• Komt ooit nog.


    ''With all due respect, which is none...''

    Ingrosso schreef:
    (...)

    Ja voor dat laatste zouden we mss Cadi & Yesh doen... maybe maar ik zat te denken ik wil hem niet 'perfect' laten zijn (oke hij is verre van ) maar ik denk wel dat dit zo gaat lijken als ik hem Music & Dans laat doen en ik denk kies ik toch wel music :s. Kan hij iig dingen draaien voor haar hehehe c';


    Nee joh, hij is helemaal niet 'perfect'. Hij heeft toch dat transgedoe wat m niet perfect maakt? Ik denk dat t juist heel leuk is als hij met Cadi gaat dansen aangezien hij best onzeker is om dat op school te doen!

    Ik heb Jane ook voor iedereen (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    WrittenWords schreef:
    (...)

    Nee joh, hij is helemaal niet 'perfect'. Hij heeft toch dat transgedoe wat m niet perfect maakt? Ik denk dat t juist heel leuk is als hij met Cadi gaat dansen aangezien hij best onzeker is om dat op school te doen!


    Ja oke ik doe anders wel dat hij goed is in muziek en in dans wat minder want ja muziek doet hij op school enzo oke hahaha (ik voeg dit zo nog toe aan mijn rol) don't worry yo peeps C: Ik ga ook hier over enkele seconde relatielijstje droppen want ik wilde netjes iedereen berichten maar awel; man ik ben een lazy/skirre mofo xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ingrosso schreef:
    (...)

    Ja oke ik doe anders wel dat hij goed is in muziek en in dans wat minder want ja muziek doet hij op school enzo oke hahaha (ik voeg dit zo nog toe aan mijn rol) don't worry yo peeps C: Ik ga ook hier over enkele seconde relatielijstje droppen want ik wilde netjes iedereen berichten maar awel; man ik ben een lazy/skirre mofo xd


    Does that mean that Cadi got herself a dance partner? :)

    Yeshaya


    X Geheime dansbuddy (Cadi)
    X Een ex-friend cuz he knows he is trans (Killian)
    X Een BFF? Man/vrouw maak ni uut
    X Friends
    X Haters
    X Fill in the blank

    Qua liefde weet ik nog niet echt of Yeshaya Gay/Bi/Hetero/Pan/W.E is tbf :'D. Misschien valt hij wel enkel op zichzelf. Who knows (cat)
    Nee, maar dit is allemaal hier bruut opgescheven. Ideetjes zijn welkom e/d. Yk U welcome C:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ingrosso schreef:
    Yeshaya


    X Geheime dansbuddy (Cadi)
    X Een ex-friend cuz he knows he is trans (Killian)
    X Een BFF? Man/vrouw maak ni uut
    X Friends
    X Haters
    X Fill in the blank

    Qua liefde weet ik nog niet echt of Yeshaya Gay/Bi/Hetero/Pan/W.E is tbf :'D. Misschien valt hij wel enkel op zichzelf. Who knows (cat)
    Nee, maar dit is allemaal hier bruut opgescheven. Ideetjes zijn welkom e/d. Yk U welcome C:





    Pick me, pick me! Ik bedoel Nicky.

    Als Yeshaya net zo grappig is als je anders chars dan lacht Nicky zich vast een ongeluk.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2017 - 17:59 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Obeah schreef:
    (...)



    Pick me, pick me! Ik bedoel Nicky.

    Als Yeshaya net zo grappig is als je anders chars dan lacht Nicky zich vast een ongeluk.


    Pas op hoor; Straks krijg ik nog sterallures :Y)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ingrosso schreef:
    (...)

    Pas op hoor; Straks krijg ik nog sterallures :Y)


    Zou me verbazen als ie dat nog niet had :'D


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Obeah schreef:
    (...)

    Zou me verbazen als ie dat nog niet had :'D


    Sterallures since birth bishes C: hahaha jokejoke x'D

    Nawhh nu ga ik door jou Dr RY missen, die had pas sterallures hahahahah incredible hot satanic beast c;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ingrosso schreef:
    (...)

    Sterallures since birth bishes C: hahaha jokejoke x'D

    Nawhh nu ga ik door jou Dr RY missen, die had pas sterallures hahahahah incredible hot satanic beast c;



    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Op de gsm getypt relatielijstje voor Tannatek/Kian:

    Chrys: - ze spreken niet echt met elkaar, en als dat wel gebeurt, zal het niet echt een vrolijk gesprek zijn. Chrys keurt zijn gedoe met drugs niet echt goed.

    Nicky: + Nicky heeft hem de schaakclub leren kennen. Tannatek mag hem wel, maar zegt er niet bepaald veel tegen.

    Yesh: -+ Nadat Tannatek onbewust heeft bijgedragen aan een prank van Yesh, in verband met een kop koffie en een leerkracht die wat raar begon te doen, hadden ze een eerder positieve band. Totdat Tannatek op een ongemakkelijk moment de kleedkamer binnenging en hem sindsdien niet meer tolereert. Niet omdat hij er iets op tegen heeft, maar omdat hij geen extra last en geheimen wil.

    Tom: Ze hebben een puur zakelijke relatie en leven verder eigenlijk in totaal verschillende werelden.

    Alistair: Toenadering?

    Juni: ?

    Liv: ? Misschien kunnen we iets met dat niet perfect willen zijn?

    Devin: ?

    Genoveva: ?

    Jane: Jane heeft aangeboden om hem bijles te geven, en aangezien hij dat wel kon gebruiken, zei hij ja. Sindsdien zijn ze wat dichter bij elkaar gegroeid, al laat Tannatek nog steeds niet veel los.

    Tessa: - Ze gaat wat mee met zijn reputatie. (wordt nog besproken)


    Mhm?

    Ik ben Jane opzoek naar;
    — Een beste vriend(in)
    — Vrienden
    — Iemand die haar helpt uit haar comfortzone stappen/haar meesleept naar feestjes
    — Mensen die haar niet zo interessant vinden/haar niet echt mogen
    — Iets anders?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Ik ben Jane opzoek naar;
    — Een beste vriend(in)
    — Vrienden
    — Iemand die haar helpt uit haar comfortzone stappen/haar meesleept naar feestjes
    — Mensen die haar niet zo interessant vinden/haar niet echt mogen
    — Iets anders?


    Ik heb Tessa voor je, Als je wil?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Sempre schreef:
    Ik ben Jane opzoek naar;
    — Een beste vriend(in)
    — Vrienden
    — Iemand die haar helpt uit haar comfortzone stappen/haar meesleept naar feestjes
    — Mensen die haar niet zo interessant vinden/haar niet echt mogen
    — Iets anders?


    Volgens mij is Chrys hiervoor wel geschikt :Y)


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Sempre schreef:
    Ik ben Jane opzoek naar;
    — Een beste vriend(in)
    Vrienden
    — Iemand die haar helpt uit haar comfortzone stappen/haar meesleept naar feestjes
    — Mensen die haar niet zo interessant vinden/haar niet echt mogen
    — Iets anders?


    Liv? c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH