• Hey Q'ersss,

    Ongeveer twee weken geleden heb ik mijn allereerste tattoo laten zetten, en ik ben er nog steeds echt super blij mee (en was vergeten toen een topic aan te maken haha). Zit ook wel een betekenis aan mijn tattoo vast maar die deel ik wel alleen als er interesse is. c:
    Ik weet dat een aantal van jullie ook tattoos hebben. En ik wil ze heel graag zien! Natuurlijk geloof ik direct dat niet iedere q'er helemaal onder de plakplaatjes zit dus voel je ook vrij om je tattoo ideeeen en je piercings te delen! Ik ben benieuwd! Ik zal alvast aftrappen met de mijne:




    The truth is out there.

    Ripley schreef:
    @Ukiah: Thanks! Ja het is wel belangrijk om iets te kiezen waar je na zoveel jaar nog steeds blij mee bent.

    @MCMXCIV: Dankje! Die van mij zit ook op mijn onderarm. Lastig wel, je moet echt iets nemen waar je niet zat van gaat worden!

    @Hale: Ohhh zo mooi! Weet je al wat voor tattoo?

    @Botteghin: Mooi! Wat ben je van plan voor je tweede?


    Ik zit aan zoiets te denken en dan aan de binnenkant van mijn bovenarm.



    Want voordat een pijl zijn doel kan raken, moet je het terugtrekken. Dus wanneer het leven je even 'terugtrekt', kan het zich op een mooi doel richten.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2017 - 18:45 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Hoe duur waren al jullie tatoeages eigenlijk?


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    @Frodo: Klinkt goed. Misschien de achterkant van je nek? Niet te hoog. Met een shirtje zie je het dan niet. Vind ik zelf ook een hele mooie plek. c:

    @Hale: Mooie betekenis!

    @Rohrer: Ik heb 170 euro neergelegd voor de mijne.


    The truth is out there.

    Ripley schreef:
    @Ukiah: Thanks! Ja het is wel belangrijk om iets te kiezen waar je na zoveel jaar nog steeds blij mee bent.

    @MCMXCIV: Dankje! Die van mij zit ook op mijn onderarm. Lastig wel, je moet echt iets nemen waar je niet zat van gaat worden!

    @Hale: Ohhh zo mooi! Weet je al wat voor tattoo?

    @Botteghin: Mooi! Wat ben je van plan voor je tweede?


    Iets persoonlijks wat de band met mijn moeder beschrijft. Het ontwerp is zo goed als af, maar word nog een klein beetje aan gewerkt.

    En ik heb een vrienden prijsje betaald voor mijn tattoo, maar denk dat die in de winkel rond de €150,- kost en de tweede word geschat op een prijs van €450 - €500

    [ bericht aangepast op 19 mei 2017 - 21:07 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Catmint schreef:



    Dit is die van mij, vorig jaar in oktober laten zetten, op de foto is de tattoo net gezet. Verder heb ik twee helix piercings in mijn rechteroor en twee paar oorbellen.


    Deze was 80 euro volgens mij. Zat iets minder dan een uur werk in en de shop waar ik ging vraagt 100 per uur ongeveer.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catmint schreef:
    (...)

    Deze was 80 euro volgens mij. Zat iets minder dan een uur werk in en de shop waar ik ging vraagt 100 per uur ongeveer.

    Die van jou vind ik echt heel gaaf!

    Ik heb zelf een monroe en gewoon oorbellen. Echter wil ik wel heel lang een tatoeage, mijn geld liet het toen alleen niet toe en ik ben een beetje perfectionistisch daarover. Is het ontwerp over 10 jaar nog wel leuk? Krijg ik er geen spijt van? Zet ik het wel op de goede plek? Its driving me crazy.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat een mooie tattoos allemaal! Zelf wil ik echt enorm veel tattoos, maar ik ben aan het uitpluizen wat ik nou precies wil, aangezien de artiesten die ik wil bezoeken behoorlijk wat geld rekenen voor een sessie en ik daar niet aan wil komen met bullshit-ideeën.

    Duuus, heb nu enkel wat piercings. Mijn septum heb ik al iets van zes jaar en mijn vertical labret bijna vier maanden. Voor de rest heb ik ook al zo'n acht jaar tunnels in mijn oren en heb ik een aantal piercings ge-'retired' door issues of verveling. ☺


    [ bericht aangepast op 20 mei 2017 - 13:54 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Shishimato schreef:
    (...)
    Die van jou vind ik echt heel gaaf!

    Ik heb zelf een monroe en gewoon oorbellen. Echter wil ik wel heel lang een tatoeage, mijn geld liet het toen alleen niet toe en ik ben een beetje perfectionistisch daarover. Is het ontwerp over 10 jaar nog wel leuk? Krijg ik er geen spijt van? Zet ik het wel op de goede plek? Its driving me crazy.


    Dat had ik ook hoor. Maar weet je wat het is? Je laat iets zetten met een betekenis en het wordt deel van je. Als je over 10 jaar het ontwerp niet meer mooi vindt heb je altijd nog de betekenis. Bij mij is het afsluiting van een 'hoofdstuk' in mijn leven, dus dat is daar een herinnering voor, zelfs als ik over 20 jaar harry potter niet meer leuk vind.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    HaIe schreef:
    (...)

    Ik zit aan zoiets te denken en dan aan de binnenkant van mijn bovenarm.



    Want voordat een pijl zijn doel kan raken, moet je het terugtrekken. Dus wanneer het leven je even 'terugtrekt', kan het zich op een mooi doel richten.


    Dat is echt heel mooi!!!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Rohrer schreef:
    Hoe duur waren al jullie tatoeages eigenlijk?


    Ik was 60 euro kwijt. Mijn tattoo-artist vraagt 120 p/u en geen kosten voor hoe hij eruit ziet etc.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2017 - 16:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Snapple schreef:
    (...)

    Ja als ik het niet zie is het al een stuk minder eng. Sowieso weet ik niet of het van mijn ouders mag :-D

    Ik wilde zelf ook al heel lang een helix, en ik heb er nét voor het nieuwe jaar een laten zetten c:
    Het piercen zelf voelde je een beetje, maar wat ik vooral vervelend vond, is het afknippen op de juiste lengte. De piercer is daar niet lang mee bezig, misschien 5 minuutjes ofzo, maar het is toch gefriemel aan je oorbel, dus dat irriteert wel even.

    Verder inderdaad wat iemand al zei, de instructies van de piercer opvolgen. Je krijgt een desinfecterende zeep, die moet je structureel gebruiken. Een paar weken niet zwemmen, en als je gaat zwemmen, je oor daarna goed inzepen met die desinfectie zeep. Ik heb hem dus nu bijna een half jaar (jee wat gaat dat snel!) en bij mij ziet het er allemaal goed uit(: Okee, soms als ik lang op mijn oor gelegen heb, bijvoorbeeld in mijn slaap, dan is het wel gevoelig, daar dat is ook wel logisch. Als je je gewone oorbellen in laat als je gaat slapen, kan dat ook gevoelig zijn.

    Anyway. Ik zou er wel goed over nadenken als ik jou was. Natuurlijk kun je een piercing er gemakkelijk uit halen en dicht laten groeien, maar liever dat je er eerst over nadenkt, dan dat je het impulsief zou laten zetten. Daarnaast is het dan ook makkelijker om je ouders te overtuigen, mochten zij er niet achter staan. Wanneer je hen laat weten dat je er goed over hebt nagedacht en dat je het écht wilt, weten zij ook dat je er serieus over bent.

    En on topic: Echt een mooie tattoo!
    Ik wil al járen een tattoo, maar elke keer weet ik niet zeker of ik het ontwerp ook wel echt wil. Ik zou graag een dromenvanger op mijn linkerpols willen, maar dromenvangers zijn wel zo cliché en populair. Dus ik wil dan ook dat het iets persoonlijks is. Dus ik denk er nog rustig over na. Misschien veranderd mijn idee nog wel, ik bedoel, er zijn zó veel mooie tattoo's en mooie stijlen!


    Inspiration can hit you any time

    Rohrer schreef:
    Hoe duur waren al jullie tatoeages eigenlijk?


    Ik was 100 euro kwijt voor de mijne (:
    En mijn volgende, die ik ga laten zetten als ik mijn rijbewijs heb, gaat ongeveer 350 kosten.


    26 - 02 - '16

    Die van mij kosten 250, al weet ik niet of dat duur is voor wat ik heb. Ik wil mijn volgende ook super graag laten zetten, maar ik denk dat ik wacht tot na de zomer, want dan is het makkelijker om hem uit de zon te houden.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik zou graag een 'waterpaint' tattoo willen, maar deze schijnen snel te vervagen. Maar wat het is met die tattoo's is, dat het altijd uniek is, omdat ze het nooit hetzelfde kunnen maken als die van een ander.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2017 - 9:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Catmint schreef:
    (...)

    Dat had ik ook hoor. Maar weet je wat het is? Je laat iets zetten met een betekenis en het wordt deel van je. Als je over 10 jaar het ontwerp niet meer mooi vindt heb je altijd nog de betekenis. Bij mij is het afsluiting van een 'hoofdstuk' in mijn leven, dus dat is daar een herinnering voor, zelfs als ik over 20 jaar harry potter niet meer leuk vind.

    Ik denk dat ik daar dan heel anders naar kijk. Het word inderdaad een deel van me, maar ik heb altijd dat er wel een goede betekenis achter moet zitten. Daar ben ik nogal moeilijk en perfectionistisch in. Ik zou zoiezo geen fandom nemen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.