en zal dan ook niet kunnen schrijven.
    Mag ik vast een reservering maken/ een begin aan een rol en dat ik inspring wanneer ik weer terug ben? (Als de RPG dan nog leeft...)


    Stenenlikker

    Ludeon schreef:
    Het klinkt interessant, alleen ben ik vanaf volgende week vrijdag een maand weg en zal dan ook niet kunnen schrijven.
    Mag ik vast een reservering maken/ een begin aan een rol en dat ik inspring wanneer ik weer terug ben? (Als de RPG dan nog leeft...)


    Ik vind het prima!

    @Mir, ik zet je erbij!


    We've lived in the shadows for far too long.

    Dan wil ik graag een mannelijke Sfinx reserveren :')
    Ik zie nog wel of de rol voor of na mn veldwerk komt.


    Stenenlikker

    Zou ik een vrouwelijk monster mogen? Een eigen opvatting van een harpij!! (Ze heeft twee zussen dus als iemand het leuk lijkt... half vrouw half vogel, nogal lelijk) De mijne zou dan met name eng zijn en voedsel stelen en criminelen doden (niet helemaal zoals de mythe maar ik denk dat ik het zo het tofst vind)

    [ bericht aangepast op 11 mei 2017 - 22:01 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Oké, ik ben dus de hele tijd bezig met het verzinnen van een wezen, maar ik dacht dus aan een gorgon.

    (...) Zij vormen een zogeheten thriai of triade van chtonische wezens die werden voorgesteld als vrouwen met slagtanden, handen van brons, gouden vleugels en slangen in plaats van haren. Iedereen die hen aankeek werd veranderd in steen.

    (...)Het bloed van de Gorgonen had ook een aparte eigenschap. Het bloed uit de linkerhelft van een Gorgo is namelijk dodelijk en het het bloed uit de rechterkant van een Gorgo is allesgenezend: zelfs doden zouden weer tot leven kunnen worden. Velen hebben daarbij ook een dodelijke gave; Medusa de blik en een ander een dodelijke schreeuw.


    Dus mijn idee was hier een karakter over te maken. Die dus slangenhaar heeft, een verstenende blik en een giftige aanraking (iets anders zintuigelijk dan zien en horen). Maar die wel zachtaardig is en om rampen te voorkomen continu met zonnebrillen, handschoenen en ik weet niet wat rondloopt.

    Is dit oké?

    Ik begin hieronder alvast, maar als het niet goed is, verander ik het zo. (:

    [ bericht aangepast op 11 mei 2017 - 21:52 ]


    Tijd voor koffie.




    Ainsley Jack Halifax

    20 jaar oud • Gorgon • Eigenschappen: giftige aanraking, verstenende blik








    •
    •
    •
    •
    •
    •
























    •
    •
    •
    •
    •





    •
    •
    •
    •
    •

    [ bericht aangepast op 11 mei 2017 - 22:06 ]


    Tijd voor koffie.

    MT.

    Is er nog plek voor een mannelijke rol?


    † Love? I want to sleep.

    Edgy schreef:
    Oké, ik ben dus de hele tijd bezig met het verzinnen van een wezen, maar ik dacht dus aan een gorgon.

    (...)

    Dus mijn idee was hier een karakter over te maken. Die dus slangenhaar heeft, een verstenende blik en een giftige aanraking (iets anders zintuigelijk dan zien en horen). Maar die wel zachtaardig is en om rampen te voorkomen continu met zonnebrillen, handschoenen en ik weet niet wat rondloopt.

    Is dit oké?

    Ik begin hieronder alvast, maar als het niet goed is, verander ik het zo. (:



    Hmm, opzich is dat dan best wel aan krachtig personage, omdat zij op twee manieren iedereen zo maar kan 'doden'... Ik ga hier even overna denken :3

    Ik zal de rest erbij zetten als ik vanavond van de kermis kom! :3


    We've lived in the shadows for far too long.

    Grindywald schreef:
    (...)


    Hmm, opzich is dat dan best wel aan krachtig personage, omdat zij op twee manieren iedereen zo maar kan 'doden'... Ik ga hier even overna denken :3

    Ik zal de rest erbij zetten als ik vanavond van de kermis kom! :3


    Ja precies, dat dacht ik dus ook. Maaar, toen dacht ik: als het nou een super aardig persoon is die niemand per se wilt verwoesten, is het vooral gewoon heel vervelend. Maar is goed! Ik ben benieuwd.


    Tijd voor koffie.

    ———————————————————————————
    •••
    ———————————————————————————

    ———————————————————————————
    ". . ."
    ———————————————————————————


    ——————————————————————————
    ". . ."
    ———————————————————————————

    ——————————————————————————
    •••
    ——————————————————————————


    "For a while I lived in secret, until now.."

    II Naam II
          Adeline Doan Sandlin
    II Soort II
          Vampier.
    II Leeftijd II
          Drieëntwintig jaar; Geboren op zeventien november - Haar vampier leeftijd ligt rond de 307.

    II Nationaliteit II
          Met een moeder van Amerikaanse grond en een vader die oorspronkelijk uit Australie komt, is Adeline een mengelmoesje. Het lichte accent wat ze nog heeft draagt ze van haar vader, maar de Nationaliteit die op haar paspoort aangegeven staat is afkomstig vanuit haar moeder.

    II Innerlijk II
          Voordat Adeline veranderde in een vampier was ze een vrolijke, open, jonge vrouw. Ze kon uren stilletjes genieten van de kleinste dingen om haar heen - meestal met een zweem van een glimlach op haar lippen. Voor een grapje of een lolletje was ze altijd wel te vinden, en voor vrienden stond ze altijd paraat. Afgezien van het feit dat ze aan liefde vroeger te kort is gekomen, was dat totaal niet te merken aan haar overkomen. Als het moest kon ze een zorgzaam persoon zijn - iemand die hielp en daarbij haar ergens spullen zou laten vallen - en kon ze je overweldigen met de warmte die in haar binnenste leek te zitten.
          Helaas is van veel van deze dingen niet veel meer te zien. Toen ze wakker werd - die bewuste nacht dat ze verandert werd in een Vampier - kwam ze er al gauw achter dat veel verandert was. Lichamelijk voelde ze het, maar ook geestelijk leek veel van daarvoor versplintert te zijn.
    Daar waar ze vroeger het de vrolijkheid zelve was, is ze nu teruggetrokken en stil. Een oprechte lach is nog maar zelden op haar gezicht te zien en plezier beleeft ze alleen nog maar met de weinig personen waar ze nog iets om geeft. Haar openlijkheid is verandert in een gesloten houding en daar waar ze vroeger iemand zou vertellen wat ze op het hart had liggen - houd ze dat nu zo stil mogelijk als een vorm van zelfbescherming.
          Vergis je echter hierin niet, ze mag haar gevoelens dan wel niet meer uiten, ze neemt nog steeds geen blad voor haar mond en weet ze zich duidelijk te laten horen wanneer ze het nodig acht. Als haar dan ook iets niet aanstaat werpt ze dit er vrij snel uit, en ook haar ongetemde mening laat ze graag horen. Het deert haar dan ook niet gauw wat een vreemde van haar vind, tenslotte heeft ze met hen toch niks van doen, maar een naaste zal haar schuldgevoel wellicht weten te raken.
          Grapjes en lolletjes zitten er niet gauw meer in en hebben zich door de jaren heen beperkt tot een kleine kring aan vampiers die om haar heen mogen zijn.
          Adeline is sinds ze een vampier is enorm veel verandert; met regelmaat is ze uit haar humeur, hongerig en moet ze haar best doen om het monster in haar tot kalmte te houden - puur uit de angst dat haar bloedlust het overneemt en ze niet meer voor rede vatbaar zal zijn.

    "The worst day of loving someone is the day that you lose them.."

    II Uiterlijke II
          Adeline heeft een donkere bos haar, die tot halverwege haar rug vallen en waar een lichte slag in lijkt te zitten. Meestal heeft ze deze los hangen - eerder puur uit gemak en omdat ze het een stuk fijner vind zitten dan wanneer ze vast zitten. Haar lange lokken zijn echt haar trots en ook al wil ze soms een wilde look hebben, ze verzorgt ze met alle liefde.
          Haar ogen hebben een blauwe kleur, die sinds haar verandering iets feller lijken dan normaal - naarmate ze meer honger krijgt worden deze steeds donkerder en krijgen ze een gevaarlijke uitdrukking. Deze diepe poelen kunnen je van top tot teen ongegeneerd opnemen, iets waar ze zich totaal niet voor zou schamen. Echter zal ze niet gauw meer laten blijken wat ze van je vindt door alleen haar blik, gezien ze geleerd heeft deze volledig gesloten te houden. Meestal staan haar ogen behoedzaam en afwachtend, dit komt voornamelijk door wat ze is. Ze worden omringd door een paar dikke, volle wimpers die ze heel af en toe nog licht aanzet met mascara.
          Qua make-up draagt ze dan ook niet zo heel veel; hooguit wat eyeliner, wat rouge om haar wangen wat kleur te geven, en een beetje lippenstift. Haar kledingstijl is erg wisselend, al draagt ze het liefste een leuke broek met daarop een shirt met een paar platte schoenen eronder. Natuurlijk kan ze zich ook erg opdoffen - dan is ze vaak gehuld in een leuke jurk, of rok met blouse en een paar hoge hakken - maar dit komt vooral de laatste tijd niet meer voor.
    Daar waar haar huid voorheen een zachte tint had, is deze nu bleker geworden - lopen door de zon zal haar hooguit een vederlichte tint geven - en kunnen haar aderen op sommige plaatsen iets meer opvallen dan voorheen.
          Verder valt er aan haar lichaam voor een normaal mens zo gauw niks op te vallen, voor degene die van haar bestaan afweten wel. Wanneer ze lacht lijken haar hoektanden een stukje scherper dan normaal, en wanneer ze honger krijgt worden deze met de dag meer iets langer. Bij het bijten van haar prooi groeien ze volledig uit zodat de ader waarin ze bijt makkelijker te doorboren is.
          Met een lengte van rond de 1m73 is Adeline van en normaal slank postuur en kun je zien dat ze deze voor haar verandering goed bijhield door middel van dagelijks sporten.

    II Geschiedenis II
          [. . .]


    "Watch out I might Bite."

    II Extra II
          • Geaardheid • Voor de volle honderd procent kan je er bij Adeline van op aan dat ze alleen op het mannelijke geslacht valt.
          • Lichamelijk • Adeline is een heel stuk sneller dan een gemiddeld mens en kan zichzelf als ze wil geluidloos verplaatsen. Ze is zo ook een stuk sterker en hoeft niet gauw moeite te doen om iets op te tillen/verplaatsen, iemand te verwonden - of zelfs te doden. Als ze wil kan Adeline ademhalen, echter heeft ze de zuurstof niet meer nodig en doet ze dit vrijwel alleen omdat het een gewoonte is vanuit haar menselijke leven.
    Haar zintuigen zijn verscherpt waardoor ze niet alleen beter ziet, maar ook veel sterker ruikt en ook van veraf de kleinste dingen al kan horen - iets wat best in haar voordeel kan werken.
          • Zonlicht • Adeline kan - gezien haar leeftijd - voor een bepaalde tijd in de zon lopen, hier kan ze echter op den duur wel last van krijgen.
          • Dodelijk • Haar hoektanden zijn vlijmscherp en zinken direct door de huid heen zodat ze gemakkelijk bloed tot zich kan nemen. Tevens kunnen deze tanden ook een dodelijk wapen zijn als ze de grote aderen diep doorscheurt.
          • Bloedlust • Honger naar mensenvoer heeft ze niet meer, het enige wat de vlammen uit haar keel kan doen weghalen en de honger in haar binnenste kan doen stillen, is het bloed van mensen.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2017 - 17:16 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    TEMPEST




    ☾ NAAM ☽

    Naam | Tempest
    Leeftijd | 3734 jaar

    ☾ SOORT ☽

    Harpij | De harpijen waren in de Griekse mythologie eerst de drie zeer mooie, gevleugelde dochters van Elektra en Thaumas. Later werden ze vervaarlijke wezens, meestal afgebeeld als roofvogels met scherpe klauwen. Zij hadden sindsdien het gezicht van een oude vrouw en een vuil onderlijf.
          De harpij maakt slachtoffers en pikt en scheurt dan vlees van hun lichamen. Ze doodt met name kwaaddoeners, vooral degene die hun familie verraden, naar de mythische taak om criminelen naar de Furiën te brengen.

    Uiterlijk | Het lichaam heeft de aanblik als van een mens, weliswaar met grovere armen, benen, handen en voeten. De nagels zijn lang, dik en scherp, gekromd als klauwen. De buik is dik en rond, alsof het wezen zwanger is. De romp is bezet met bruine veren, die uitwaaieren over het hele lichaam. Op de bovenbenen zullen dus kleine veertjes te vinden zijn, maar de onderbenen zijn glad. Zo ook voor de boven- en onderarmen. De vleugels zijn groot, een spanwijdte van net geen drie meter en hebben dezelfde kleur veren als op het lichaam. De huid is grijsbruin, alsof het viezig is en het hoofd is oud en gerimpeld. Deze ouderdom loopt door naar de nek, waar het langzaamaan bedekt wordt door meer en meer veren. De jukbeenderen steken flink uit en de kin is spits, wat het hoofd een eigenaardige vorm geeft. De ogen zijn geel, met zwarte iris. Het wezen heeft donkere steile haren, die sliertig naar beneden hangen en even zo vies lijken.

    ☾ INNERLIJK ☽

    Snelle storm | …

    … | …

    ☾ FAMILIE ☽

    De donkere |

    Snelgevleugelde |

    ☾ GESCHIEDENIS ☽

    … | …

    ☾ EXTRA ◊

    … | …

    … | …

    [ bericht aangepast op 12 mei 2017 - 19:56 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik heb deze plaatjes erbij, maar in de beschrijving zul je lezen dat ze er toch nog anders uitziet. Ik heb zelf een tekening, maar het is niet zo mooi haha.

    Omdat ze een mythisch wezen is, wil ik haar eigenlijk 3000 jaar laten zijn... zou dat kunnen? Dan heeft ze 'de geest' van een 25-jarige (het oude vrouwen hoofd met rimpels, is sowieso niet wie ze echt was).


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.