• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    What the hell is going on.


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    @Evaethas, Botteghin en Fresco: bedankt om de keuze makkelijker te maken, haha.


    16 - 09 - '17

    M'n vriend en 1 van mn beste vrienden kwijt in ongeveer 15 minuten. En nu heb ik niks meer.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Tamatoa schreef:
    (...)



    Aaah, mijn excuses dan, om me te moeien (:
    Ik snap je verontwaardiging en ik deel die ook, alhoewel het ergens ook wel logisch is, aangezien vrouwen ook nu nog minder verdienen dan mannen. Maar toegegeven, in verhalen en dergelijke zou het omgekeerde best wel eens verfrissend en hoopgevend zijn.
    Geen probleem hoor haha. ^^ Ik zei ook al dat het in de gros van de gevallen waarschijnlijk zo is, maar het is een studieboek (geen leesboek) en dan vraag ik me toch af hoe moeilijk het is om het gewoon geslachtsneutraal te beschrijven.


    She's imperfect but she tries

    Ik wilde dit zo graag. Ik wilde zo graag een relatie met m'n vriend, alles goed doen. Ik wilde dat hij niet tegen me loog en we allebei ons ding konden doen naast elkaar. En nu gooit ie me zomaar aan de kant, voor die slet van een ex. Die andere vriend wil me ook nooit meer zien. Ze heeft alles en ze wist dat dit ging gebeuren. Hoe heeft het ooit zo fout kunnen gaan?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Oh pure sweet love... (heart2)


    Deep inside, I've never felt alive

    TinyTina schreef:
    M'n vriend en 1 van mn beste vrienden kwijt in ongeveer 15 minuten. En nu heb ik niks meer.


    Ik ken je niet echt, maar als je iemand nodig hebt om te praten ... Veel sterkte. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    I feel pretty oh so pretty


    At the end we're all cursed

    zeikenzeekgezeken


    Tijd voor koffie.

    HOOOOOIIIIIII xoxo die ene gek genaamd Savitar.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Rommel


    Geloof niet alles wat je denkt

    you're full of shit


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Honestly, je hoeft me alleen een vaagjes geloofwaardig verhaal te geven over mensen die iets goeds doen, iets waar iemand anders blij van wordt, en ik heb een halve tissuedoos nodig. Het begint een punt van licht belachelijke proporties te bereiken.

    Ster uit kindershow steekt iemand een hart onder de riem? Inge huilt. Mensen staan ergens hand in hand uit protest tegen slechte behandeling van, weet ik het, rupsen die graag roze hoedjes dragen? Inge huilt harder. Kat wordt door brandweerman gered uit boom en in de armen van haar wachtende eigenaar gedeponeerd? Inge sterft waarschijnlijk een zalige dood door uitdroging.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Honestly. Why do I like you? Je laat mij constant al het werk doen en ik heb het ook wel door, maar als ik zeg dat ik het niet wil doe ben ik bang dat je me straks vervelend vindt.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Square schreef:
    Honestly, je hoeft me alleen een vaagjes geloofwaardig verhaal te geven over mensen die iets goeds doen, iets waar iemand anders blij van wordt, en ik heb een halve tissuedoos nodig. Het begint een punt van licht belachelijke proporties te bereiken.

    Ster uit kindershow steekt iemand een hart onder de riem? Inge huilt. Mensen staan ergens hand in hand uit protest tegen slechte behandeling van, weet ik het, rupsen die graag roze hoedjes dragen? Inge huilt harder. Kat wordt door brandweerman gered uit boom en in de armen van haar wachtende eigenaar gedeponeerd? Inge sterft waarschijnlijk een zalige dood door uitdroging.


    Matty woont vlakbij je? Inge sterft duizend zalige doden.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.