• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 15 mei 2017 - 21:05 ]


    Caution first, always.

    Zulke lieverds <3


    Tijd voor koffie.

    Okay, alles wat met katten en schattige dieren te maken heeft: STAHP FOLLOWING ME I'M NOT FOLLOWING YOU BACK


    Deep inside, I've never felt alive

    Ah, het boek dat ik net gelezen heb, heeft echt elke emotie die ik had eruit gezogen, maar het was leuk.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Lol, mijn kat zit mijn voet te knuffelen.

    En whut, ik kan dus alleen buiten op mn laptop als ik naast de deur ga zitten, want anders heb ik geen wifi.... En het is nog steeds verdomd traag hier.


    Stenenlikker

    oh mijn zelfvertrouwen is echt even niet bestaand als mijn .... zelfvertrouwen


    Heaven is a place that we all have

    maar hey ik drink al een maand alleen maar water pretty big deal big change new year new me
    aprilmay summerbodygoals hydrated stay fresh lemon water cleanse detox healthy zen


    Heaven is a place that we all have

    Jezus wat een schrik..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dit hoofdstuk duurt echt uuuuren.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Geloof me, ik ben waanzinnig trots op m'n zusje met dr gymnasium en Nederlands Kampioenschap turnen en zo'n beetje alles kunnen wat ik niet kan, maar nu heeft ze ook nog een schrijfwedstrijd gewonnen en iedereen noemt dr nu 'de schrijfster van de familie' en dat was letterlijk nog zo'n beetje het enige wat ik kon en m'n zusje niet en nu voel ik me helemaal de mislukkeling.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    alright alright alright als ik het nu niet doe, zit ik een keertje echt in de shit, en dat zou jammer zijn voor net de laatste drie à vier weken van mijn bachelor, jeetje

    dus

    LET'S DO THIS


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ik weet echt niet meer wat ik moet doen i'm a pretty mess rn


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Douchen, huilen en slapen. 100% klaar met het leven rn.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waaaaaarom heb ik vandaag toch twee sigaretten gerookt terwijl het niet goed is voor de genezing fml ik haat mezelf hahah


    Caution first, always.

    Há morgen lekker 15 kids van ongeveer mijn leeftijd vertellen wat ze wel en niet mogen doen omdat ik de baas over hen ben. Gheheheh :Y)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Neee, ik ben hier zo klaar mee :c


    Caution first, always.