• Ja, julie lezen het goed. Ik miste mijn eigen verjaardag en kom daar nu net achter ):
    4 jaar geleden, op 11 mei om 18:50 maakte ik mijn Quizlet account aan! Dus Q, je zit al weer 4 jaar aan mij vast (:
    Maar ik miste dus mijn eigen verjaardag, oops (zip)

    Onderhand heeft Q me aardig wat opgeleverd. Ik heb mijn eerste meeting achter de rug, een compleet verhaal weten te schrijven, voor het eerst leren dichten, photoshoppen en fimpjes editen. Daarnaast heb ik geweldige schrijvers leren kennen, die ik stiekem stalk :3
    Echt vaste vrienden heb ik nooit gehad op Q, toch voel ik me hier al 4 jaar thuis. Dat komt toch wel door het forum waar altijd iets te bespreken valt :)

    Ik ben alle Q'ers reuze dankbaar dat jullie bestaan!! Zonder jullie zou ik niet zover zijn gekomen c:
    Daarom een verlaat stukje taart voor alle lieve Q'ers!


    ~My Mind Is Free~

    Nog gefeliciteerd ^^


    26 - 02 - '16

    Gefeliciteerd met je Quizlet verjaardag! :)


    You were born original, don't die as a copy.

    Gefeliciteerd! ^^


    Smile. You're beautiful. <3

    Hahaha gefeliciteerd!! Ik mis de mijne al 5 jaar op een rij volgens mij xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Gefelicitaart! (:

    Gefeliciteerd!

    Smyth schreef:
    Nog gefeliciteerd ^^


    Ik ben mijn quizletverjaardag ook al eens vergeten.


    16 - 09 - '17

    Gefeliciteerd!! ^^
    Ik mis de mijne ook al zes jaar op rij en hoewel ik weet dat het in augustus zelfs zeven jaar wordt, ga ik dat vast weer vergeten. ('x


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Wat jammer dat je het gemist hebt! (no_chears)
    Maar dat is geen reden om het niet te vieren! Gefeliciteerd! *O*

    Vorig jaar heb ik de mijne gevierd. Maar anders vergeet ik de mijne ook best vaak. Dit jaar mijn 10e jaar. Dat mag ik écht niet vergeten!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury