• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 15 mei 2017 - 21:05 ]


    Caution first, always.

    Zwijg gewoon...


    16 - 09 - '17

    I hate myself, I hate how I look and I want to go home.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Every single morning I wake up feelkng nauseous, tired and sad. Can I get a fucking break for once? Why does it have to keep going? Aren't there enough scars already? Didn't I already fuck up enough shit? Ffs.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ben het zo zat om me zo verschrikkelijk te voelen, maar dit gaat gewoon nog minimaal anderhalve week duren.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Oh jezus. Ik ben zo overstuur. Ik voel me zo gebruikt en zo'n last resort. Godver echt. Dit had ik niet verwacht. Ik wist dat ik nooit de friend ben die eerste pick is maar dit is echt misselijkmakend erg. Zo erg dat ik er van moet huilen en op het randje van overgeven. Dat iemand je fysiek ziek kan maken. Wow.


    The truth is out there.

    Alles daar is zo krom en jezus. Zien ze het dan echt niet? Vast wel, maar zij hebben er geen last van en gaan erop vooruit en snajfonwndkfkssmmejeiwnxne. Fuck them. Fuck this. Fuck everything. Ik wil mezelf gewoon even oprollen als een burrito en de wereld op pauze zetten want ik ken niet genoeg scheldwoorden om deze situatie onder woorden te brengen.


    She's imperfect but she tries

    test
    test
    test

    test
    test

    test

    [ bericht aangepast op 21 mei 2017 - 16:26 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dan zegt men dat ik minder onzeker moet zijn, maar na de zoveelste teleurstelling begint dat stilletjes aan wat moeilijk te worden, weet je? Telkens opnieuw en opnieuw wordt bewezen wat een sukkelaar ik ben, hoe slecht ik ben in alles waar ik denk goed in te zijn. God. Dit is echt vreselijk.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Lockyhart schreef:
    test
    test
    test

    test
    test

    test


    Femke wat doe je :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Voldymort schreef:
    (...)

    Femke wat doe je :')

    Ik ben eerder impressed doordat er in al die "test"s geen een typaids zit 😂 maar ik denk lettertypes uittesten?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Uuughhhh ik kan echt niet wachten op de Pirates film.

    Voldymort schreef:
    (...)

    Femke wat doe je :')


    Dumblydore schreef:
    (...)
    Ik ben eerder impressed doordat er in al die "test"s geen een typaids zit 😂 maar ik denk lettertypes uittesten?


    De lay-out van mijn nieuwe verhaal fixen hahahah en dat komt omdat ik het telkens kopieerde en plakte hahah. Typen is zo zwaar


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Wattttt is wijsheid. IDK.


    The truth is out there.

    "Ben je aan het kijken?"
    "Nee."
    "Mag ik dan kijken?"
    "Ja."
    *Zet serie op*
    "Ik wil wel om vijf over zes kijken*

    Dat is like over tien minuten. Zeg dan gewoon meteen dat je over tien minuten wil kijken???


    She's imperfect but she tries

    Lockyhart schreef:
    (...)

    De lay-out van mijn nieuwe verhaal fixen hahahah en dat komt omdat ik het telkens kopieerde en plakte hahah. Typen is zo zwaar


    HAHA. True that. c:

    Uri, en zo.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.