• Hiep hiep hoera voor Bianca/Rubin!!


    Lieve, lieve Bianca,

    Weeral een jaartje ouder! Wow, de tijd gaat snel. Het lijkt nog maar sinds vorige week dat we kersverse collega's werden. Maar in werkelijkheid is dat al meer dan anderhalf jaar geleden! In dat anderhalf jaar heb ik je steeds beter leren kennen en ben je eigenlijk uitgegroeid tot een vriendin voor mij. Je biedt altijd de juiste oplossingen en bent gewoon erg gezellig, lief, behulpzaam,...

    Ik vind het jammer dat we zaterdag toch niet kunnen meeten, maar ik heb nog altijd iets voor jou in petto, dus maak maar dat je snel weer naar een meeting kunt komen, of ik ga je persoonlijk komen opzoeken in het hotel waar je werkt!

    Voor nu wens ik je een erg gelukkige verjaardag! Maak er een geweldige dag van, want een geweldig persoon zoals jij verdient dat!

    Liefs,
    Jarne

    Hoi hoi Bianca!

    Ik ben slecht in tekstjes zoals deze en ik ga het daarom ook kort houden. Ik wou graag even zeggen dat je een super leuk persoon bent, maar ook een geweldige collega. Ik hoop dat er nog vele jaartjes bij mogen komen en wens je het beste!

    Gefeliciteerd met je verjaardag Bianca!
    Van Scandal.



    Hey lieve Bianca,

    Jij bent een geweldig persoon en daarom ben ik echt ontzettend blij dat ik mijzelf jouw vriendin mag noemen! Zodra ik je zie geef ik je de grootste knuffel ooit, bereidt je maar alvast voor~ Hopelijk zie ik je nog veeeel vaker in de toekomst en als het aan mij ligt kunnen we nog heel lang vriendinnen blijven en elkaar dus nog veel vaker zien! Eigenlijk hebben we al best wel wat meegemaakt, van indirecte mod collega’s van verschillende forums, tot anime advies en andere kletspraat. Ondanks dat ik de laatste tijd niet meer zo heel vaak op Quizlet te vinden bent, voelt het echt ontzettend fijn om aan mijn actieve Quizlet-tijd terug te denken en dat is echt mede dankzij jou!

    Hierbij mijn felicitaties en ik hoop dat je kan genieten van je verjaardag!

    Groetjes Tes/Phichit


    Lieve Bianca,

    Allereerst, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! 23 jaar! Yaay! Welkom bij de club! Feestje, feestje, feestje....

    Ik hoop dat je vandaag een leuke en een mooie dag krijgt! Geniet van je dagje en van je vele cadeautjes. Praten met jou is gezellig, geweldig, leuk en we kunnen lange whatsapp berichten naar elkaar sturen, wat ik ook heel erg leuk vind. Alsof ik serieus een boekwerk aan het schrijven ben, haha. Ik hoop dat we vele verjaardagen/feestjes samen/met elkaar gaan vieren en dat we lang vriendinnen kunnen blijven. (:

    Verder ben je een geweldig persoon, maar dat wist je natuurlijk al, haha. Een hele fijne verjaardag, Bianc! Geniet ervan! <3

    Liefs, Filiz


    Lieve Bianca,

    Allereerst een gelukkig verjaardag! Ik hoop dat je een fijn dagje hebt met heel veel cadeautjes en lieve berichtjes! Hoelang kennen wij elkaar nu eigenlijk al? Het is me een beetje ontglipt, ook hoe we elkaar ontmoet hebben. Erg, he? Maar wat ik gelukkig wel nog weet is dat ik er een goeie vriendin bij had gekregen. Onze gesprekken waren al meteen gezellig en ook al praten we niet dagelijks, het blijft even leuk als we elkaar voor even spreken. Je bent een super lieve meid en het is echt mooi om te zien hoe je om de mensen geeft. Het is ook elke keer weer zo fijn om te horen en te zien hoe je mij betrekt en mij gewoon niet vergeet, bedankt daarvoor! Weet je nog de tijd dat we samen mod werden? Dat vond ik echt wel cool! Het was dan ook een fijn moment om zoiets met je te delen, want het was een leuke tijd om je collega te zijn, haha. Bianca, die rode kleur past echt bij je. Je bent niet alleen een fantastisch persoon, maar ook een geweldige mod! Geniet van je dagje, meid en ooit gaan we echt eens meeten!

    xx Sylvie

    Hey Bianca!

    Eerst en vooral: een heel gelukkige 23e verjaardag! Dus… Hier komt heel emotionele vriendschapstekstje. Om eerlijk te zijn ben ik hier niet echt bijzonder goed in, omdat ik gewoon zeker weet dat ik een heel aantal belangrijke dingen ga vergeten te zeggen, maar ik ga toch een poging doen.

    Je bent echt een geweldige vriendin, en ik denk dat je zelf niet eens half beseft hoe tof je bent. Ik heb je leren kennen via Q met echt enorm lange PB’s en alleen al het feit dat je de moeite deed om steeds weer opnieuw zo uitgebreid te antwoorden, bewijst dat jij echt een topmeid bent. (Waar blijft mijn lange PB trouwens? XD) We praten echt over de gekste dingen, dingen waarover ik misschien nog nooit over heb gepraat met iemand anders. Ik voel me gewoon heel erg veilig bij jou en ik weet gewoon dat ik alles tegen jou kan vertellen; van mijn twijfels over de toekomst tot dingen waar ik me misschien een beetje voor schaam.

    Zoals ik ook al eens eerder heb gezegd, blijf ik het ook mooi vinden hoe je altijd je best doet om me op te beuren/te steunen/advies te geven wanneer ik mijn hart bij jou lucht als ik me verdrietig voel. Je beseft het misschien zelf niet, maar dat heeft me toch wel verder geholpen toen ik een beetje in de put zat.

    Maak er in ieder geval een topdag van, want dat heb je verdient!

    Groetjes, Romi

    Lieve Bianca,

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! ^^ Je bent een hartstikke toffe meid en een heel fijne collega en ik hoop dat je nog vele jaren mag leven én bij de crew mag horen! Ik wens je een gelukkige verjaardag en hoop je zaterdag persoonlijk te feliciteren :3

    - Lisanne/Quintana

    Natuurlijk is er ook taart voor jullie allemaal!!


    One Who Travels A Higher Path.

    Gefeliciteerd met je verjaardag Bianca! :)


    You were born original, don't die as a copy.

    Gelukkige verjaardag!


    16 - 09 - '17

    Gefeliciteerd, Bianca! Ik hoop dat je een fijne dag hebt. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gefeliciteerd! *O*


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Aah, dit had ik niet zien aankomen! 😊 Echt ontzettend bedankt voor die lieve berichtjes van jullie! Ik start meteen de dag met een glimlach hierdoor! 😙 Jullie woorden betekenen veel voor mij. Ik besefte niet echt wat ik precies voor jullie betekende, maar wanneer ik dit allemaal las, maakte het me warm vanbinnen, omdat het gewoon wederzijds is. 😙 Jullie zijn allemaal toppertjes!!

    Ook iedereen hier bedankt voor de felicitaties! 😄 Het wordt even wennen dat ik nu 23 ben. 🙃


    Ik wil een tuin vol egels

    Gefeliciteerd!*O*


    Queer zijn is gewoon alles

    Gefeliciteerd! *O*


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Gefeliciteerd!(blush)

    Gefeliciteerd! *O*


    I am an idiot, I move.

    Een hele dikke proficiat! (blush)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Gefeliciteerd!! 🎉🎉


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Gelukkige verjaardag! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dankjewel, allemaal!! 😄


    Ik wil een tuin vol egels

    Gefeliciteerd!


    At the end we're all cursed

    Reigns schreef:
    Gelukkige verjaardag!


    26 - 02 - '16