• Komt ooit nog.


    ''With all due respect, which is none...''

    Ergens heb ik enorm veel zin om een Pestkop te spelen (gezien er niet echt een bully tussen zit) maar ik twijfel of ik 3 rollen wel aan ga kunnen haha


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Relatie lijst Juni

    Cadi Alcina Pyralis Juni en Cadi zijn vrienden te noemen, en Cadi is dan ook de persoon die Juni naar feestjes toe zal slepen.

    Chrystal Rosie Kane Net zoals Chrystal zit Juni in de schoolband en dit is dan ook waar het tweetal elkaar van kent. Juni mag Chrystal graag en samen oefenen ze dan ook nog wel eens buiten de repetities.

    Nicholas 'Nicky' Valentine Erg goed kent Juni de jongen niet, maar Devin probeert haar een beetje zijn kant op te drukken, waardoor ze juist alleen maar ongemakkelijker in zijn buurt is omdat ze niet weet wat ze moet zeggen.

    Thomas “Tom” Bo Smith Echt goed kent Juni Thomas niet, ze kent hem wel van gezicht, maar praat niet veel met hem.

    Alistair Jones Tussen Alistair en Juni ontstaat er een vriendschap, langzamerhand beginnen ze closer te worden. Iets wat Juni erg fijn vind, maar tegelijkertijd zou ze graag willen dat het meer dan een vriendschap word. Ze heeft dan ook een kleine crush op Alistair.

    Olivia 'Liv' Dawn Barnes Juni en Olivia zijn 'studeerbuddys' samen zitten ze wel vaker eens in de bibliotheek te leren, hoewel Juni het ook gewoon fijn vind om even met Olivia te kunnen praten.

    (Kian) Tannatek Heel goed kent Juni Tannatek helemaal niet, maar toen ze de jongeman op een avond uit toen ze haar vriendinnen kwijt was tegen kwam was hij haar redder in nood. Hoewel Juni het vreselijk ongemakkelijk vond om hem te vragen heeft ze hem gevraagd of hij met haar mee naar huis toe wou, omdat ze het niet fijn vond om alleen te lopen. Tannatek heeft dit gedaan en sinds dien begroet ze hem altijd als ze hem tegen komt en maakt ze soms een kort praatje met hem.

    Devin Alexandro Gomez Juni heeft Devin zo'n twee jaar geleden ontmoet, maar niet op de manier waarop je mensen normaal gesproken ontmoet. Hij raakte in een auto ongeluk vrijwel direct voor Juni haar huis, zij was toen de eerste die bij hem was en heeft hem toen geholpen zover ze kon. Nu heeft Devin het gevoel dat hij bij haar in het krijt staat en daarom probeert hij Juni te koppelen met allemaal jongens. Juni weet niet of ze hier nou echt blij van word.

    Genoveva Corazana Fernández -

    Jane Meadows Juni weet wel wie Jane is en van hoeverre ze van een afstand kan zien vind ze Jane ook wel aardig. Echter praat ze niet echt met Jane omdat ze beide niet echt de persoon zijn om op iemand af te stappen. Ze zouden goede vrienden kunnen zijn als ze wel eens aan de praat zouden komen.

    Tessa Mae Valentine Tessa en Juni vallen te bestempelen als 'casual friends' ze praten wel redelijk veel met elkaar, maar Tessa is niet de persoon waar Juni erg snel buiten school ook nog mee zou afspreken.

    Destina "Des" Cheryl Fortuna Juni kent Destina wel van gezicht, maar heeft nog nooit met haar gesproken.

    Kalani Merdith Montgomery -

    Boyd Jason Sadler Juni kent de jongen van gezicht, maar heeft nog nooit met hem gesproken.

    Gabriella Amaira Kennedy Al van af kleins af aan kent Juni Gabriella, ze zijn praktisch samen opgegroeid en ze zijn vanaf kleins af aan dan ook al beste vrienden.


    Relatie lijst Bodhi

    Cadi Alcina Pyralis Een tijdje geleden had Bodhi een grote interesse, iets wat hij ook echt naar Cadi toe heeft getoond. Ook Cadi leek dezelfde interesse te hebben in Bodhi, maar wisspelturig als de jongeman was/is leek zijn interesse in de jongedame van het ene op de andere dag helemaal weg te zijn. Ergens voelt Bodhi zich hier wel schuldig over, maar omdat Cadi oké lijkt te zijn heeft hij er nooit meer iets over gezegd.

    Chrystal Rosie Kane In de eerste instantie is Bodhi begonnen met Chrystal te praten, omdat ze uit het zelfde soort gezin komen. Echter bleek al snel dat ze ook een geweldige persoonlijkheid heeft en binnen de kortste keren noemde Bodhi haar een van zijn beste vrienden.

    Nicholas 'Nicky' Valentine Nicky is het broertje van Tessa een van Bodhi zijn beste vrienden en zit ook in de schaakclub net zoals Bodhi. Hiervan kent Bodhi hem dus en hij mag Nicky ook wel graag, hij maakt zo nu en dan wel een praatje met de jongen.

    Thomas “Tom” Bo Smith Bodhi kent Thomas doordat hij in het eerste jaar bij Bodhi in het honkbal team heeft gezeten, ondanks Thomas na een jaar weg is gegaan spreekt Bodhi hem nog steeds regelmatig en ziet hem als een zijn vriend.

    Alistair Jones Bodhi kent Alistair van de dramaclub waar hij niet deel van maakt. Bodhi wil niet te veel hooi op zijn vork nemen en wil daarom niet bij de dramaclub ondanks het het erg interessant vind wat ze doen. Hij hangt daar dan ook wel eens rond om even te kijken waar ze mee bezig zijn.

    Olivia 'Liv' Dawn Barnes Ongeveer een jaar gelden kwam Olivia naar Bodhi toe met de vraag of hij haar gitaarlessen kon geven. Bodhi leek dit wel wat en is toen begonnen met haar lessen te geven, hoewel hij de helft van de tijd liever met haar praat dan focust op de muziek.

    (Kian) Tannatek Net zoals Bodhi maakt Tannatek deel uit van de schaakclub en dit is dan ook waar Bodhi hem voornamelijk van kent, hoewel Bodhi meestal van hem verliest vind Bodhi het toch wel leuk om een potje met hem te schaken.

    Devin Alexandro Gomez Bodhi en Devin zijn 'casual friends' ze zijn vrienden van elkaar en maken regelmatig een praatje met de ander. Hoewel Bodhi eigenlijk voornamelijk met Devin praat wanneer ze op een feestje zijn.

    Genoveva Corazana Fernández -

    Jane Meadows Jane heeft een crush op Bodhi iets waar Bodhi zelf ook maar al te goed van op de hoogte is. Het valt wel te merken aan de manier waarop Jane zich gedraagt tegenover Bodhi. Heel veel doet hij hier tot nu toe niet mee, een heel enkele keer plaagt hij de jongedame er onschuldig mee, maar hij zal het niet snel tegen haar gebruiken.

    Tessa Mae Valentine Tessa en Bodhi wonen in de zelfde straat en zijn ooit begonnen samen op straat te spelen, iets wat al snel uitgroeide naar bij elkaar spelen en veel met elkaar afspreken. Ze kennen elkaar al van jongs af aan en Bodhi noemt haar dan ook een van zijn beste vrienden.

    Destina "Des" Cheryl Fortuna Bodhi en Destina zitten al een tijdje in dezelfde klas en Bodhi heeft dan ook al een tijdje een soort van een oogje op de jongedame. Ze flirten daarom zo nu en dan ook een beetje heen en weer.

    Kalani Merdith Montgomery -

    Boyd Jason Sadler Bodhi en Boyd zijn vrienden van elkaar.

    Gabriella Amaira Kennedy Aan het begin van de high school waren Bodhi en Gabriella goede vrienden, maar in de loop van der jaren is hun vriendschap een beetje verwaterd omdat Bodhi steeds meer met andere mensen omging.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2017 - 15:36 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Vaiana schreef:
    Ergens heb ik enorm veel zin om een Pestkop te spelen (gezien er niet echt een bully tussen zit) maar ik twijfel of ik 3 rollen wel aan ga kunnen haha


    Ik moet wel toegeven dat dat interessant klinkt (: Het komt wat minder vaak voor dat iemand zo'n rol op wil nemen. Maar je moet jezelf niet pushen, natiurlijk (:


    Mhm?

    Pennywiise schreef:
    (...)

    Ik moet wel toegeven dat dat interessant klinkt (: Het komt wat minder vaak voor dat iemand zo'n rol op wil nemen. Maar je moet jezelf niet pushen, natiurlijk (:


    Hahah ik wacht eerst wel af of ik toesteming krijg voor een derde rol ( en mogelijks een meisje c; ) Ik ben gewoon dol op de musical Heathers, en ik zou ze ook echt wel een bitch bitch maken ahaha :'D (I love the dramaah )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vaiana schreef:
    (...)

    Hahah ik wacht eerst wel af of ik toesteming krijg voor een derde rol ( en mogelijks een meisje c; ) Ik ben gewoon dol op de musical Heathers, en ik zou ze ook echt wel een bitch bitch maken ahaha :'D (I love the dramaah )


    Haha, hier zat ik stiekem ook over te denken, maar ik heb denk ik niet genoeg tijd voor twee rollen helaas :'(


    Haha DramaLama


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ik wou Des eerst echte bitch maken, maar wat vrienden zouden fijn zijn ahahaha. Een bitch spelen vind ik wel altijd interessant ergens


    El Diablo.

    Sorry mensen, maar ik denk dat ik me uitschrijf.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sobral schreef:
    Sorry mensen, maar ik denk dat ik me uitschrijf.

    Whyy :c


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Kellin is zo goed al af. Iemand interesse voor relaties?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Sobral schreef:
    Sorry mensen, maar ik denk dat ik me uitschrijf.



    Yeah why? :c


    Okee kom op nog iemand yeah why en we hebben de Olaf tekst gehad hihi


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Sempre schreef:
    (...)
    Whyy :c


    Ik vind mijn personage niet leuk en krijg het ook niet opgebracht om relaties te zoeken haha


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sobral schreef:
    Sorry mensen, maar ik denk dat ik me uitschrijf.


    Nooo. :c


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Sobral schreef:
    (...)

    Ik vind mijn personage niet leuk en krijg het ook niet opgebracht om relaties te zoeken haha


    Nee, je moet meedoen! Kalani is leuk ^^
    (N)

    [ bericht aangepast op 7 juni 2017 - 16:17 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Sobral schreef:
    (...)

    Ik vind mijn personage niet leuk en krijg het ook niet opgebracht om relaties te zoeken haha


    Hm, ja, dat heb ik inderdaad soms ook wel. Maar ik vond Kalani juist wel een leuke rol, misschien moet je gewoon even met iemand brainstormen over hoe en wat er nog bij kan? Of iets in die richting


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Hm, ja, dat heb ik inderdaad soms ook wel. Maar ik vond Kalani juist wel een leuke rol, misschien moet je gewoon even met iemand brainstormen over hoe en wat er nog bij kan? Of iets in die richting


    Ja misschien wel. Ik denk er nog even over na!


    Big girls cry when their hearts are breaking