• Komt ooit nog.


    ''With all due respect, which is none...''

    Caligosus schreef:
    (...)

    Niet perse, ik wou nu alle rollen (of althans de rollen die ik nog niet had doorgelezen) door gaan lezen dus ik zal zo even kijken of ik iets voor de twee kan verzinnen, of had jij wel al een idee?


    Nee, nog niet. Mijn vermoeidheid begint me in de weg te zitten, dus ik ben bang dat er vandaag sowieso niks nuttigs meer uit komt. :'D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nerha schreef:
    (...)

    Nee, nog niet. Mijn vermoeidheid begint me in de weg te zitten, dus ik ben bang dat er vandaag sowieso niks nuttigs meer uit komt. :'D


    Nawhhh, dan zal ik is kijken of er bij mij iets nuttigs op komt zetten.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Kalani's innerlijk staat er in steekwoorden. Ze is over het algemeen een rustige jongedame die vooral doet waar ze zelf zin in heeft, maar ze is ook niet te beroerd om gewoon mee te gaan met wat de rest doet. Ze heeft een sterke mening, laat mensen niet over zich heen lopen, maar is niet per se heel aanwezig. c:

    Ze zoekt:
    ► Vriendinnen
    ► Vrienden
    ► Vijanden
    En alle andere standaard dingen haha


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sobral schreef:
    Kalani's innerlijk staat er in steekwoorden. Ze is over het algemeen een rustige jongedame die vooral doet waar ze zelf zin in heeft, maar ze is ook niet te beroerd om gewoon mee te gaan met wat de rest doet. Ze heeft een sterke mening, laat mensen niet over zich heen lopen, maar is niet per se heel aanwezig. c:

    Ze zoekt:
    ► Vriendinnen
    ► Vrienden
    ► Vijanden
    En alle andere standaard dingen haha


    Ik denk dat Cadi haar wel zou mogen. Friends?
    Ik heb ook Thomas voor je, maar zie zo 1 2 3 geen verband tussen de twee

    Voor degenen die nog relaties zoeken, ik heb Tannatek/Kian (:


    Mhm?

    Sobral schreef:
    Kalani's innerlijk staat er in steekwoorden. Ze is over het algemeen een rustige jongedame die vooral doet waar ze zelf zin in heeft, maar ze is ook niet te beroerd om gewoon mee te gaan met wat de rest doet. Ze heeft een sterke mening, laat mensen niet over zich heen lopen, maar is niet per se heel aanwezig. c:

    Ze zoekt:
    ► Vriendinnen
    ► Vrienden
    ► Vijanden
    En alle andere standaard dingen haha

    Vriendinnen c:
    Edit: Met Genev, hé xd.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2017 - 21:36 ]


    ''With all due respect, which is none...''

    Caligosus schreef:
    (...)

    Nawhhh, dan zal ik is kijken of er bij mij iets nuttigs op komt zetten.


    Dat zou heel fijn zijn. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nerha schreef:
    (...)

    Dat zou heel fijn zijn. ^^


    Okee, ik weet niet of ik er nu overheen kijk, maar doet ze ook aan bepaalde clubs mee of niet?


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    MT c:


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Als er een meisje - of jongen, maakt niet uit op zich - een crush wil hebben op de badboy, mag dat altijd (wbw)


    Mhm?

    Pennywiise schreef:
    Als er een meisje - of jongen, maakt niet uit op zich - een crush wil hebben op de badboy, mag dat altijd (wbw)


    Misschien kan dit Kalani zijn, not sure yet.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Pennywiise schreef:
    Als er een meisje - of jongen, maakt niet uit op zich - een crush wil hebben op de badboy, mag dat altijd (wbw)


    Ik had zoiets eigenlijk een beetje in gedachten met Cadi, dat ze daarom zo erg in m geïnteresseerd is. Maar dat zal ze niet snel toegeven, net als dat ze t bij de meeste van haar vrienden niet laat merken dat ze in m geïnteresseerd is
    Maar er kunnen altijd meerdere personages een crush op m hebben.

    Ooh goshh ben even weg en boem 6 pagina's. Ik heb alles even snel globaal door gelezen, maar ja. Juni haar relatie lijstje dingetje komt morgen net zoals mijn andere boy.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    WrittenWords schreef:
    (...)

    Ik had zoiets eigenlijk een beetje in gedachten met Cadi, dat ze daarom zo erg in m geïnteresseerd is. Maar dat zal ze niet snel toegeven, net als dat ze t bij de meeste van haar vrienden niet laat merken dat ze in m geïnteresseerd is
    Maar er kunnen altijd meerdere personages een crush op m hebben.


    Dat kan inderdaad altijd (: Het hoeft allemaal voor mij niet, maar ik wil gewoon zeggen dat ik ervoor opensta (: Van mij mag het van lichte interesse tot die-hard fangirlliefde gaan, haha


    Mhm?

    Pennywiise schreef:
    (...)

    Dat kan inderdaad altijd (: Het hoeft allemaal voor mij niet, maar ik wil gewoon zeggen dat ik ervoor opensta (: Van mij mag het van lichte interesse tot die-hard fangirlliefde gaan, haha


    Kalani zal geen die-hard zijn, daar is ze te nuchter voor, wellicht een lichte interesse.


    Big girls cry when their hearts are breaking