• Hey Q'ersss,

    Ongeveer twee weken geleden heb ik mijn allereerste tattoo laten zetten, en ik ben er nog steeds echt super blij mee (en was vergeten toen een topic aan te maken haha). Zit ook wel een betekenis aan mijn tattoo vast maar die deel ik wel alleen als er interesse is. c:
    Ik weet dat een aantal van jullie ook tattoos hebben. En ik wil ze heel graag zien! Natuurlijk geloof ik direct dat niet iedere q'er helemaal onder de plakplaatjes zit dus voel je ook vrij om je tattoo ideeeen en je piercings te delen! Ik ben benieuwd! Ik zal alvast aftrappen met de mijne:




    The truth is out there.

    Snapple schreef:
    (...)

    Oh help?


    Het duurt gewoon vrij lang. En dus blijft het een tijd erg gevoelig.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    M0NA schreef:
    (...)

    Het duurt gewoon vrij lang. En dus blijft het een tijd erg gevoelig.

    Oh daar kan ik wel mee leven (hoop ik)

    Vind het prikken zelf enger

    [ bericht aangepast op 18 mei 2017 - 22:53 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Super mooie tattoo!

    Ik heb er zelf op dit moment vijf - een op m'n onderrug, een op m'n buik, een op de zijkant van mijn onderbeen, een op de gehele binnenkant van mijn onderarm en eentje op de zijkant van mijn onderarm - en er staat nog wel het een en ander op de planning. Ik heb zo gauw op m'n telefoon geen foto's meer staan, maar ik zal morgen eens kijken op de laptop, daar staan ze allemaal op; afgezien die van mijn buik en onderrug.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2017 - 22:54 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Snapple schreef:
    (...)

    Oh help?

    ALs je het leuk vindt, gewoon doen. (: Het is inderdaad met name de tijdsduur wat al genoemd is. En de verzorging de eerste twee maanden is meer dan bij tattoo's en na een tijdje een beetje irritant, maar als je gewoon het advies van de piercer opvolgt, komt het wel goed.
    Het prikken zelf is gelukkig wel snel voorbij en in mijn geval zag ik wat ze deden zelf niet (als dat je helpt?), al snap ik goed dat je dat minder fijn vindt.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Nerha schreef:
    Super mooie tattoo!

    Ik heb er zelf op dit moment vijf - een op m'n onderrug, een op m'n buik, een op de zijkant van mijn onderbeen, een op de gehele binnenkant van mijn onderarm en eentje op de zijkant van mijn onderarm - en er staat nog wel het een en ander op de planning. Ik heb zo gauw op m'n telefoon geen foto's meer staan, maar ik zal morgen eens kijken op de laptop, daar staan ze allemaal op; afgezien die van mijn buik en onderrug.


    Dankje! En oeh, ben benieuwd naar de jouwe. c:


    The truth is out there.

    Pylades schreef:
    (...)
    ALs je het leuk vindt, gewoon doen. (: Het is inderdaad met name de tijdsduur wat al genoemd is. En de verzorging de eerste twee maanden is meer dan bij tattoo's en na een tijdje een beetje irritant, maar als je gewoon het advies van de piercer opvolgt, komt het wel goed.
    Het prikken zelf is gelukkig wel snel voorbij en in mijn geval zag ik wat ze deden zelf niet (als dat je helpt?), al snap ik goed dat je dat minder fijn vindt.


    Ja als ik het niet zie is het al een stuk minder eng. Sowieso weet ik niet of het van mijn ouders mag :-D


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik heb een helix. En ik wil al zo lang een kleine tattoo die te maken heeft met LotR maar ik kom er maar niet uit. Dus misschien heb ik ooit een lotr tattoo en misschien ook niet haha.

    Ripley schreef:
    ...

    @Bryan: Wow tho waarom wist ik niet dat jij een tattoo wilde. D:


    Dan weet je het nu bij deze :P
    Ik vind de betekenis van een wolventattoo heel erg mooi en vindt het wel bij mij passen die betekenis


    Do I look like Mother Teresa?

    Wauw die is echt heel erg mooi!
    Ik wil heel graag een tatoeage, maar ik denk niet dat ik ooit iets ga vinden waar ik zeker van ben dat ik het echt wil haha

    Echt een mooie tattoo.

    Ik heb zelf al een tijdje de gedachte om een tattoo te laten zetten op mijn onderarm, maar ik ben bang dat ik hem snel zat ga worden aangezien ik daar wel vaker last van heb.

    Dit is wat ik tot nu toe heb, foto was gemaakt toen ik net mijn 2de helix had laten zetten in 2015:


    Dit is links en rechts heb ik alleen 2 gewone oorbellen.


    Ik wil er sowieso nog een helix onder/boven en een tragus in mijn andere oor. Ook wil ik heel graag een tattoo laten zetten, wat ik waarschijnlijk in Engeland ga laten doen als ik daar 3 maanden ben.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2017 - 12:13 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO



    Ik heb al heel lang een ontwerpen voor mijn tweede, maar mijn rekening laat het niet toe :c


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    @Ukiah: Thanks! Ja het is wel belangrijk om iets te kiezen waar je na zoveel jaar nog steeds blij mee bent.

    @MCMXCIV: Dankje! Die van mij zit ook op mijn onderarm. Lastig wel, je moet echt iets nemen waar je niet zat van gaat worden!

    @Hale: Ohhh zo mooi! Weet je al wat voor tattoo?

    @Botteghin: Mooi! Wat ben je van plan voor je tweede?


    The truth is out there.

    Ik heb vier oorbellen aan één kant (waaronder een helix) en twee aan de andere (: je tattoo is echt super mooi! Ik wil al eventjes een kleine zon laten zetten (aangezien mijn naam stralend betekent en nog andere shizzles) maar dunno. Ik kan maar geen plek bedenken die me niet in de problemen brengt bij een job én die mooi staat.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik wil heel graag een minimalistische/geometrische tattoo c:
    En ik zou ook graag een septum willen.
    Ik had lang geleden oorbellen, maar heb mn gaatjes dicht laten groeien. Toch wil ik ze ook wel opnieuw c:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]