• Op deze mooie dag is Laleah 22 jaar geworden! Van harte gefeliciteerd meis. Sorry dat het geen uitgebreider topic is geworden, maar ik had vandaag écht geen tijd (en ik had totaal niet door dat je jarig was vandaag, oeps), maar zo'n lieve meid als jij verdient natuurlijk wel een verjaardagstopic!



    Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad. Je hebt in elk geval al een paar toffe cadeaus gekregen, zag ik (:
    Nog een paar dagen en dan kom ik je een dikke verjaardagsknuffel geven! Je bent een van de mensen waarvoor ik Q altijd dankbaar zal blijven, want je bent me echt heel dierbaar <3 Ik hoop dat het komende jaar je veel goeds gaat brengen en dat je dat fantasyverhaal waar je al veel te lang voorbereidingen voor doet eindelijk eens uit de grond gaat stampen!

    En nu... tijd voor taart!




    Every villain is a hero in his own mind.

    Gefeliciteerd!!


    One Who Travels A Higher Path.

    Gefeliciteeeeeeeeerddd ^^


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hahaha ahww ik ben ontroerd door je lieve berichtje, echt waar! (heart2) :$ super bedankt! Dit had ik net even weer nodig hihi


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Gefeliciteerd!


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Lieve Leah,

    Van harte met je verjaardag meis! Natuurlijk krijg je ook verjaardagsberichtjes van ons allemaal - het was alleen even de vraag wie het topic zou starten: En Natas nam het initiatief - waar ik haar zeer dankbaar voor ben.

    We kennen elkaar op zich nog niet zo heel lang wij, maar des te meer heb ik het gevoel alsof ik er afgelopen jaar een erg goede vriendin bij gekregen heb! Het was vorige week echt super je weer te zien en ik hoop dat we dat veel vaker gaan doen! Want je bent echt een lieve meid, en na al dat stomme gedoe van de laatste tijd heb je gewoon een leuke tijd met vriendinnen en heel veel knuffels nodig!



    Er is natuurlijk 1 ding wat wij ontzettend met elkaar gemeen hebben en dat is: Harry Potter!! Het voorproefje van je kadootje heb je al gekregen door middel van je sjaal. Maar er staat nog een ander op je te wachten! Meis, hele fijne verjaardag! Geniet ervan nog dat laatste uur en ik hoop dat je een superdag heb gehad.



    Liefs Niek


    It's never gonna happen, Guys.

    Nogmaals gefeliciteerd!


    16 - 09 - '17

    HIP HIP
    'de titel'


    Geloof niet alles wat je denkt

    Happy birthdaaaaay! ^^


    Smile. You're beautiful. <3

    Gefeliciteerd! ^^

    [ bericht aangepast op 25 mei 2017 - 9:26 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Alsnog een gelukkige verjaardag toegewenst! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gefeliciteerd Leah!!

    Hahaha thanks voor alle felicitaties guys!! ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Nog gefeliciteerd Leah (:


    26 - 02 - '16