• Heey!

    De laatste tijd ben ik aan het oefenen met verschillende verhaalvormen, omdat ik meer wil kunnen schrijven dan een 'gewone' novel. Hieronder valt oefenen met Short stories, poems, scripts, maar ook oefenen met het schrijven van interactieve verhalen. Dit is bijna hetzelfde als een 'gewoon' verhaal, maar wat anders is in dit geval is dat de lezers dus grotendeels voor het zeggen hebben wat er in het volgende hoofdstuk gebeurd en op deze manier het verhaal wel of niet succesvol kunnen voltooien.

    Het uitdenken van dit soort verhalen is moeilijk en het schrijven van hoofdstukken die zowel voldoen aan de lezers hun keuze als aan waar het verhaal heen zou moeten gaan, lijkt me een goede nieuwe uitdaging. Echter begin ik liever toch redelijk makkelijk, met het schrijven van een interactief verhaal gebaseerd op de reality show 'Are You The One', waarbij de lezer controle heeft over het gedrag van enkele personages.

    Hiervoor heb ik echter 10 vrouwelijke en 10 mannelijke personages nodig. Het probleem is echter dat als ik deze allemaal maak A) ze op elkaar gaan lijken B) ik ze waarschijnlijk precies zo schrijf dat ze één hele duidelijke match hebben. Daarom wilde ik vragen of mensen misschien zin hebben om een aantal rollen in te vullen. Het liefst zo uitgebreid mogelijk, maar zie maar waar je tijd voor heb! Je kan ze gewoon hier in het topic dumpen ^^

    [ bericht aangepast op 24 mei 2017 - 23:48 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jaa, lijkt me super!


    Geloof niet alles wat je denkt