• Komt ooit nog.


    ''With all due respect, which is none...''

    Ursula schreef:
    Jude is gepst en klaar! Wie wil een relatie met hem?

    Edit: Nevada (page 5) is ook bijgewerkt! Wie?


    Ik heb Olivia en Devin voor relaties? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ursula schreef:
    Jude is gepst en klaar! Wie wil een relatie met hem?

    Edit: Nevada (page 5) is ook bijgewerkt! Wie?


    Ik heb Tessa?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ursula schreef:
    Jude is gepst en klaar! Wie wil een relatie met hem?

    Edit: Nevada (page 5) is ook bijgewerkt! Wie?


    Ik heb Chrystal ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    ik moet even alles checken welke rollen jullie hebben hehe. sterrenregen, vaiana, nerha en caligosus hehe: waar dachten jullie aan? welke band hebben jullie (echt) nog nodig voor jullie rol?

    [ bericht aangepast op 11 juni 2017 - 11:15 ]


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    @ writtenwords: jude kijkt slecht neer op mensen met een 'populaire' relatie, hij kijkt het eerst aan maar loopy meestal wel slecht af. ik moet even kijken hoe het gaat in de rpg eigenlijk om echt daadwerkelijk vaste flirts te zijn.. ze kunnen wel af en toe wat flirtopmerkingen naar elkaar gooien maar ik weet niet of dat wel een vast iets voor jude. dat is voor nu moeilijk te beslissen.
          even terzijde: ik vind het trouwens echt leuk dat je zo'n gelukkig, bitchy persona wil spelen! naast het bekende slechte (verleden) wat redelijk vaak voorkomt hehe.
    en over thomas: ze zitten beide in het basketbalteam, als jude al zou opdagen, dus misschien alleen teammates maar gaat niet verder dan dat? omdat jij al hebt aangegeven dat je denkt dat thomas hem niet zou mogen, hehe. die relatie word dan wel verder uitgespeeld in de rpg, hoeven we nu niets voor te beslissen.
    je hebt trouwens mijn toestemming voor nevada en cadi-relatie en haar skelly te noemen. zo'n iemand zocht ik nog. thomas is inderdaad een moeilijk geval om te beslissen.. want hij haat nerds, ik weet niet de specifieke reden, maar nevada kan soms best een nerd zijn in het lezen/naar de bibliotheek gaan.


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Ursula schreef:
    ik moet even alles checken welke rollen jullie hebben hehe. sterrenregen, vaiana, nerha en caligosus hehe: waar dachten jullie aan? welke band hebben jullie (echt) nog nodig voor jullie rol?


    Voor Tessa heb ik zo gauw niks specifieks meer echt nodig, dus alles kan en mag. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    @ sterrenregen: ik weet niet op welke pagina je vrouw staat? maar jude denkt wel redelijk positief over haar als zij echt een 'allemansvriend' is. nevadas opinie is dat ze haar weleens voorbij ziet komen, wellicht een paar keer met haar gepraat, maar niet zo op haar let doordat ze dus met haar hoofd in de wolken zit ed.


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Nerha schreef:
    (...)

    Voor Tessa heb ik zo gauw niks specifieks meer echt nodig, dus alles kan en mag. ^^

    ik ga even het lijstje af, anders raak ik verward hehe. en oke, dan zal ik wel zeggen waar ik dan op dat moment aan denk ^^


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    @ nerha: OOOOH. dit is juist de vrouw wat jude een 'sexy babe' vind in zijn exacte woorden. ze hebben zo ongeveer dezelfde dingen die ze leuk vinden, zo'n zelfde karakter en hij kan dr wel waarderen = match. echter nemen ze beiden geen blad voor hun mond dus dat kan explosive worden.
    nevada weet ik zo even niets. kennen ze elkaar wel? 🙈 hehehehe. ik weet niet hoe zij tegen nevada zou aankijken?


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    @ caligosus: ik heb eerlijk gezegd geen idee wat voor relaties ze kunnen hebben met beiden. wat voor idee heb jij? welke relaties heb je nog je nodig? ^^


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    @Ursula: Whoa, mijn personage lijkt een lief katje tegenover dat van jou, haha. Nee, maar misschien kunnen we er wel wat mee? Dat ze in dezelfde buurt opgroeiden en elkaar in contact brachten met dat wereldje?


    Mhm?

    Ursula schreef:
    Jude is gepst en klaar! Wie wil een relatie met hem?

    Edit: Nevada (page 5) is ook bijgewerkt! Wie?

    I got Boyd And Kellin for them :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Pennywiise schreef:
    @Ursula: Whoa, mijn personage lijkt een lief katje tegenover dat van jou, haha. Nee, maar misschien kunnen we er wel wat mee? Dat ze in dezelfde buurt opgroeiden en elkaar in contact brachten met dat wereldje?

    welk persona? de man? hehe ;x. ze kunnen elkaar kennen van dat ze in die tijd samen drugs hebben gedeald? ik weet niet hoelang hij dat doet/heeft gedaan? maar jude is vanaf zijn 13e begonnen en gestopt toen hij naar een andere 'sector' van het werk ging doen. namelijk: dat autoracenwedstrijd.
    ik las de dingen bij relaties en extras en ik kwam er direct op met dat nevada respect voor hem heeft.. en dat ze best wel in het kopje 'iemand die medelijden heeft met hem, maar het niet durft om dichterbij te komen' past.


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    AdoreDelano schreef:
    (...)
    I got Boyd And Kellin for them :3

    ik zal eens even kijken voor je ^^

    edit: nevada kent boyd wel doordat hij zo popu is, maar daar blijft het ook bij. en jude kijkt negatief tegen de man aan, doordat hij zijn populaire 'status' gebruikt om dingen klaar te spelen. ik weet niet of hij zo is, maar dat is de opvatting van jude van hem.
    bij kellin weet ik het eigenlijk niet zo goed? beide nevada en jude hebben respect voor hem dat hij zichzelf kan zijn en daar niks van aantrekt, maar verder weet ik niet zo'n goede relaties voor hen. ideeën?

    [ bericht aangepast op 11 juni 2017 - 14:04 ]


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    praattopic


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    ''With all due respect, which is none...''