• Komt ooit nog.


    ''With all due respect, which is none...''

    Mij maakt het ook niet uit (:


    chaos makes the muse

    Ik heb morgen mijn laatste examen ( heb nog wat juries maar dat is niet zo erg)

    Dus morgen ochtend liever niet hahaha


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik moet morgen, donderdag en vrijdag ook nog gewoon de hele dag stage lopen. Maar 's avonds heb ik wel tijd

    Mijn personage's zijn eindelijk helemaal af en staan open voor all kinds of relationships. Give me a minute ik zal zo een relatie lijstje maken, maar feel free om alvast wat voor te stelen. ;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Licht eraan of ik mijn andere personage nog mag maken. Maar Opzich kan ik alles vanavond of op zijn laatste morgen middag af hebben.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    voor Bodhi zoek ik:
    - Bestevriend(in)
    - Ex/ crush/ flirts
    - Iemand die weet over zijn vader
    - Iemand die hem bijles geeft
    - Iemand met wie hij veel op 'avontuur' gaat
    - Vrienden

    Voor Juni zoek ik:
    - Beste vriend(in)
    - Crush
    - Ex (misschien)
    - Iemand die haar wat uit haar schulp trekt
    - Study buddies
    - vrienden


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    GreenIight schreef:
    voor Bodhi zoek ik:
    - Bestevriend(in)
    - Ex/ crush/ flirts
    - Iemand die weet over zijn vader
    - Iemand die hem bijles geeft
    - Iemand met wie hij veel op 'avontuur' gaat
    - Vrienden

    Voor Juni zoek ik:
    - Beste vriend(in)
    - Crush
    - Ex (misschien)
    - Iemand die haar wat uit haar schulp trekt
    - Study buddies
    - vrienden


    Wat bedoel je met "iemand waarmee hij veel op avontuur gaat" want Cadi is altijd in voor elke vorm van avontuur?
    Thomas als vriend van Bodhi en als iemand die Juni wat meer uit haar schulp trekt?

    [ bericht aangepast op 6 juni 2017 - 15:59 ]

    GreenIight schreef:
    voor Bodhi zoek ik:
    - Bestevriend(in)
    - Ex/ crush/ flirts
    - Iemand die weet over zijn vader
    - Iemand die hem bijles geeft
    - Iemand met wie hij veel op 'avontuur' gaat
    - Vrienden

    Voor Juni zoek ik:
    - Beste vriend(in)
    - Crush
    - Ex (misschien)
    - Iemand die haar wat uit haar schulp trekt
    - Study buddies
    - vrienden


    Ik heb Tessa ?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    GreenIight schreef:
    voor Bodhi zoek ik:
    - Bestevriend(in)
    - Ex/ crush/ flirts
    - Iemand die weet over zijn vader
    - Iemand die hem bijles geeft
    - Iemand met wie hij veel op 'avontuur' gaat
    - Vrienden

    Voor Juni zoek ik:
    - Beste vriend(in)
    - Crush
    - Ex (misschien)
    - Iemand die haar wat uit haar schulp trekt
    - Study buddies
    - vrienden


    Ik heb Chrystal ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    GreenIight schreef:
    voor Bodhi zoek ik:
    - Bestevriend(in)
    - Ex/ crush/ flirts
    - Iemand die weet over zijn vader
    - Iemand die hem bijles geeft
    - Iemand met wie hij veel op 'avontuur' gaat
    - Vrienden

    Voor Juni zoek ik:
    - Beste vriend(in)
    - Crush
    - Ex (misschien)
    - Iemand die haar wat uit haar schulp trekt
    - Study buddies
    - vrienden

    I got Boyd die nog voor alles openstaat.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    .

    [ bericht aangepast op 11 dec 2021 - 17:19 ]

    Ik zal mijn afgesproken relaties ook maar eens gaan opschrijven haha, ik vergeet altijd alles x'd


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik heb Cadi trouwens, na overleg met Sterrenregen, de voorzitter van de feestcommissie gemaakt. Hoop dat dat oké is voor iedereen

    Relatielijstje Chrystal

    Cadi Alcina Pyralis
    Well you little dramaqueen
    Chrystal heeft Cadi een keer heel erg boos gemakat toen ze tussen haar en haar danspartner in wou komen en dit vergeeft Cadi haar niet zomaar. Chrys probeert er voornamelijk voor te zorgen dat het geen heel goed drama wordt, maar Cadi kan aardig goed de dramaqueen uithangen en het haar zeker niet zomaar vergeven.

    Nicholas Valentine
    You were there when no one was
    Toen Chrys door een moeilijke tijd ging met Aiden en veel momenten in het ziekenhuis doorbracht stond Nicky voor haar klaar en dit waardeerde ze heel erg. Hierdoor hebben de twee een goede vriendschap opgebouwd en ondanks hij soms wat stiller is zou ze hem nooit laten vallen. Hij betekent heel veel voor en ze heeft dan ook veel respect voor hem.

    Yeshaya Sage Carter
    Quote
    Nothing yet

    Thomas Bo Smith
    You flirt
    Chrys heeft zijn flirterige opmerkingen echt wel door, ze is tenslotte niet achterlijk, toch gaat ze er niet echt op in. Ze is niet toe aan een vriendje en maakt dan ook niet echt moves terug, zo nu en dan vindt ze het wel grappig om een opmerking terug te geven maar of dat dan echt gemeend is? Over het algemeen ziet ze hem gewoon als een kennis of vriend.

    Alistair Jones
    You're my friend
    Alistair en Chrys zijn gewoon vrienden, verder niets speciaals ze maken een praatje in de gangen maar ze noemen elkaar geen beste vrienden.

    Juni Lovise York
    Well you little talent
    Chrys gaat graag met Juni om en vindt haar altijd leuk om te zien. Ze vindt het leuk om zo nu en dan net als Juni een kleurtje in haar haar te doen nu staat dit alleen vaak niet echt door haar haarkleur en huidskleur en daarom doet ze het maar niet te vaak. Ze oefenen wel eens samen thuis en dat is dan ook een gezellige bedoeling.

    Olivia Dawn Barnes
    Maybe I shouldn't have said what I said
    De twee waren vroeger erg goed bevriend door een hele erge ruzie zijn ze echter in een klap de vriendschap verdwenen. Tijdens deze ruzie verklapte Chrys namelijk een paar geheimen van haar waar anderen bij stonden en binnen no time gingen deze de hele school rond. De ruzie is erger geworden toen  Olivia iets rots over haar in de schoolkrant heeft gezet. Nu vindt Chrys wel dat ze het verdiende en heeft ze de dame kunnen vergeven maar een vriendschap zal er niet meer ontstaan.

    Kian Tannatek
    You are bad influence
    Chrys waardeert zijn gedrag totaal niet, ze keurt drugs erg af en gezien hij de dealer van de school is probeert ze hem eigenlijk gewoon te mijden en laat ze echt wel merken dat ze het niet zo op hem heeft, ze zal niet vrijwillig een praatje met hem maken.

    Devin Alexandro Gomez
    Best Buds are so much better than Best Bitches
    Chrys en Devin zijn beste maatjes, zij staat altijd voor hem klaar en andersom geldt zeker hetzelfde. Ze zal altijd haar mannetje voor hem staan en ze snapt de jongen erg goed en kan goed met hem lachen, ze voelt zich erg op haar gemak bij hem. Vroeger bracht hij haar ook altijd naar school dat is nu alleen niet meer zo.

    Genoveva Corazana Férnandez
    Quote
    Coming.

    Jane Meadows
    One party, and you'll join every party by my side!
    Chrys heeft Jane leren kennen bij de dramaclub, ze kijken tenslotte beide graag naar de audities van de dramaclub. Ze zijn namelijk beide aan het twijfelen bij de dramaclub te gaan, dit schept een band. Toch wil Chrys haar graag wat losser maken, zodat ze sneller op anderen af zou durven te stappen en zonder te klagen meegaat naar de vele feestjes.

    Tessa Mae Valentine
    You little beauty queen
    Chrys mag het meisje graag en is stiekem soms zelfs best wel jaloers op haar. Ze zijn vriendinnen, maar wat Tessa niet weet is dat Chrys haar best wel als een voorbeeld ziet, ze vindt haar erg mooi en een lief karakter hebben. Ze ziet de dame echt als haar voorbeeld en hoe ze ooit wil zijn.

    Destina Cheryl Fortuna
    You act normal and I appreciate you for that
    Chrys weet heel goed dat Des een partij moest kiezen in de ruzie en ook dat dat Cadi zou worden. Toch doet ze nog altijd gewoon normaal tegen haar en dat waardeert ze erg, Des is niet veranderd in eem bitch jegens haar al zal ze haar ook niet zomaar vragen om een ijsje mee te gaan eten.

    Kalani Meredith Montgomery
    Quote
    Nothing yet

    Boyd Jason Sadler
    If I could just go back in time.
    De twee waren goede vrienden, maar toen Chrys het idee kreeg dat hij meer en meer met Cadi op begon te trekken werd ze jaloers en probeerde hen uit elkaar te drijven. Ze heeft hem eerlijk verteld dat het was door jaloezie en dit heeft hij geaccepteerd. Hun vriendschap is echter niet meer zoals hij ooit was en dat heeft ze maar geaccepteerd al baalt ze er nog altijd van.

    Gabriella Amaira Kennedy
    Parties, so which one is next
    Gabriella is het feestbeest waarmee Chrys het liefste op stap gaat. Samen met deze dame kan ze lekker los gaan op de muziek en ook een hele avond vol kletsen. De twee lijken veel op elkaar en vinden het dan ook geweldig om samen naar feestjes te gaan en zijn goede vrienden.

    Bodhi Desiderio Davis
    If you just do it, you really can.
    Chrys en Bodhi zijn hele goede maatjes en ze is dan ook trots om hem haar beste vriend te noemen samen met Devin. Toch is Bodhi een geheel andere vorm van vriendschap. De twee snappen elkaar omdat ze beide een zelfde situatie thuis hebben, dit schept een band tussen de twee. Ook zijn ze allebei muzikaal en Chrys probeert hem dan ook in de schoolband te krijgen.



    Nog niets ingevuld dus je mag kijken maar je zal nog niet veel vinden :')

    [ bericht aangepast op 6 juni 2017 - 22:19 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    WrittenWords schreef:
    Ik heb Cadi trouwens, na overleg met Sterrenregen, de voorzitter van de feestcommissie gemaakt. Hoop dat dat oké is voor iedereen


    Owhh god rip Chrystal :')


    "The stars replaced the emptiness of my heart."