• Mijn voet in het zand van het strand. Zes, zeven uur 's ochtends, schat ik.



    Het breedste stuk van mijn elleboog.



    Mijn mondhoek en kinomtrek tegen een Apple PhotoBooth achtergrond (tanden rechtsboven).

    [ bericht aangepast op 1 juni 2017 - 0:40 ]


    Tijd voor koffie.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2017 - 23:18 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Damn, wat zijn jullie allemaal mooi!
    Misschien dat ik morgen al mijn moed bij elkaar raap en ook mijn prachtige bolletje eens show.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2017 - 23:18 ]


    look at the stars, look how they shine for you;



    Me bovenop een berg!


    Stenenlikker

    Deze foto is gemaakt in een echte fotostudio, dus ik heb eindelijk weer eens fatsoenlijke foto's van mezelf. Cause I'm the worst with making selfies.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Well, laat mij maar ook eens een foto plaatsen dan. :') Dit ben ik! De foto is gemaakt door mijn vriend in een restaurant.


    The sun will rise and we will try again.

    Hannibal_Lecter schreef:




    Enige vrouw in pak tijdens het gala, maar f*ck it! :')


    Wouw, dat staat je echt goed! En classy ook!

    -

    sorry maar dit was zo'n cringy foto hahah

    [ bericht aangepast op 14 nov 2017 - 15:59 ]


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Ditto schreef:
    (...)
    Wouw, dat staat je echt goed! En classy ook!


    Thanks! (:

    @Hannibal_Lecter, het staat je inderdaad echt heel erg goed! Weet zeker dat je er veel mooier uit zag dan al die anderen in jurkjes haha!


    The sun will rise and we will try again.

    Werecoyote schreef:
    @Hannibal_Lecter, het staat je inderdaad echt heel erg goed! Weet zeker dat je er veel mooier uit zag dan al die anderen in jurkjes haha!


    Dankjewel! (:

    Wat een leuke reacties allemaal!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    goud schreef:



    ja wadde zeg


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wasikowska schreef:
    (...)

    ja wadde zeg



    ik zou je nu graag een compliment terug willen geven maar ik weet niet hoe je eruit ziet dus houd ik het gewoon op een vriendelijke dankjewel (cat)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    goud schreef:



    Qinggggg. Your glasses, I luv them. And you too of course.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Kalanithi schreef:
    (...)

    Qinggggg. Your glasses, I luv them. And you too of course.


    Megs 💙


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys