• De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine maar beruchte school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite, al kan het leven van beide nooit helemaal perfect zijn.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar? Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden? Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    • Tieners van Willow Creek High School
    ~ Mackenzie Verona Ambrose|17|Cheercaptain|1.3 - Campeon
    ~ Isabella Eleana Thomassen|17||1.2 - Ravenpuff
    ~ Juliyet Halle Kensington|18|Queen Bee/Upperbitch|1.3 - Marlow
    ~ Danaë "Dena" Melite Eiragos|17|The slut|1.1 - Dumblydore
    ~ Valery|16|Queen Bee|1.4 - Pinata
    ~ Madison Sofie Caldwell|18|Wildchild|1.6 - Ravenpuff
    ~ Jake Nathaniel Colfer|18|It-Boy|1.2 - Grindywald
    ~ Isaiah Felix Fuller|17|Social butterfly|1.3 -GreenIight
    ~ Silas William Howe|19|Jock|1.2 - Voldymort
    ~ Colin Graham Lewlyn|18|Heartbreaker|1.5 - Obeah

    • Tieners van Jefferson High
    ~ Tallulah Cassidy Fowler|18|Youtubing troublemaker|1.2 - Grindywald
    ~ Evelyn Autumn Walker|17|Confused Badass|1.2 - Douceur
    ~ Sarah Archer|18|Teenage Dirtbag|1.4 - Sempre
    ~ Bonnie Juliana Grenville|18||1.5 - Soco
    ~ Annabeth Ashtyn Oksana|17|Levengenieter/Dealer|1.6 - WaIt
    ~ Cadi Alcina Pyralis|18|Daughter of nightclub owners|1.7 - WrittenWords
    ~ Tyler Jay Santiago|19|Badboy/Criminal|1.1 - Campeon
    ~ Dantae Cross|19|(Street)Fighter|1.4 - Nerha
    ~ Zigmund Richard Powers|17|Troublemaker|1.3 - Sobral
    ~ Owen Bell|18|Badboy/stoner/skater|1.3 - BIossoms
    ~ Miska Sepi Castle|17|Gypsy Nerd|1.6 - PeterMaximoff
    ~ Sami Abdalla|19|Bende/mysterie|1.7 - BIossoms

    • Regels •
    ~ Schrijf minimaal 200 woorden per post
    ~ Geen perfecte personages
    ~ Hou het realistisch. Een tiener zal niet nu al de baas zijn van een miljoenenbedrijf of een bendeleider
    ~ Minimaal een keer per week reageren, dit is makkelijk haalbaar. Als dat voor een bepaalde reden niet kan, meld het dan gerust.
    ~ Een reservering blijft een week staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    ~ 16+ situaties zijn toegestaan
    ~ No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    ~ Twee personages per account. Het liefst een jongen en een meisje.
    ~ Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    ~ Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.


    El Diablo.

    Dumblydore schreef:
    Nouk, ik geloof dat die laatste post Sami en niet Owen moet zijn, right? haha


    Oh ja shit hahaha , dankje dat je 't ff zegt vergeten aan te passen


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Campeon schreef:
    • Team •
    Sport: American Football
    Team: WCHS Tigers
    Mascotte: X
    Cheer outfit: (WCHS ipv. A. Een tijger ipv. vogel)



    Is het oké als er ook een zwemteam is? Minder op de voorgrond dan wel.
    Want Colin is een zwemmer en het zou wel leuk zijn mocht hij dat op school door kunnen trekken.

    Also, zou een oranje-zwarte cheer outfit niet beter bij Tigers passen? :Y)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Mag Silas de quarterback van het team zijn? De aanvoerder en zo. :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Voldymort schreef:
    Mag Silas de quarterback van het team zijn? De aanvoerder en zo. :Y)


    Haha, volgens mij had ik al zoiets in Jake zijn rol staan :x


    We've lived in the shadows for far too long.

    Obeah schreef:
    (...)

    Is het oké als er ook een zwemteam is? Minder op de voorgrond dan wel.
    Want Colin is een zwemmer en het zou wel leuk zijn mocht hij dat op school door kunnen trekken.

    Also, zou een oranje-zwarte cheer outfit niet beter bij Tigers passen? :Y)


    Oh er zijn nog meer sporten hoor, het AF team is alleen op de voorgrond haha :Y)
    En true... Doen we dat (:


    El Diablo.

    Obeah schreef:

    RELATIE(VOORSTELLEN)/INDRUKKENLIJSTJE VAN COLIN




    Tieners van Willow Creek High School •

    ~ Isabella Eleana Thomassen |R|: The one that got away. Het enige meisje waar Colin echt diep romantische gevoelens voor gehad heeft. Ze zijn een paar keer op date geweest maar Isa wees hem af toen zijn sexcapades aan het licht kwamen. Soms heeft hij het hier nog steeds heel lastig mee. Hij heeft het dan ook nooit aan iemand verteld.

    ~ Juliyet Halle Kensington |i|: Sassy, but do not touch.

    ~ Danaë "Dena" Melite Eiragos |R|: One of the dudes. Colin heeft best wel een goede vriendin aan Dena. Hij vindt het fantastisch dat ze snapt hoe seks maar gewoon seks is, dat het geen taboe hoort te zijn of enkel bij een standvastige relatie hoort. De twee willen af en toe zelf wel een avontuurtje beleven samen (?) en vinden het grappig elkaar te cockblocken.

    ~ Valery |i|: You go girl! Ondanks zijn eigen manier van leven heeft Colin respect voor Valery's keuze en als iemand slecht wil praten over haar dan doen ze dat beter niet bij hem in de buurt.

    ~ Jake Nathaniel Colfer |RV|: Bro-ski, rich kids from the block, partybuddy. Jake en Colin zijn wat feesten betreft twee handen op één buik. Ze begeven zich beiden in de upper class circle en waar je Willow Creek's grootste It-boy ziet is Colin meestal niet veraf. De twee kunnen het ook naast het feesten uitstekend met elkaar vinden omdat ze zoveel raakvlakken hebben. (This good, yeah?)

    ~ Isaiah Felix Fuller|i| weird little dude but somehow I like him. Colin heeft geen problemen met Isaiah maar hij zal hem ook niet opzoeken.
    ~ Silas William Howe |RV|: hardloopbuddies, fellow snob?


    • Tieners van Jefferson High •

    ~ Tallulah Cassidy Fowler |i|: Oh me, oh my. Yum.

    ~ Sarah Archer |R|: supersecret fwb. Sarah en Colin zijn zeer goede vrienden, maar dat is lekker hun geheimpje. Ze reppen er dan ook al helemaal met geen woord over dat ze frequent met elkaar het bed in duiken. Zij is degene die hij dichtst bij hem laat komen, op emotioneel vlak, maar ze kunnen net zo lang uren praten over koetjes en kalfjes of je reinste onzin uitkramen zonder dat de ander hen daarvoor scheef bekijkt. Omdat ze echter hun vriendschap geheim willen houden zullen ze op school niet al te aardig doen tegenover elkaar.

    ~ Annabeth Ashtyn Oksana |R|: (Pleeg)zusje. Voor Colin was Ann een geschenk uit de hemel. Als kind moest hij het heel vaak zelf zien te redden omdat zijn ouders zo vaak afwezig waren. Toen ze besloten een kind in nood te helpen was de jongen door het dolle heen. Colin beschouwt Ann inmiddels als zijn echte, kleine zusje. Wie aan haar komt bereidt zich maar beter voor op serieuze problemen want Colin beschermt zijn familie, koste wat kost. Toch zal hij Ann niet verstikken en laat hij haar gewoon de ruimte om haar eigen ding te doen, zolang het de familie niet schaadt. Hij staat altijd klaar voor haar en zal haar altijd uit de brand helpen als hij kan.

    ~ Cadi Alcina Pyralis |R| : The trophy girlfriend. Colin en Cadi leerden elkaar kennen in de nachtclub van haar ouders - een prima stek om te feesten volgens Colin, en hij haalde zijn ouders dan ook over om de club te sponsoren. Om de club nog meer persaandacht te brengen besloten Colin en Cadi ook een nep-relatie met elkaar te gaan als een heus it-koppel. Natuurlijk mogen anderen niet weten dat alles gespeeld is. Het is een wederzijdse werking tussen de twee: Colin voorziet Cadi van al haar hartewensjes op modegebied, neemt haar mee naar poepchique feestjes en brengt volk over de vloer van haar ouders' nachtclub. Cadi speelt dan weer het brave, knappe gezichtje dat altijd trouw aan zijn zijde staat, om zijn imago netjes te houden. Dit werkt voor hen bijzonder goed omdat ze eerlijk zijn tegen elkaar. Ze maken er naar elkaar toe geen geheim van dat ze met anderen naar bed gaan, maar zorgen er wel voor dat ze niet gesnapt worden. Gebeurt het toch dan gebruiken ze het knipperlicht effect. Als ze merken dat er een kink in de kabel is gaan ze met veel kabaal uit elkaar, om de week nadien weer poeslief samen gespot te worden.

    ~ Zigmund Richard Powers |i|: Boy. I ain't gay but you make my groin twitch.
    ~ Sami Abdalla |i|: stay away from me, you're bad news.



    Bij degenen die hun naam niet zien staan: Colin staat nog open voor relaties, of ik laat hem in het rpg zelf een indruk op doen/verzin ter plekke wat.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Juliyet gaat zó niet geamuseerd zijn door Tyler, hahahahahaha.


    That is a perfect copy of reality.

    Grindywald schreef:
    (...)

    Haha, volgens mij had ik al zoiets in Jake zijn rol staan :x


    oh lol, prima :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Voldymort schreef:
    Oke ik kan straks wel posten. Is er iemand voor mijn allerliefste jock Silas (WC)?


    Miska kan naast hem komen zitten bij scheikunde?


    Bowties were never Cooler

    Ik post vanavond of morgen met Zig


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Choctaw schreef:
    (...)

    Ik zou Xavier kunnen aanbieden voor iemand die haar bijles zou kunnen geven


    Liz is in voor bijles :Y)


    all because i liked a girl

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Miska kan naast hem komen zitten bij scheikunde?


    Hoe zouden ze tegenover elkaar staan?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hypergraphia schreef:
    Ik zoek voor Liz (Elizabeth) :

    Drugsrivaal Ann
    Een drugsmaatje
    Een vriend(in)
    Een vijand
    Iemand die haar bijles geeft Xavier
    Iemand die ze volledig vertrouwt

    Andere voorstellen zijn natuurlijk welkom!

    [ bericht aangepast op 29 mei 2017 - 17:59 ]


    all because i liked a girl

    Hypergraphia schreef:
    (...)


    Ann zou het totaal niet op haar hebben. Daarbij zijn het rivalen op het gebied van drugshandel en zal dat ook niet lekker lopen. Misschien dat ze eerder al confrontaties hadden?

    [ bericht aangepast op 29 mei 2017 - 17:39 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    WaIt schreef:
    (...)

    Ann zou het totaal niet op haar hebben. Daarbij zijn het rivalen op het gebied van drugshandel en zal dat ook niet lekker lopen. Misschien dat ze eerder al confrontaties hadden?


    Oeh drama <3
    I'm in!


    all because i liked a girl