• Praattopic 1


    De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine maar beruchte school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite, al kan het leven van beide nooit helemaal perfect zijn.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar? Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden? Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    • Tieners van Willow Creek High School •
    ~ Isabella Eleana Thomassen|17||1.2 - Shadowsinger
    ~ Madison Sofie Caldwell|18|Wildchild|1.6 - Shadowsinger
    ~ Roxanne "Roxie" Kinsey Burnett|18||1.9 - Taeralsahfer
    ~ Bella Georgina Lodge|17|New Girl|1.9 - Maluma
    ~ Isaiah Felix Fuller|17|Social butterfly|1.3 -Solmeron
    ~ Colin Graham Lewlyn|18|Heartbreaker|1.5 - Taeralsahfer
    ~ Hero Dominic Zimmermann|18|rich kid|1.8 - Ziegler
    ~ Sebastian Ambroise Nelson|18|Cheerful faker|1.8 - Mouli
    ~ Kioshi Hara|18|spoiled little brat|1.10 - Salaryman

    • Tieners van Jefferson High •
    ~ Annabeth Ashtyn Oksana|17|Levengenieter/Dealer|1.6 - Weegie
    ~ Jazmín Valeria Fuensanta|19||1.8 - Rasalghul
    ~ Sam Curtis|17|Fraudeur|1.10 - Salaryman
    ~ Tyler Jay Santiago|19|Badboy/Criminal|1.1 - Maluma
    ~ Dantae Cross|19|(Street)Fighter|1.4 - Rasalghul
    ~ Zigmund Richard Powers|17|Troublemaker|1.3 - Ziegler
    ~ Owen Bell|18|Badboy/stoner/skater|1.3 - h1gh
    ~ Miska Sepi Castle|17|Gypsy Nerd|1.6 - IrisWestAllen
    ~ Sami Abdalla|19|Bende/mysterie|1.7 - h1gh

    • Invullen •
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (Hou het een beetje tussen de 16 en 18. Er kunnen een paar uitzonderingen zijn):
    Status:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties (mensen van andere scholen kennen elkaar waarschijnlijk nog niet. Mensen van dezelfde school kunnen natuurlijk wel van alles hebben):
    Extra:

    • Regels •
    ~ Schrijf minimaal 200 woorden per post
    ~ Geen perfecte personages
    ~ Hou het realistisch. Een tiener zal niet nu al de baas zijn van een miljoenenbedrijf of een bendeleider
    ~ Minimaal een keer per week reageren, dit is makkelijk haalbaar. Als dat voor een bepaalde reden niet kan, meld het dan gerust.
    ~ Een reservering blijft een week staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    ~ 16+ situaties zijn toegestaan
    ~ No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    ~ Twee personages per account. Het liefst een jongen en een meisje.
    ~ Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    ~ Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2018 - 19:26 ]


    El Diablo.

    Dit hoeft niet persé inderdaad, voor mij persoonlijk (en misschien voor de anderen ook) is het meer dat ik het fijn vond om met deze personages te spelen in deze RPG, dat ik het daarom niet echt verander. Maar qua relaties kan dit gewoon een schone lei zijn (: Als jij trouwens (of iemand anders natuurlijk ook) het gevoel hebt buitengesloten te worden, just tell me, ik zal het proberen op te lossen


    El Diablo.

    Ik FC even Diego Barrueco. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Als vrouwelijke rollen weer vrij komen, kan ik mijn andere rol dan ook terug krijgen?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mag ik een jongen van Jefferson High?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Campeon schreef:
    (...)

    Sure ^^ Welke school?


    Dat maakt me niet zoveel uit. Ik denk gaat m'n vote wel naar willow creek, maar als er eerder een plek is in Jefferson, zal ik hier ook wel wat mee kunnen (:

    Btw. Ik ben ook pro nieuwe relaties maken met iedere rol, ik werd zelf dan niet buiten gesloten met Grayson, maar omdat er nieuwe persos bij komen, is het toch algauw wel moeilijker relaties te maken met elkaar, vooral omdat 't vorige keer al zo ingewikkeld lag met elkaar.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    JULIYET HALLE KENSINGTON



    NAME
    Juliyet • Julie-yet
    Halle • Hall
    Calloway

    Bijnamen: Jules, Jule, Julie


    AGE
    18 – 22 Mei


    STATUS
    Jule is de Queen Bee/Upperbitch van de school en gedraagt zich ook maar al te graag naar deze titel. Dit meisje wil je graag te vriend houden, of mislopen, want wanneer ze je niet mag, maakt ze je leven een regelrechte hel. Ze heeft deze status haar eigen gemaakt door haar leuke *kuch* karakter en het feit dat ze natuurlijk zo onweerstaanbaar is.





    HISTORY & FAMILY
    Juliyet is geboren op een warme lentedag in het rijke Kensington gezin. Julie heeft alleen nog een stuk oudere broer, die inmiddels allang een eigen onderkomen heeft. Doordat er zoveel leeftijdsverschil tussen haar broer en zichzelf zit, was de goede band tussen de twee vaak ver te zoeken. Haar broer bemoeide zich vaak met haar hele leven en Juliyet hield het dan ook niet voor zichzelf dat ze blij was "dat die lul eindelijk op kamers ging."
          Juliyet heeft van kinds af aan een hele vrije opvoeding gehad. Er werd van haar verwacht dingen zelf te ontdekken en ze kreeg het nauwelijks te horen als ze iets fout deed, of gewaarschuwd voor iets. Ze moest er zelf maar achterkomen, ze moest het zelf maar meemaken en zien op te lossen. Haar ouders zijn allebei werkzaam in het bedrijfsleven en daarom konden ze er vaak niet voor hun kinderen zijn, of hun daadwerkelijk opvoeden. Juliyet had weliswaar nanny's die op haar pasten, maar die lieten meer dan eens de kinderen doen wat ze wilden. Toen de broer oud genoeg was om alleen op Julie te passen, was het enige waar hij voor zorgde dat ze niet verhongerde. De rest van de tijd moest ze het zelf maar uitzoeken.
          Ook heeft Juliyet nooit het gevoel gehad dat haar ouders haar genoeg aandacht gaven, waardoor ze op jonge leeftijd al extreme/foute dingen beging om die (verkeerde) aandacht te krijgen. Zo is eigenlijk de criminele achtergrond van Juliyet gestart. Uit wanhoopsactie om aandacht te krijgen van haar ouders. Inmiddels is het meer uitgegroeid tot een soort hobby, iets voor de adrenaline kick. Ze heeft immers het geen aandacht krijgen van haar ouders al geaccepteerd en maakt er nu gebruik van.
          Nu Juliyet achttien is en volgens haar ouders volwassen, zijn ze zo goed als niet meer thuis en heeft ze het rijk voor zichzelf. Er is dan ook niemand die op haar let en Juliyet bevindt zich nu voornamelijk in de achterbuurt, waar ze zich bezighoudt met louche zaakjes. Er is immers niemand die haar op haar vingers tikt en waarschuwt of straft. Ze wordt helemaal vrij gelaten in haar opvoeding en weet hier niet goed mee om te gaan.


    LOOKS      FC = Halston Sage
    Juliyet weet dondersgoed van zichzelf dat ze een aantrekkelijke verschijning is en zorgt er dan ook elke dag voor dat ze er op haar best uitziet. Juliyet heeft volle, lichtblonde lokken die vaak vanuit zichzelf al goed zitten. Qua make-up houdt Juliyet het vaak vrij simpel, maar een donkerrode lippenstift is wel hetgeen waar mensen haar aan herkennen. Juliyet is niet iemand die uren van te voren moet opstaan om zich klaar te maken. Juliyet is een tenger meisje en daarnaast ook niet de langste, met een lengte van slechts 1M65 steekt ze vaak niet met kop en schouders boven een ander uit. Dit maakt ze echter weer een beetje goed door altijd hoge hakken te dragen. Als laatste heeft Juliyet niet echt een aparte stijl, je vindt haar voornamelijk in donkere kleren, een skinny jeans en natuurlijk een beanie op haar hoofd.


    CHARACTER
    loud • arrogant • forthcoming • kleptomaniac • confident • authoritarian • leaderly • persuasive • good liar • organised • precise • deceptive • careless • intelligent • bitch • dishonest • vindictive • fearful • easily offended • slightly aggressive • sly • likes to make fun of others


    Dat Juliyet een bitch is, wordt wel duidelijk zodra je haar voor het eerst ontmoet. Het meisje is namelijk niet op haar mondje gevallen en zegt lekker wat ze denkt, daarnaast maakt ze ook graag grapjes over de mensen die minder populair zijn dan haar. Verder is het ook een heel luid en aanwezig meisje. Juliyet is niet iemand die je kan negeren of zomaar vergeet. Ook is Juliyet een arrogant meisje, ze voelt zich beter dan anderen en laat dat maar al te graag merken aan anderen.
          Juliyet is een kleptomaan, dit betekent dat ze verslaafd is aan het stelen van voorwerpen. Het gebeurt dan ook regelmatig dat mede-scholieren opeens iets missen uit hun tas of iets dergelijks. Juliyet is een intelligent en sluw meisje dat altijd heel nauwkeurig en georganiseerd te werk gaat. Juliyet is niet iemand die aan impulsieve acties begint, maar alles goed uitdenkt. Het georganiseerde karakter zie je niet alleen terug in haar acties, maar ook in haar schoolwerk en haar kamer. Alles is georganiseerd en netjes. Aan de andere kant is ze daardoor heel zorgeloos en gaat ze er bijna altijd vanuit dat het goed komt. Ze heeft een groot zelfvertrouwen in zichzelf.
          Juliyet is een goede leugenaar en daarmee een onbetrouwbaar en manipulatief meisje, wat deels voor de status heeft gezorgd die ze nu heeft en is iemand die goed de leiding over iets kan nemen. Ze is dan ook een autoritair persoon en kan er erg slecht tegen als ze niet gehoord wordt en mensen haar adviezen/bevelen niet opvolgen. Juliyet kan daardoor heel snel opgefokt raken, of juist heel snel beledigd. Als laatste is Juliyet heel wraakzuchtig en daarnaast ook redelijk agressief. Wanneer haar iets niet zint, zal ze dat heel duidelijk maken, hierdoor kan ze nogal angstwekkend overkomen.







    EXTRAS
    — Likes: make-up, alcohol, stealing, selling drugs, money, dogs
    — Dislikes: nerds, pretty much every student ever, teachers, schooldays, ugly girls, nosey people
    — Fears: betrapt worden terwijl ze de crimineel uithangt, dat mensen erachter komen dat ze nog maagd is.
    — Tics: no tics
    — Hobbies: stelen, drinken, het leven van anderen zuur maken
    — Geaardheid: heteroseksueel
    — Secrets: Julie is bekend in het criminele circuit. Ze bevindt zich regelmatig in de achterbuurt, steelt, dealt, wat je ook maar kan bedenken. Ze houdt het kleinschalig, maar desalniettemin is ze illegaal bezig. Oh, en ze is nog maagd.— — Other secrets: Toen Juliyet nog net op High School zat, op een andere school welliswaar, is ze een van de grootste redenen geweest waarom een klasgenootje van haar zelfmoord had gepleegd. Juliyet was immers al een vreselijk persoon sinds dat ze jong is. Haar ouders hebben haar toen op een andere school gezet en het in de doofpot gestopt, maar het betekent niet dat Julie zich heel schuldig voelt. Al uit het niet in de manier waarop je zou denken.


    RELATIONSHIPS
    —

    [ bericht aangepast op 7 juni 2017 - 12:37 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Pinata schreef:
    (...)

    Dat maakt me niet zoveel uit. Ik denk gaat m'n vote wel naar willow creek, maar als er eerder een plek is in Jefferson, zal ik hier ook wel wat mee kunnen (:

    Btw. Ik ben ook pro nieuwe relaties maken met iedere rol, ik werd zelf dan niet buiten gesloten met Grayson, maar omdat er nieuwe persos bij komen, is het toch algauw wel moeilijker relaties te maken met elkaar, vooral omdat 't vorige keer al zo ingewikkeld lag met elkaar.


    Sure ^^ Dan zet ik nu even een stop op de vrouwen

    Ravenpuff schreef:
    Als vrouwelijke rollen weer vrij komen, kan ik mijn andere rol dan ook terug krijgen?


    Natuurlijk, als er genoeg mannen bij komen zal de stop er weer af gaan (:

    Sobral schreef:
    Mag ik een jongen van Jefferson High?


    Ofcourse!


    El Diablo.

    Owen Bell





    Naam
    Owen Bell

    Leeftijd
    Achttien jaar.

    Status
    Badboy/stoner/skater

    Innerlijk
    Brutaal • ongemanierd/onbeleefd • sympathiek • humoristisch • luidruchtig • temperamentvol • lui • rustig • eigenwijs • artistiek • flapuit • 
    Owen is een jongen midden in zijn puberteit, brutaal, eigenwijs en ook nog eens opgevoed met een lak aan discipline, dit heeft hem gevormd tot de jongen wie hij vandaag is. Het is een enorme flapuit die niet weet hoe hij zijn mond op gepaste momenten moet dichthouden.
    Owen is erg lui en zal nooit eigen initiatief iets ondernemen, dit neemt niet weg van het feit dat hij erg veel wilt– iets erg tegenstrijdig wat hem niet bepaald helpt in het bereiken van zijn doelen.
    De jongen is erg grappig maar wel op zijn manier, hij is luidruchtig, iet wat vunzig en ongepaste grapjes zijn zijn ‘go-to’. Het is dan ook misschien niet iedereen zijn smaak maar hij kan er in ieder geval zelf om lachen en dat is het aller belangrijkste.
    Owen valt niet persé op in een groep want door het blowen wordt hij erg rustig en van zichzelf is hij al zeker niet de drukste, het is een kalme jongen maar wel een jongen met veel streken. Owen is erg speels en creatief, schilderen is daarvan een van zijn verborgen talenten die hij niet graag altijd uit maar die hij wel doet. Schilderen is wel het laatste wat zijn vrienden van hem verwachtte en misschien lijkt het wel alsof Owen niets geeft om zijn reputatie, dat doet hij zeker wel. Het blijft een jongen van zeventien en soms heeft hij zeker wel zijn onzekerheden– dit verschuilt hij onder een berg van zekerheden en praatjes maar dat doet niet altijd de truc.
    Owen is erg sympathiek en probeert zich nooit te veel in de drama rondom de school te mengen al vindt hij het zeker vermakelijk en komt er misschien onbewust soms tussen wat hij dan negen van de tien keer erger maakt dan dat het al was.
    In de klas is hij zeker een onrustzaaier en dit doet hij door ongelofelijk brutaal te zijn en te doen alsof het hem allemaal niks kan schelen, niks is minder waar maar luisteren naar volwassenen met een diploma doet hij liever niet.
    Owen is echter altijd zichzelf zowel tussen zijn vrienden als tussen zijn liefjes en familie. Hij doet zich niet anders voor dan dat hij is en het maakt hem niet veel uit wat anderen van hem vinden.


    Uiterlijk
    –– Donkere haren, blauwe ogen.
    –– Ongeveer 1,76 en best klein voor zijn leeftijd.
    –– Ruikt naar wiet en veel, veel deo zodat zijn ouders er niet achter zouden komen.
    –– Stevig gebouwd, niet erg dun maar ook niet persé dik.
    –– Slordig gekleed, oude shirts, loopt vaak met een skateboard rond.
    –– Blanke huid, moedervlekken verspreid over zijn gezicht.
    –– Gekruld haar, doet er weinig mee en zet vaak een pet op.

    Geschiedenis
    Owen zijn geschiedenis ligt niet erg gecompliceerd, hij is een van de zes broers en zussen in zijn gezin, hij heeft het nooit anders gekend en komt uit een gezin waar hard werken een must is. De familie heeft weinig geld en teveel kinderen waarvan de meeste met plezier willen meewerken maar Owen niet, hij is het middelste kind en sluit zich de helft van de tijd op in zijn kamer of vlucht naar buiten waar hij zijn tijd verdoet met wiet en hasj. Zijn vader heeft een bloedhekel aan het luie gedrag en zijn moeder probeert wel eens tot hem door te dringen maar door de slechte communicatie eindigt het meestal in een schreeuwpartij.
    Owen heeft nooit veel aandacht of interesse gehad van zijn ouders kant en vindt het dan ook moeilijk om daar mee om te gaan– tot op de dag van vandaag, wel heeft hij nooit het probleem gehad dat zijn ouders er nooit waren en is het moeilijk om rust te vinden in het huis met vijf broers en zussen en je beide ouders.
    Hij heeft altijd veel support gehad van zijn oudere broer en met de rest van zijn familie heeft hij soms wat strijd net als in ieder gezin.
    De laatste tijd gaat het al iets beter tussen zijn ouders en Owen maar het blowen blijft een groot probleem voor zijn vader; Owen daarentegen is graag bij zijn beste vriend Zig en slaapt ook wel eens ergens anders zodat hij voor even lekker kan doen wat hij zelf wil.

    Extra
    –– Hij doet onder andere drugs om te ontspannen.
    –– Owen probeert te stoppen met roken omdat hij het niet lekker vindt maar doet het nog steeds.
    –– Owen is dyslectisch.
    –– Owen houdt van skaten en is vaak op de skatebaan te vinden.
    Likes; Women, weed, hasj, skating, tony hawk, gaming, chilling with his friends, being outside, summer, James Bond movies, popcorn, pizza, rap, pop
    Dislikes; Rejection, rich people, people who get good grades at school because of jealousy, not smoking, milkshakes, water, working out, P.E.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2017 - 21:39 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik kon me trouwens niet herinneren dat ik 'm zo slecht had geschreven dus ik pas 'm sowieso hier en daar nog wel even aan haha


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Mackenzie Verona Ambrose


    Naam:
    Mackenzie ~ Born of fire
    Verona ~ From Verona (Italian City)
    Ambrose ~ Immortal

    Haar naam wordt door de meeste mensen afgekort naar Mack, soms Kenzie.


    Leeftijd:
    Ze is 17 jaar en geboren op 27 november.

    Status:
    Mackenzie is als freshman in het cheerleaderteam gekomen, ze vond dit altijd al erg leuk en is dan nog steeds erg blij met haar plek. Twee jaar geleden is ze de captain geworden.

    Innerlijk:
    x Vriendelijk (zolang jij dat bent)
    x Spontaan
    x Gepassioneerd/Vurig
    x Sportief
    x Charmant/Flirty
    x Vrij intelligent
    x Avontuurlijk
    x Doorzetter
    x Enorm koppig
    x Kent de grenzen niet zo goed
    x Impulsief
    x Kan een enorme bitch zijn als het nodig is
    x Tikkeltje onzeker, al probeert ze dat te verbergen
    x Vrij onhandig
    x Meestal chaotisch, als ze een keer orde heeft dan weet je dat het binnen een week weer een chaotische boel is
    x Vrij vergevend, zal in de meeste gevallen mensen vergeven omdat ze ze niet kwijt wil


    Uiterlijk:
    [FC: Madison Beer]
    Huid: Haar huid is egaal en (meestal) gebruind door de zon
    Haar: Haar haar heeft een donkerbruine kleur en reikt tot het midden van haar rug
    Wenkbrauwen: Haar wenkbrauwen zijn bruin, vrij recht en goed bijgehouden
    Ogen: Haar ogen hebben een groene kleur en zijn omringt met lange wimpers (vooral te danken aan wimperextensions)
    Neus: Ze heeft een lichte wipneus van normale grootte
    Lippen: Ze heeft volle, zachte lippen
    Gezicht: Haar gezicht heeft een ovale vorm en kleine freckles op en rond haar neus
    Lengte: Van haar lengte moet ze het niet hebben, ze bereikt net de 1,56
    Lichaam: Ze heeft een slank, sportief lichaam. Dit gepaard met een goed getraind achterwerk en een flinke boezem
    Piercings: De dame is dol op piercings. Ze heeft verschillende gaatjes in haar oren, een tongpiercing, tepelpiercings en een navelpiercing.
    Tattoos: Tot nu toe heeft ze één tattoo, een roos op haar heup


    Geschiedenis:
    De ouders van Mackenzie, de steenrijke Amerikaanse zakenman Micheal Ambrose en de Italiaanse Maria Belucci, leerden elkaar kennen in Verona. Dit was eigenlijk liefde op het eerste gezicht en die liefde bloeide dan ook al snel uit tot een liefdevolle relatie. Binnen een jaar was Maria dan ook zwanger van Mackenzie. Als kers op de taart verloofden ze niet snel daarna. Dit allemaal binnen een jaar. Samen verhuisden ze terug naar Micheals geboorteplek, Californië waar ze een mooi leven opbouwden. Met het miljoenenbedrijf van Micheal ging het geweldig en Maria wist een succesvolle beautysalon te openen in hartje Beverly Hills, waar het gezin dan ook woonde. Mackenzie groeide gelukkig op en kwam niks te kort, als jong meisje was ze erg vrolijk en had ze altijd wel een lach op haar gezicht. Ze had alles wat ze zich kon wensen.
    Een paar jaar geleden ging het slechter met Maria, uiteindelijk bleek ze een agressieve vorm van longkanker te hebben. Een ziekte waaraan ze uiteindelijk overleed, wat een harde klap was voor Mackenzie. Ze was enorm close met haar ouders en dit had ook aardig invloed op haar gedrag en resultaten. Wat echter nog meer invloed had, was de nieuwe vrouw van haar vader. Die was aardig wat jaartjes jonger en met haar gebeurde alles nog sneller dan met Maria. Nog geen jaar na haar dood hadden de twee een relatie, een halfjaar later waren ze getrouwd en was Mackenzie's stiefmoeder Jessica zwanger. Een goede band met Jessica heeft Mackenzie verder nooit gehad en haar broertje James die twee jaar geleden ter wereld kwam vind ze eigenlijk alleen maar irritant.
    Als gevolg van deze hele verandering begon Mackenzie steeds meer te feesten en ging ze steeds verder over de grenzen heen. Iets wat haar vader niet kon waarderen, maar ook lastig nog kon stoppen omdat hun band is verslechterd. Mackenzie is het rijke type dat enorm kan genieten van een dagje shoppen in dure zaken, maar er ook weer niet mee te koop wil lopen. Alhoewel... Met al haar spullen doet ze dat toch wel onbewust, maar ze schept er niet over op.


    Relaties:

    Extra:
    x Ze is half Italiaans
    x Ze spreekt Engels en Italiaans. Ze leert momenteel ook Spaans door middel van school en zelfstudie
    x Ze heeft een hond waar ze dol op is, genaamd Milo. Hij hangt altijd bij haar rond als ze thuis is en gaat ook vaak genoeg mee naar buiten
    x Ze is er niet vies van om behoorlijk te experimenteren, maar weet nog niet helemaal zeker of ze bi is omdat ze nooit daadwerkelijk voor een meisje is gevallen
    x Mack gaat maar al te graag ver en dit geld voor vele vlakken

    [ bericht aangepast op 23 mei 2017 - 0:06 ]


    El Diablo.

    Isaiah Felix Fuller

    Why be moody when you can shake yo booty

    Naam
    Isaiah: Origin: Hebrew Meaning Salvation of the Lord

    Felix: Origin:Latin Meaning: Happy, fortunate


    Leeftijd
    20 mei, 17 jaar, Taurus

    Element: Earth
    Quality: Fixed
    Color: Green, Pink
    Day: Friday, Monday
    Ruler: Venus
    Greatest Overall Compatibility: Scorpio, Cancer
    Lucky Numbers: 2, 6, 9, 12, 24
    Date range: April 20 - May 20

    Status
    Social butterfly, Isaiah is het type wat met iedereen wel een beetje praat en ook met iedereen wil praten, waardoor hij veel sociale contacten behoud.

    Throw kindness around like confetti

    Innerlijk
    x Vrolijk
    x Zorgzaam
    x Goed luisteraar
    x Impulsief
    x Sociaal
    x Dromer
    x Luidruchtig
    x Koppig
    x Laat zijn werkelijke emoties niet zien
    x Snel verveeld

    Isaiah is het type jongen wat altijd alles voor de wind heeft gehad, lieve ouders, redelijk goede cijfers en leuke vrienden hij heeft nooit iets te klagen gehad en dat is dan ook iets wat hij niet graag doet. Isaiah staat enorm positief in het leven en hij lijkt dan ook nooit met het verkeerde been uit bed te kunnen stappen. Over vele tegen slagen kan Isaiah nogal nonchalant doen, ze wegwaaien als of ze niks zijn en vervolgens zijn glimlach weer op zijn gezicht tevoorschijn toveren. Hoewel de jongen dus erg open over komt zal je hem nooit echt horen praten over zijn eigen problemen. Wel luistert hij vaak naar de problemen van anderen en doet hij zijn best om andere mensen ook zo goed als mogelijk te helpen met deze problemen.
    Isaiah staat altijd open voor nieuwe avonturen, maar kan hierin soms net iets te impulsief zijn. Zijn ideeën komen vaak uit het niets, maar hij raakt er ook vrij snel verveeld aan, als het niet iets heel belangrijks is kan het vaak niet lang zijn aandacht houden. Dan zijn Isaiah zijn gedachten al snel weer ergens anders.
    Verder kan Isaiah ook behoorlijk koppig zijn, als hij eenmaal zijn zinnen ergens op heeft gezet dan houd hij ook vol, want ja 'de aanhouder wint' . Dit uit zich voornamelijk veel wanneer je een project met Isaiah moet doen dan doet hij het maar al te graag op zijn eigen manier. Hij staat open voor suggesties, maar erg ver van zijn eigen pad zal hij niet graag willen afwijken. Dit zal dan ook de enige keer zijn dat je Isaiah echt nukkig zal zien kijken. Wanneer je hem zijn zin niet geeft.
    Voor de rest is Isaiah het type wat het niet kan hebben wanneer iemand hem niet mag, hij doet altijd zijn best om een goede indruk achter te laten bij andere mensen. Wanneer hem dit niet is gelukt kan hij hier wel een beetje uit het veld geslagen door zijn en hij zal ook goed zijn best doen om er voor te zorgen dat iemand hem uiteindelijk toch leuk vind. Zelf al gaat dit tegen zijn principes in, want eigenlijk gelooft Isaiah erg in vooral echt jezelf zijn.

    Uiterlijk
    • Haar:
    - Lengte: Middel lang
    - Kleur: Blond
    - Stijl: Golvend
    • Gezicht:
    - Ogen: Blauw
    - Wenkbrauwen: Dik
    - Lippen: Dun
    • Lichaam:
    - Lichaamsbouw: Slank
    - Huidskleur: Bleek
    - Lengte: 1.80
    • Extra's:
    - Tatoeages: -
    - Piercings: -
    - Kledingstijl:




    There are so many beautifull reasons to be happy



    Familie en Geschiedenis
    Marina Natassia Maksimov | 43 jaar | Moeder | Fysiotherapeut

    Kristian Alexei Maksimov | 54 jaar | Vader | Eigenaar van een suitwinkel

    Cassandra Sophia Maksimov | 14 jaar | Zusje | Scholier

    Even Jermey Maksimov | 12 jaar | Broertje | Scholier

    Isaiah is volbloed Russisch, maar kan zich niet meer echt herinneren dat hij hier heeft gewoond. De eerste twee jaar van zijn leven heeft hij hier door gebracht, maar toen besloten zijn ouders om hun leven volledig om te gooien en de 'american dream' na te jagen, nu hun zoon toch nog klein was en zich dus niet zoveel kon hechten aan Rusland. Voor Isaiah zijn ouders pakte het nagjagen van de 'american dream' goed uit, ze wisten zich langzaam maar zeker op te werken in hun eigen professie. Kristian heeft zijn eigen zaak kunnen oprichten en ook Marina doet het erg goed en is zelfs bezig om haar eigen praktijk op te zetten. Door het succes van Isaiah zijn ouders kan het gezin het zich veroorloven om eens in de twee jaar terug te vliegen naar Rusland om hun familie te bezoek.
    Terwijl Kristian en Isaiah druk bezig waren met zich opwerken in hun professie hebben ze ook nog twee kinderen gekregen, Cassandra en Even, Isaiah zijn broertje en zusje met wie hij erg goed over weg kan. Ondanks dat zijn ouders het soms best druk kunnen hebben zijn ze er altijd voor Isaiah geweest en hebben ze hem altijd kunnen accepteren zoals hij is. Hij is dan ook opgegroeid in een zeer liefdevol nest en dit valt soms ook terug te zien in de manier waarop hij de wereld ziet.
    Met zijn ouders en zijn broertje en zusje spreekt Isaiah vrijwel altijd Russisch behalve wanneer er gasten zijn dan kunnen ze net zo gemakkelijk op het Engels overgaan.

    Relatie's


    Extra
    •Hobby's: Bloggen en fotografie
    • Guilty pleasures: Eurovision
    • Verslavingen: Thee
    • Likes: Pastel kleuren, Pop cultuur, Oversized truien, Polraid foto's, Kerst lichtjes, De zonsondergang, Rozen en Tijdschriften.
    • Tics:
    • Angsten: Spinnen en vogels (wanneer ze dichtbij komen)
    • Dislikes: Een dag zonder wifi, Badhairdays, Pesten, Kou, Bloemkool, Sporten, Stereotypes en De politiek.
    • Talen: Engels en Russich
    •Seksualiteit: Homoseksueel

    [ bericht aangepast op 22 mei 2017 - 21:25 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    ZIGMUND 'ZIG' RICHARD POWERS


    NAAM
    Zigmund: Derived from the Germanic elements sigu "victory" and mund "protector"
    Richard: Means "brave power", derived from the Germanic elements ric "power, rule" and hard "brave, hardy".
    Powers: Variant of POWER

    Zijn ouders gaven hem de naam Zigmund, maar dat ging gepaard met de afkorting Zig. Hij wordt zo goed als nooit genoemd bij zijn volledige naam,
    hij stelt zich dan ook altijd voor met de afkorting van zijn naam. Veel mensen weten niet eens dat hij eigenlijk Zigmund heet.


    LEEFTIJD
    Hij is zeventien jaar oud. Ze is geboren en verjaart jaarlijks op 21 februari.


    STATUS
    Hij heeft de status van een troublemaker. Hij heeft vaak ruzie met docenten of andere leerlingen, is weleens betrokken geweest bij een vechtpartij en maakt zijn huiswerk nooit. Hij loopt door de school alsof niets hem kan raken.

    YOU NEED TO SPEND TIME CRAWLING ALONE THROUGH THE SHADOWS
    TO TRULY APPRECIATE WHAT IT IS TO STAND IN THE SUN


    INNERLIJK
    Aanwezig ► Agressief ► Brutaal ►Doorzettend ► Eigenwijs ► Eigenzinnig ► Humeurig ► Intelligent ► Intimiderend ► Gevoelig ► Kwetsbaar ► Liefdevol ► Luidruchtig ► Moedig ► Sociaal ► Temperamentvol ► Uitdagend ► Wantrouwend

    Zig is alles behalve een gemakkelijk mens. Hij was nooit een doorsnee jongen met wie je alles makkelijk kon doen, hij is principe altijd een lastig kind geweest. Zig is erg aanwezig en vaak niet op een positieve manier. Hij trekt graag de aandacht, waarschijnlijk omdat hij dat thuis niet krijgt, en het kan hem niet schelen of hij positieve of negatieve aandacht krijgt, want aandacht is aandacht in zijn ogen. Verder kampt hij met agressieproblemen. Hij heeft een behoorlijk temperament en weet dat vaak niet te beheersen. Dingen kunnen makkelijk triggeren en schiet snel uit zijn slof. Dit kan zowel verbaal als fysiek zijn. Als hij in een soort aanval zit, is het heel lastig om hem daar weer uit te krijgen. Slechts een paar mensen weten hoe. Het probleem is dat zijn woeste karakter er vaak toe leidt dat mensen hem niet mogen. Het is eigenlijk een liefdevolle jongen die zoekt naar liefde. Als hij om je geeft, doet hij dat ook echt voor 100%. Voor zijn vrienden zou hij voor het vuur gaan, maar dat wordt vaak niet gezien omdat hij zo fel is.
          Zig is behoorlijk brutaal. Hij zegt wat hij denkt en heeft absoluut geen filter wat betreft zijn opmerkingen. Op school houdt hij al helemaal zijn mond niet dicht, omdat hij niet goed om kan gaan met autoriteit. Verder is hij ontzettend eigenwijs. Hij doet waar hij zelf zin in heeft en lapt de regels aan zijn laars. Zig is erg prikkelbaar en raakt gauw geïrriteerd, wat hij ook altijd laat merken. Zig is een hele intelligente jongen, iets wat niet veel mensen van hem denken. Hij leert snel en makkelijk en heeft een slimme kijk op dingen. Echter, hij haalt geen hoge punten doordat hij vaak afgeleid is en met zijn hoofd bij andere zaken zit. School is absoluut zijn prioriteit niet.
          Kort samengevat is Zig eigenlijk een heel kwetsbare jongen. Hij is angstig en onzeker, wat hij vaak uit in heel luidruchtig doen. Hij wantrouwt bijna iedereen en laat mensen niet snel bij hem komen.Van nature is hij eigenlijk een heel sociale jongen. Hij praat gemakkelijk met mensen en vindt het niet moeilijk om voor een grote groep te spreken. Zig voelt zich vaak niet begrepen en heeft daar veel moeite mee. Hij is in armoede opgegroeid en heeft daardoor per definitie een hekel aan rijke mensen.



    I WAS BORN A TROUBLEMAKER
    SO I MIGHT AS WELL EARN A LIVING AT IT



    GESCHIEDENIS
    Father | Daniel Richard Powers | 36
    Mother | Charlotte Michelle Powers (Née West) | 35

    Toen Daniel Powers en Charlotte West beiden zestien jaar waren, raakte de jongedame zwanger. Omdat ze er pas laat achterkwamen, konden ze geen abortie meer laten plegen waardoor ze het kindje moesten houden. Ze zijn alle twee gestopt met school. Daniel ging werken in een autogarage en Charlotte bleef bij haar ouders wonen om voor de kleine Zig te zorgen. Ze waren beiden zeer ongelukkig. Daniel was amper thuis, gebruikte drugs en hield nauwelijks geld over voor zijn vriendin en zoontje. Charlotte verveelde zich, kon bijna niet voor het kindje zorgen en werd langzaam aan depressief. Zig heeft daardoor veel tijd door gebracht bij Bethany West, de tante van Charlotte. Toen het beter ging met Charlotte, is Zig weer veel thuis geweest. Ze deed hard haar best, maar was gewoonweg niet in staat om een kind op te voeden. Tevens kwam daarbij kijken dat Daniel vreemdging met talloze vrouwen en als hij thuis was, deed hij niet meer dan op de bank zitten en bier drinken.
          Toen Zig acht jaar oud was, kwam hij onverwachts vroeger thuis van school en heeft hij zijn moeder betrapt met een andere man. Die man heeft Zig er op dat moment zowel verbaal als fysiek behoorlijk van langs gegeven. Gelukkig was dat voor Zig de laatste keer dat hij die man heeft gezien. Daniel en Charlotte zijn vanaf dat moment eerlijk tegen elkaar geweest over affaires en hebben besloten om samen alles weer op te pakken. Dit was een goed vooruitzicht voor Zig, maar niets was minder waar. Zijn vader ging meer drugs gebruiken en verloor zijn baan bij de autogarage. Zijn moeder is toen gaan werken in een supermarkt, waardoor Zig veel met zijn vader alleen thuis was. Er werd niet veel omgekeken naar de jongen, waardoor hij veel op straat hing en veel verkeerde mensen leerde kennen. Op twaalf jarige leeftijd bleef hij al bijna hele nachten weg. Op straat voelde hij zich thuis, terwijl hij in zijn echte thuis weinig aandacht kreeg.
          Al sinds dat Zig een kleine jongen was, had hij een behoorlijk temperament. Dit kwam voornamelijk tot uiting toen hij zijn nieuwe vrienden leerde kennen. Zijn woede werd gevoed en uiteindelijk heeft hij dit eenmalig laten gaan op zijn vader. Zijn vader was boos op hem geworden en Zig kon zijn agressie niet onder controle houden. Hij heeft toen gevochten met zijn vader. Daarna is hij uit huis geplaatst. Hij woont nu sinds een half jaar bij een pleeggezin. Hij ziet zijn ouders niet meer, maar ze zijn samen met de jeugdzorg er wel aan het werken om weer een hereniging te regelen. Zig heeft daar eigenlijk geen behoefte aan.

    I'D TELL YOU TO GO TO HELL
    BUT I DON'T WANT TO SEE YOU THERE


    RELATIES
    Anyone?


    EXTRA
    Allergieën: Geen
    Angsten: Kleine ruimtes, hij raakt dan heel erg paniek
    Talenten Zig kan goed zingen, maar doet dat nooit
    Mistalenten: Praktisch alle balsporten
    Talen: Engels, hij kan een beetje Spaans verstaan
    Religie: Geen
    Geaardheid: Homoseksueel, ook al wilt hij dat niet erkennen. Hij vindt zichzelf hetero en komt daar ook voor uit. Hij accepteert niet dat hij zich aangetrokken voelt tot jongens en stopt dat gevoel dan ook helemaal weg, wat ook een hoop frustratie oplevert.
    Tics: Knokkels knakken
    Verslavingen: Roken. Hij rookt al sinds hij twaalf jaar is.
    Bijzonderheden: Hij liet zijn eerste tattoo zetten toen hij veertien was, via een illegale handel
    Fact: Zig heeft met eigen ogen het effect van drugs gezien en heeft daarom gezworen het zelf nooit te gebruiken.
                                                                                                               

    [ bericht aangepast op 22 mei 2017 - 20:28 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Zou ik mijn oude rol terug mogen? Alleen Sarah tho

    [ bericht aangepast op 22 mei 2017 - 17:29 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Mag ik een meisje van Jefferson high?


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    Kan er een praattopic komen? ^^


    That is a perfect copy of reality.