• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 15 mei 2017 - 21:05 ]


    Caution first, always.

    examens zijn KLAAR FUCKING YES

    aka yay nu begint het drinken

    ik voel me erg gelukkig

    en een beetje dronken

    maar dat is oke want deze hersencellen hebben zichzelf heel hard ingezet de afgelopen twee weken en nu mogen ze dood


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dat moment dat je wil gaan vieren dat je een voldoende hebt voor het meest confusing tentamen ooit wat tevens je een na laatste tentamen was en ervoor zorgt dat je voor je laatste tentamen niet eens een voldoende hoeft te halen om te slagen, maar je nog aan je eindscriptie moet deze avond... : (


    At the end we're all cursed

    Waarom geeft mijn fave show me acute stress.....? Dat is geen goed teken. Het zou waarschijnlijk gezond zijn als ik mezelf van deze obsessie af zou weten te krijgen, maar alas, that is not who I am as a person :')

    *gaat door met het uitstellen van de rest van de aflevering kijken * yes I'm totally fine & having the time of my life why do u ask


    There is freedom in the dark.

    oooooh zo geïrriteerd
    aaaah mam stop met praten


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    "ik wil deze film niet kijken, want het is Frans"
    ja wtffff, dus alleen op basis daarvan. ja doei

    ohja nee tuurlijk, ga ook maar lekker het franse volk uitschelden

    [ bericht aangepast op 19 mei 2017 - 20:42 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Wiarda schreef:
    examens zijn KLAAR FUCKING YES

    aka yay nu begint het drinken

    ik voel me erg gelukkig

    en een beetje dronken

    maar dat is oke want deze hersencellen hebben zichzelf heel hard ingezet de afgelopen twee weken en nu mogen ze dood


    hahaha love ur drunk posts

    i can also use some alcohol tho i want to forget about this shit


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ok mijn kat kijkt heel intens naar iets vlak boven mij maar er is niks (wat ik kan zien). Consider me spooked.


    The truth is out there.

    Don't cry. Please don't cry. I don't want to be sad.


    At the end we're all cursed

    Ligt het aan mij of wat? Soms mag de wereld wel wat duidelijker zijn... Zo erg geïrriteerd nu!


    Do I look like Mother Teresa?

    Heyyyyyyy de whiskey is eens niet op. Nieuw doel voor vanavond. Zorgen dat het op is, zoals het hoort!


    The truth is out there.

    Volgens mij scheelt er echt iets met mijn lichaam. Mijn buik doet constant raar. En yay, eerste mental breakdown en de blok is nog niet eens deftig begonnen. En ik heb dorst maar het dichtstbijzijnde water komt uit de kraan in de badkamer maar dat is zo ver en ik wil gewoon gaan slapen. En fuck, ik zie mijn lief zo graag. Abnormaal gewoon.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben als een malle opdrachten aan het afmaken en het is saai en ik bedenk me nu dat ik mijn bed nog moet opmaken en dat is like het hatelijkste van alles hier lol


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    tfw everyone betrays u,,,,,((((:

    Oke weet je. Ik probeer zo hard om een betere versie van mezelf te zijn. Lief, zacht, aardig. Maar het feit dat niemand me vergeeft voor het 'hard' zijn omdat ik dat moet zijn om te overleven doet me echt zeer. Ik probeer het echt maar niemand die het merkt. Nee word direct weer totaal afgezeikt. Ok prima dan. Dan zal ik wel de asshole zijn die iedereen vind dat ik ben. Prima. Better live up to fucking expectations dan maar.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2017 - 23:54 ]


    The truth is out there.

    oh god oh god ik ga echt instorten rn dit maakt me echt zo zo zo diep ongelukkig wauw oh qing je mag hier echt niet om wenen dit is gewoon te zielig voor woorden
    het is bijna gedaan het is bijna over nog even volhouden

    en het ergste is nog dat het niemand wat kan schelen
    iedereen is er gewoon okay mee wauw dit is echt gewoon het toppunt nee wat zeg ik het dieptepunt 'vriendinnen' ja my ass

    oh god dit doet echt zoveel pijn ik snap het gewoon niet
    dit is zo oneerlijk ik snap het gewoon niet oh god dit doet zo zo zo veel pijn

    ik haat mezelf echt ik haat mezelf oh god wat heb ik toch gedaan en jesus STOP MET WENEN jfc


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys