• HET GROTE HONDEN TOPIC.


    Houd jij van honden en praat je 24/7 over honden met je vrienden?
    Dan is dit topic helemaal voor jou! Plaats hier plaatjes, gifs en memes van honden! Heb jij een mooi kiekje van je hond?
    Heb je een leuke gif gezien van een puppy? Spam dit topic maar helemaal vol met leuke hondenplaatjes!


    Katten zijn ook welkom!


    [ bericht aangepast op 31 juli 2017 - 21:56 ]



    Australische herders (dance)


    oi, suzy

    Woef(cat)



    Ik ben verliefd op de hond van mijn vriend. (En op mijn vriend zelf, uiteraard, maar dit is een heel aangename bonus ^^)


    Mhm?

    Pennywiise schreef:



    Ik ben verliefd op de hond van mijn vriend. (En op mijn vriend zelf, uiteraard, maar dit is een heel aangename bonus ^^)

    Wat een schatje!(heart2)

    Wat een briljant idee voor een topic, haha. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Wat een briljant idee voor een topic, haha. (bloos)

    Dankjewel!(blush)

    Ik doe mee! Dit is mijn mafkees:


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Mijn ouders gaan naar hondenshows met onze shih tzu's. Ze zijn een kennel dus bij mijn ouders thuis zijn er wel een stuk of 9 honden. Ook hebben we een witte golden retriever. (waarmee ik altijd fotoshoots doe haha)





    Alleen maar tranen van geluk

    Ik kwam net deze (een beetje oude, maar wel heel erg mooie) gif tegen op Tumblr en dat leek iets wat dringend hier gedeeld moest worden. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh ik hield altijd van katten maar honden hebben ook echt een speciaal plaatsje in mijn hart.
    Een golden retriever was altijd al mijn lievelingsras en deze zomer ben ik getotemiseerd op de scouts, kreeg ik als totem golden retriever. Ik megatrots en -blij, haha (nerd)


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    YES!
    Ik zag het kattentopic, maar ik ben meer een hondenmens. :3


    ^ Dit was mijn kanjer Rex. (:

    MOPSHONDEN!!!!!!!


    Heaven is a place that we all have

    Doooooooooooogs <3


    16 - 09 - '17

    Yaaaaass.
    Ik ben een extreme liefhebber van hondjes, ook al heb ik dr zelf helaas nog nooit een gehad haha.
    Ik ben verliefd op Pitbulls, Huskies en Australische Herders c:

    En natuurlijk van die enorme honden die groter zijn dan ikzelf. Niet een specifiek ras c:

    Grote honden zijn mijn ding, ben niet zo'n fan van die kleintjes D:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Rohrer schreef:
    Yaaaaass.
    Ik ben een extreme liefhebber van hondjes, ook al heb ik dr zelf helaas nog nooit een gehad haha.
    Ik ben verliefd op Pitbulls, Huskies en Australische Herders c:

    En natuurlijk van die enorme honden die groter zijn dan ikzelf. Niet een specifiek ras c:

    Grote honden zijn mijn ding, ben niet zo'n fan van die kleintjes D:


    Ik heb zelf nu al drie hondjes gehad en helaas moet ik meedelen dat ik door een Pitbull een hondje minder heb en sorry daardoor best wel een hele grote hekel aan die honden heb gekregen.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."