• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ik kook godverdomme ook nooit meer eten.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Voldymort schreef:
    (...)

    Matty woont vlakbij je? Inge sterft duizend zalige doden.


    Oh nooo, de wereld is te goed. 😭😭😭


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Waarom moet ik elke keer lachen als ik in Beauty and the Beast de zin "You call this bacon" hoor? Het is raar. Stop met in de lach schieten als je dat hoort.


    At the end we're all cursed

    Square schreef:
    (...)

    Oh nooo, de wereld is te goed. 😭😭😭


    tot gesuikerd wc-papier aan toe!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Square schreef:
    Honestly, je hoeft me alleen een vaagjes geloofwaardig verhaal te geven over mensen die iets goeds doen, iets waar iemand anders blij van wordt, en ik heb een halve tissuedoos nodig. Het begint een punt van licht belachelijke proporties te bereiken.

    Ster uit kindershow steekt iemand een hart onder de riem? Inge huilt. Mensen staan ergens hand in hand uit protest tegen slechte behandeling van, weet ik het, rupsen die graag roze hoedjes dragen? Inge huilt harder. Kat wordt door brandweerman gered uit boom en in de armen van haar wachtende eigenaar gedeponeerd? Inge sterft waarschijnlijk een zalige dood door uitdroging.


    same lol sentimenteel :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    het doet echt zoveel pijn om te zien dat ik voor niets meer word uitgenodigd door 'mijn vriendinnen'
    maar wel gewoon alle foto's zie

    dit is gewoon zo gemeen wauw

    like poof and everyone is okay with it gewoon let's drop qing

    ik snap het niet we hebben niet eens ruzie of zo
    gewoon ik word niet meer uitgenodigd ik ben niet meer welkom

    [ bericht aangepast op 25 mei 2017 - 19:02 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wijntje, Old Amsterdam en een goed boek. Leven is best okay zo.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Funny. I woke up and life was fine. 30 minutes later and it all went wrong.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"



    Ik heb zoveel zin om uit te gaan en te dansen. Maar deadlines.


    Tijd voor koffie.

    Dit weer maakt mij echt zo intens gelukkig.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Door het Post een foto van jezelf topic heb ik zoveel zin in Turkse pizza.

    Sempre schreef:
    Dit weer maakt mij echt zo intens gelukkig.

    Same!


    Tijd voor koffie.

    Yasss hopelijk morgen tickets voor All Time Low bemachtigen!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    :')


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Sempre schreef:
    Dit weer maakt mij echt zo intens gelukkig.


    Me tooooo.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik kan het net zo goed gewoon opgeven. De wereld is kennelijk een stuk leuker als je maar een egoïstische bitch bent en over alles en iedereen heen raast om te krijgen wat je maar wilt. Om je niet bij elke stap af te vragen of je het wel goed doet. God, ik had dat kind al eeuwen geleden de grond in moeten stampen maar nee, ik moest zo nodig hun vriendschap een kans willen geven. Het is allemaal mijn schuld.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"