• Hey Q'ersss,

    Ongeveer twee weken geleden heb ik mijn allereerste tattoo laten zetten, en ik ben er nog steeds echt super blij mee (en was vergeten toen een topic aan te maken haha). Zit ook wel een betekenis aan mijn tattoo vast maar die deel ik wel alleen als er interesse is. c:
    Ik weet dat een aantal van jullie ook tattoos hebben. En ik wil ze heel graag zien! Natuurlijk geloof ik direct dat niet iedere q'er helemaal onder de plakplaatjes zit dus voel je ook vrij om je tattoo ideeeen en je piercings te delen! Ik ben benieuwd! Ik zal alvast aftrappen met de mijne:




    The truth is out there.

    Toen ik hem net had. Heb hem sinds 4 november 2016

    [ bericht aangepast op 18 mei 2017 - 17:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aaaah die is zo pretty! :9~
    Misschien post ik die van mij ook nog wel, maar ben nu te lui om een foto up te loaden. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Wauw, ik vind hem echt heeeel erg mooi!
    Ik zou graag een tattoo willen en heb wel een vaag idee in mijn hoofd, maar nog niets concreets. Dus voorlopig wordt het hem nog niet!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik zou wel nog een oorpiercing willen zoals een helix


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Snapple schreef:
    Ik zou wel nog een oorpiercing willen zoals een helix

    oeh, dat is ook gaaf. Alleen is het helingsproces iets minder chill bij dat gedeelte van je oor.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    @Gorillaz: Als je ooit nog pictures hebt wil ik ze graag zien. :Y) Ik snap je issue though, haha!

    @Kepler: Heel tof!

    @Purcell: Dankjewel! And please, do!

    @Daedric: Thanks! Komt nog wel, in ieder geval tof dat je er eentje wil. Bij mij werd het idee ook pas duidelijk toen het er echt de 'tijd' voor was. c:

    @Snapple: Jaaaaa ik ook. Alleen heb al issues met m'n reguliere gaatjes. D:


    The truth is out there.

    Snapple schreef:
    Ik heb oorbellen ;-)


    Dit (':

    Maar je tattoo is echt prachtig! Super mooi!
    Wat moet het precies voorstellen?
    Mij doet het denken aan de maan met een paar planeten, maar misschien is het wel totaal iets anders (':


    It's never gonna happen, Guys.

    Slughorn schreef:
    (...)

    Dit (':

    Maar je tattoo is echt prachtig! Super mooi!
    Wat moet het precies voorstellen?
    Mij doet het denken aan de maan met een paar planeten, maar misschien is het wel totaal iets anders (':


    Dankjewel! Het zijn allemaal verschillende maanstanden. Snap wel hoe je er planeten in ziet though. c:


    The truth is out there.

    ^ nogmaals erg mooi !

    Ik wil denk ik eens bloemen (het liefst met betekenis van mijn toekomstige kinderen) en sowieso een vlinder waarvan ik de betekenis graag voor mezelf houdt, verlies van iemand.

    Maar mijn vriend is nogal tegen tatoeages dus idk yet

    Sowieso niet heel groot en geen trampstamp haha

    [ bericht aangepast op 18 mei 2017 - 21:54 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.



    Dit is die van mij, vorig jaar in oktober laten zetten, op de foto is de tattoo net gezet. Verder heb ik twee helix piercings in mijn rechteroor en twee paar oorbellen.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2017 - 22:03 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Love your tattoo, but you already knew that!

    Ik wil er misschien ook 1, maar dan nog ff kiezen waar.

    Optie 1



    Optie 2:



    optie 3:

    [ bericht aangepast op 18 mei 2017 - 22:08 ]


    Do I look like Mother Teresa?

    @ M0NA: Wel hele mooie ideeen. En als jij het heel graag wil moet je het zeker doen. Het blijft jouw lichaam. c:

    @Catmint: Nicee!

    @Bryan: Wow tho waarom wist ik niet dat jij een tattoo wilde. D:


    The truth is out there.

    MT, ik zou zelf nooit een tattoo laten zetten en verder dan oorbellen kom ik niet (en zelfs oorbellen niet meer, want ik ben opeens allergisch voor de meeste oorbellen XD), maar ik vind het wel altijd heel cool om te zien c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Bakugou schreef:
    MT, ik zou zelf nooit een tattoo laten zetten en verder dan oorbellen kom ik niet (en zelfs oorbellen niet meer, want ik ben opeens allergisch voor de meeste oorbellen XD), maar ik vind het wel altijd heel cool om te zien c:


    Oh rottig! Heb ik ook met mijn oorbellen. Gelukkig gaat zilver en goud nog wel. c:


    The truth is out there.

    Pylades schreef:
    (...)
    oeh, dat is ook gaaf. Alleen is het helingsproces iets minder chill bij dat gedeelte van je oor.


    Oh help?


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)