• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 15 mei 2017 - 21:05 ]


    Caution first, always.

    Alles gaat mis en het is zo fucking warm dat ik wil huilen, maar dan droog ik uit snap je wel


    26 - 02 - '16

    Normaal schreef:
    Alles gaat mis en het is zo fucking warm dat ik wil huilen, maar dan droog ik uit snap je wel

    Amen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Als iemand met zonneallergie:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    hahah wanneer een leerkracht probeert te discussieren maar je hebt deze discussie al eens gevoerd in 1) douche 2) bed hahaha


    Heaven is a place that we all have

    Ads schreef:
    hahah wanneer een leerkracht probeert te discussieren maar je hebt deze discussie al eens gevoerd in 1) douche 2) bed hahaha


    Dat klinkt zorgwekkend veel alsof je leerkracht in je douche en bed aanwezig was. (bat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Dat klinkt zorgwekkend veel alsof je leerkracht in je douche en bed aanwezig was. (bat)


    oh ja sorry ik ben niet goed in dingen met woorden en punten en vraagtekens allemaal bij elkaar zetten enzo heh


    Heaven is a place that we all have

    Ads schreef:
    hahah wanneer een leerkracht probeert te discussieren maar je hebt deze discussie al eens gevoerd in 1) douche 2) bed hahaha

    ahaha het kan ook positief uitpakken tho. Bijv. als een leraar huiswerk opgeeft die die al eerder heef opgegeven (nerd)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    dog bless fijne avond



    [ bericht aangepast op 17 mei 2017 - 17:03 ]

    HeiHei schreef:
    Als iemand met zonneallergie:



    hahahha ja dit

    daarnet iemand 'smeer je nu zonnecrème omdat het gewoon lekker ruikt?'

    lol heb wel wat beters te doen nee fucking zonneallergie
    ben net een vampier (duivel)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    dit kan letterlijk heel m'n leven verklaren QING DOE DIT TEST DIT ja ja ja hahahaha ja niet wenen hierom anders droog je uit

    wetende dat als ik niet geadopteerd was en ik mijn biologische ouders kende dat het dan gewoon gelijk duidelijk zou zijn kut erfelijkheid kut leven ahjahaha


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Suus heeft een baan, Suus heeft een baan!


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Rewritten schreef:
    Suus heeft een baan, Suus heeft een baan!


    Gefeliciteerd! 🎉


    26 - 02 - '16

    het is wel duidelijk dat je hem belangrijker vindt dan mij dus go fuck yourself

    Rewritten schreef:
    Suus heeft een baan, Suus heeft een baan!


    Wow mijn hond heet Suus dus ik las dit even heel raar, haha. Gefeliciteerd tho! c:


    The truth is out there.

    goud schreef:
    (...)

    hahahha ja dit

    daarnet iemand 'smeer je nu zonnecrème omdat het gewoon lekker ruikt?'

    lol heb wel wat beters te doen nee fucking zonneallergie
    ben net een vampier (duivel)


    zo echt hoor :')
    'kom je niet gezellig in de zon zitten?'
    nee, ik ben prima af in het gat in de grond wat ik heb gegraven, thankjoeveriemutsj


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"