• Is er lieve Q'er die mij wilt helpen deze beschrijving van mijn story om te zetten naar Engels?
    Een Amerikaanse 'kennis/vriendin' van mij op Wattpad wilde graag weten waar mijn verhaal over ging. Mijn Engels is echter niet goed genoeg om het op een toffe manier uit te leggen.


    Als alles om haar heen fout dreigt te lopen, probeert Marnie zichzelf te beschermen en het misdaadmilieu waar ze jaren in geleefd heeft te ontvluchten. Maar zo makkelijk gaat dat niet ...
    Haar verleden achtervolgt haar en haar bende zal nergens voor terugdeinzen om haar binnen de 'familie' te houden.

    Marnie vlucht naar Charming, een kleine stadje in Californië, die wordt bewaakt door de motorclub SAMCRO.
    Als ze verliefd wordt op een van SAMCRO's leden, laat ze zich weer in met het criminele leven en lijkt het verleden zich te herhalen.
    Tijdens een politieonderzoek komt haar ware identiteit bovendrijven en zelfs de man die van haar lijkt te houden, kan haar niet van zichzelf redden.


    Alvast bedankt.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2017 - 21:27 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Wat bedoel je met de eerste zin "als alles om haar heen dreigt te lopen"? Ik kan er namelijk niets van maken. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Firgun schreef:
    Wat bedoel je met de eerste zin "als alles om haar heen dreigt te lopen"? Ik kan er namelijk niets van maken. c:


    ow daar moet het woordje 'fout' nog tussen. Is denk ik verkeerd gegaan met kopieren

    [ bericht aangepast op 23 mei 2017 - 21:27 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...