• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2017 - 14:28 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Okay okay I'll shut up already.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Waar is iedereen

    Dammit can't find it


    We've lived in the shadows for far too long.

    Don't worry, be happy of zo. Who am I fooling though.


    She's imperfect but she tries

    Ik blijf erbij dat mensen die snurken niet in een hostel mogen slapen. Like ??? Ik betaal niet voor een bed om de hele nacht naar jouw gesnurk te luisteren. Fuck off.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    god ik voel me soms zo irritant
    maaaaaaaaaaaan srsly


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    I bought books. Again. It's not like I have forty other ones to read... I might be addicted.


    Mhm?

    Ik ben achtergelaten in een winkel omdat de andere geen zin meer hadden om te shoppen. Uhm. So you just leave me alone here? Well, it's not like I wasn't feeling left out already...


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ugh ik begin hier een beetje genoeg van te hebben. Ik zoek al zo goedkoop mogelijk en nog steeds is het te moeilijk voor je? Fuck off man.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Bathsheba schreef:
    Ik ben achtergelaten in een winkel omdat de andere geen zin meer hadden om te shoppen. Uhm. So you just leave me alone here? Well, it's not like I wasn't feeling left out already...



    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Jeetje, gek weer hier... vanochtend vroeg wakker geworden van het onweer, later vandaag nog twee buien over ons heen gekregen. Nu schijnt de zon, maar het verbaast me weinig als het vanavond weer gaat onweren.
    Daaamn, geef me toch maar Nederland xD


    Stenenlikker

    Shitdhutshitdhutdhitshut


    Tijd voor koffie.

    When I thought I didn't let other people get to me anymore but yay they made me cry again and I wish I could just hop on the first train out of here but I can't go anywhere. Ik zweer, ik kan deze natrappen niet meer aan. Just stop already. You reached your bloody goal.


    She's imperfect but she tries

    Geen zin om te koken. 👍


    Caution first, always.

    Verdomme, stomme hartslag!


    16 - 09 - '17