•       GESCHIEDENIS
          Het begon allemaal op de koudste winterdag in jaren met een meisje, Emily genaamd. Zij was de eerste die viel waarna nog velen zouden volgen. Ze had een geheim dat haar van binnen opat, langzaam haar zuivere ziel verpulverde tot ze één werd met het donker in haar. Het nieuwe land dat werd gecreëerd stond dan ook op haar naam. Op 19 mei 1987 verdween het meisje van de aardbodem en is ze door niemand nog een keer gezien, toch beweren sommige dat ze nog leeft, iedere nacht door de straten zwalkt of dat ze haar in het midden van de nacht horen huilen. Het was tenslotte een feit dat het meisje kapot was geweest toen haar oudere zus overleed.
          Bij Emily begint dan ook het echte verhaal, de schaduwwereld die ook wel bekend staat als Ao Atarangi is volledig onder haar gezag. Want het is niet slechts haar wereld, Emily is de schaduw geworden die de kinderen ontvoerd en houdt. Ze zoekt wraak voor de hele wereld, ze wil dat iedereen boet omdat ze haar toen in de steek hebben gelaten, omdat zij zichzelf maar moest redden toen ze de anderen juist het hardste nodig had. Ze wil wraak voor eigenlijk alles wat fout is gegaan in haar leven.

          Ao Atarangi
          In de schaduwwereld bestaat er geen tijd en dus wordt er ook niemand ouder. Verder is het heel donker, donker en donker. Er is vrijwel geen licht te vinden en dat is juist wat ervoor zorgt dat jij licht lijkt te geven. Van de nieuwe mensen die er zijn aangekomen lijkt de huid te glanzen in het donker, ze lijken licht te geven, hoe langer je echter blijft hoe meer dit licht dooft tot op het moment dat je een bent geworden met de schaduwen. Er is geen uitgang te vinden in het doolhof van de schaduw, alles lijkt hetzelfde en het is er altijd koud.
          Wanneer je door Emily de schaduwwereld in wordt getrokken scheurt de grond onder je open en wikkelen de wortels zich om je voeten heen waarna je naar beneden wordt getrokken en de grond zich weer heel maakt. Het is een vrij vreemd aanzicht en daarom doet ze het eigenlijk altijd wanneer je helemaal alleen bent.

          WAT SPELEN WIJ?
          Ik zou graag willen beginnen met slechts drie schaduwen en de rest allemaal kinderen. De schaduwen zijn net zoals Emily eigenlijk een soort van verloren geraakt in hun geheim, ze hebben het tegen niemand verteld en zullen nu samen met Emily voor altijd in Ao Atarangi ronddwalen, zoekend naar kinderen. Het is hen taak om de kinderen te behouden waar ze zijn en vooral ervoor te zorgen dat ze hun geheim niet vertellen. Want wat eigenlijk niemand weet van de schaduwwereld is dat het zwaktepunt is dat er geen liefde is en wanneer er liefde in deze wereld zal ontstaan, zal het veranderen. Liefde geeft namelijk hoop en wanneer er hoop is zal een uitweg zich laten zien, maar niemand wil alleen zijn en daarom zullen de schaduwen alles op alles zetten om ervoor te zorgen dat niemand vertrekt.
          De kinderen hebben ieder hen eigen geheim, dat is dan ook de reden dat ze in Ao Atarangi zitten. Wat voor hen het belangrijkste is, is om in iemand het vertrouwen te vinden, genoeg om je geheim aan te vertellen. Toch zullen de schaduwen hen hierbij nog best wel eens dwars mee zitten, tenslotte zullen de schaduwen overal details achterlaten die linken naar je verleden. En je zal pas uit Ao Atarangi komen als je je geheim volledig hebt omarmt.

          REGELS
    - Alleen Sophamoara maakt de nieuwe topics aan, indien anders verteld.
    -Schrijf minimaal 100 woorden per post dit is makkelijk haalbaar het liefst 150 woorden, maar ik snap als dat niet altijd lukt.
    -Geen perfecte personages, niemand is perfect.
    -Als je rol klaar is kun je het in het topic melden of een gastenboekberichtje naar mij toe sturen dan zal ik zo snel mogelijk je personage bekijken goedkeuren of je vragen nog het een en ander aan te passen.
    -Maak geen ruzie buiten de RPG, in de RPG is natuurlijk wel toegestaan.
    -Als je vragen hebt je kan ze altijd bij Sophamoara kwijt.
    -Gelieve de relatie's van te voren niet helemaal uit te gaan denken, maar meer in grote lijnen zo kan het nog altijd veranderen.
    -Als er nu heel veel potentie voor is kan ik het natuurlijk altijd verder uitbreiden.
    -Ga geen faceclaims van anderen gebruiken voor een andere RPG, kom op dat vindt je zelf ook niet leuk.
    -Maximaal vier personages per gebruiker waarvan twee jongens.
    -Veel plezier ^^





    Chin up kid, they'd kill to see you fall


          LIJSTJE
    Naam | | Bijnaam
    Leeftijd | | Geboortedatum | | Sterrenbeeld (liefst tussen 6 en 17)
    Rol | | Geheim
    Innerlijk | | Karaktereigenschappen
    Verleden | | Familie
    Relaties
    Extra

          ROLLEN
    Naam • Leeftijd • Faceclaim • Pagina • Gebruiker
    Vrouwelijke kinderen
    Stop op vrouwen!

    • ? • ? • Nadezhda Pokhomova • ? • Forvo
    • ? • ? • Jennifer Connelly • ? • Forvo
    • ? • ? • ? • ? • Autophobia
    • ? • ? • ? • ? • JoSnape
    • ? • ? • Mackenzie Foy • ? • Pua
    • ? • ? • ? • ? • Mankind
    • ? • ? • ? • ? • Kowalski

    Mannelijke kinderen
    • ? • ? • Robert Laby • ? • Sophamoara
    • ? • 16 • ? • ? • Edgy
    • ? • ? • ? • ? • Jinyoung



    Schaduwen
    VOL!
    • Emily • ? • Alice Vink • ? • Sophamoara
    • Puck • ? • Robbie Kay • ? • Forvo
    • Joey • ? • Cameron Dallas • ? • JoSnape
    • ? • ? • ? • ?• Revy

          TOPICS
    [url=]Praattopic 1 [/url]
    [url=]Speeltopic 1 [/url]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Slecht doorkijken


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Crap ik heb coole ideeën voor mijn personen maar die kunnen hier niet want geen sprookjes D:


    obsessive rage

    Hihi sorrehhh c:

    Maar we gaan gewoon ooit dat verhaal schrijven weet je nog en dan gooien we die ook gewoon op Wattpad en ja gewoon overal met sprookjes en dan kun je daar al je ideeën kwijt ^^

    Ik eis dat Peter er wel in gaat komen :Y)


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Sophamoara schreef:
    Hihi sorrehhh c:

    Maar we gaan gewoon ooit dat verhaal schrijven weet je nog en dan gooien we die ook gewoon op Wattpad en ja gewoon overal met sprookjes en dan kun je daar al je ideeën kwijt ^^

    Ik eis dat Peter er wel in gaat komen :Y)


    Jeh bat dis wan is different agen ): Natuurlijk weer alles verkeerd wat er kan ghehe
    Vertaling voor mensen die net als teruglezende Ava geen slecht Engels kunnen: Yeah, but this one is different again
    Maar ik heb wel een cool idee ervoor :Y)


    obsessive rage

    Forvo schreef:
    (...)

    Jeh bat dis wan is different agen ): Natuurlijk weer alles verkeerd wat er kan ghehe
    Vertaling voor mensen die net als teruglezende Ava geen slecht Engels kunnen: Yeah, but this one is different again
    Maar ik heb wel een cool idee ervoor :Y)


    Spoil the tea op app


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Sophamoara schreef:
    (...)

    Spoil the tea op app


    Oh uh maar oud idee dat eindelijk uitgewerkt wordt
    Maar goed, al goed


    obsessive rage