• Ja, want Gert en James Cooke hebben een liedje gebrouwen over niets minder dan een 'croqueske':



    Het blijft toch wel hangen haha. =P

    Hier ook nog een liedje voor de dorstigen:


    Wat vinden jullie van dit liedje? Wordt het net zo'n zomerhit als 'Dos Cervezas'? Of is het een grote fail?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Als iemand die er helemaal niets van verstaat op 'bonjour' en 'monsieur' na, weet ik niet wat ik hiervan moet vinden. Ik weet niet, maar ik moet er echt om lachen.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Haha, zoiets kon men nog verwachten van de James.


    16 - 09 - '17

    Nou, ik hoop in ieder geval dat het niet aanslaat. Al is het wel catchy. In de 'dat vervelend liedje dat je hoofd niet uit wil' betekenis van catchy dan.


    Ex astris, sciencia

    En k3 brengt 9 juni een nummer genaamd 'pina colada' uit.


    Firm believer of all that is magic



    persoonlijk fav

    [ bericht aangepast op 2 juni 2017 - 21:13 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    K3 komt volgende week met Piña Colada! x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Tuena schreef:
    En k3 brengt 9 juni een nummer genaamd 'pina colada' uit.

    Wilberforce schreef:
    K3 komt volgende week met Piña Colada! x'D

    De eeuwige studenten! =P

    goud schreef:
    (...)

    persoonlijk fav

    Moet 'et nie weten!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Als iemand die Frans studeert, kan ik dit echt niet langer dan een minuut beluisteren. Ze hadden het beter eens laten nakijken door een Franstalige, want taalkundig is dit er echt hélemaal naast.

    Vind het op zich ook niet eens een catchy nummer of zo, maar misschien heb ik onbewust gewoon een enorme afgunst voor het liedje door het slechte Frans :').

    [ bericht aangepast op 2 juni 2017 - 23:04 ]


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon