• I just need to get it off my chest
    Yeah, more than you know
    You should know that, Axwell you're the best



    Welkom bij ^Ingrosso zoekt Axwell. Onlangs is ^Ingrosso zijn bae, Axwell verloren en was dan ook eenzaam & alleen te vinden bij Emporium, te Wijchen. Moederziel alleen, stond het manneke daar, zoekend naar de enige liefde van zijn leven.

    Okeeee wauw. Nee maar in alle serieusheid, mijn naam staat of course voor Sebastian Ingrosso, die alleen stond te draaien op Emporium. Een festival die zeker in de top 5 van mijn favorieten staat (en ik ga er naar veel hehehe).
    Respect en super veel liefde had ik voor de man, die daar aan het draaien was. Special effects waren enorm aanwezig en ik hield ervan. Ik kan helaas geen filmpjes vinden van zijn act (behalve oude streams die niet meer beschikbaar zijn :C) maar het was geweldig. Het heeft het festival seizoen zeer goed voor mij afgetrapt en ik kan nu alleen maar vol verwachting kijken naar aankomend weekend; Flying Dutch, waar hij helaas niet aanwezig bij zou zijn
    Naar welke festivals gaan jullie deze zomer nog naar toe? C: En welke DJ vinden jullie nou echt hét einde? Ik denk kunnen jullie het bij mij wel raden gehehe



    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fun,fun,fun
    Je maakt mensen jaloers :'(
    No dj's this summer here, too bad, too bad..


    Aan niets denken is ook denken.

    Oehh klinkt leuk!
    Ik ga volgende week zaterdag naar Demon Dayz Festival in Engeland. Gorillaz' eigen muziekfestival waar ze ook headlinen. Nog nooit zo excited geweest voor een event 😩


    Caution first, always.

    Ik ga naar Rock Werchter, niet echt een dj-festival,
    maar er komen zulke goede namen!
    Nu hopelijk nog goed weer en ik ben heel tevreden!


    I'm becoming the best version of myself.