• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 15 mei 2017 - 21:05 ]


    Caution first, always.

    ken je het gevoel van een wond die je hebt dichtgestekt met een niet ontsmette naald en een draad om kleren mee te naaien, zodat-ie enkel maar meer begon te etteren maar je hebt leren leven met die pijn en dan opeens, dan snijd je je aan een herinnering vlak op de naad en is de pijn weer terug als nooit tevoren? well, i guess you do. maar dan nog. i wanna cry.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2017 - 22:11 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik wilde dat ik met iemand kon praten over alles, kei hard schaamteloos huilen om dat vervolgens plat geknuffeld te worden, terwijl iedereen zegt dat het wel goed komt en dat we gewoon extra leuke dingen gaan doen. Maar ik ben fucking alleen en er is niemand die dat voor mij kan en wil doen.


    At the end we're all cursed

    ik heb dit weekend meer dan zestien uur gewerkt omg wat


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Delphini schreef:
    Ik wilde dat ik met iemand kon praten over alles, kei hard schaamteloos huilen om dat vervolgens plat geknuffeld te worden, terwijl iedereen zegt dat het wel goed komt en dat we gewoon extra leuke dingen gaan doen. Maar ik ben fucking alleen en er is niemand die dat voor mij kan en wil doen.


    Mocht ik door het scherm kunnen kruipen zou ik dat onmiddellijk doen om je een dikke, dikke knuffel te geven, want ik ken het gevoel en het is verschrikkelijk je zo te voelen. Ik kan natuurlijk niet door een scherm kruipen, maar ik geef je nu een hele dikke, mentale en virtuele knuffel. <3


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nu al stress omdat het vierde boek uit de serie niet als ebook te vinden is ;-;


    Caution first, always.

    Yush Alec yush Ellie. You are my ray of sunshine this eve


    She's imperfect but she tries

    Donder op met die kutpost over support x trans boys. Je hoeft niet cute te doen over iets waarvan je geen idee hebt hoe het voelt, ik support mezelf wel. *is stiekem shook omdat het gaat over alles waar ik onzeker en ongelukkig over ben en het versterkt alleen mijn already ongezonde gedachtegang*


    Caution first, always.

    Mijn handen zweten echt super erg en ik voel me misselijk en ongemakkelijk en rot en ik kan me niet uiten wnat er zijn andere mensen om me heen en opschrijven lost ook niks op


    Caution first, always.

    Me: hahahahaha i don't need people and/or friends
    Also me: pls like me pls be my friend pls talk to me


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I will never have friend like you...


    Deep inside, I've never felt alive

    Status: gefaald


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Just give your goddamn DNA, ffs


    She's imperfect but she tries

    Zeurkous.


    Deep inside, I've never felt alive

    Leuk wanneer mensen zeggen dat iets kan, en dat het dan toch niet doorgaat. Thanks a lot.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hiii insomnia.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.