• Ik las gisteravond deze blog en ik weet dat velen hier katten hebben, daarom wil ik jullie waarschuwen om nooit je kat naar kittenplace te brengen. Het hele verhaal lees je hier

    Klik


    You were born original, don't die as a copy.

    Yoors punten verdienen he?

    Wow, wel heftig allemaal hoor. En ook ontzettend kinderachtig van Anja dat ze zoiets op facebook plaatst. Hopelijk gaat het goed met de laatste kittens!

    [ bericht aangepast op 7 juni 2017 - 21:45 ]

    GreyInc schreef:
    Yoors punten verdienen he?


    Daar gaat het me niet eens om. Ik maak me echt zorgen om die katten.


    You were born original, don't die as a copy.

    Wow ik schrok wel eventjes!
    die reacties daar onder volgde ik alleen niet meer, volgens mij is daar ook een héle discussie aan de hand


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Oh god, dat klinkt niet erg goed


    obsessive rage

    Snapple schreef:
    Wow ik schrok wel eventjes!
    die reacties daar onder volgde ik alleen niet meer, volgens mij is daar ook een héle discussie aan de hand


    Ja ik ook, drie onschuldige kittens...dood.


    You were born original, don't die as a copy.

    Mijn god, wat gruwelijk ):


    26 - 02 - '16

    OIive schreef:
    Oh god, dat klinkt niet erg goed


    Niet écht hé :c


    You were born original, don't die as a copy.

    Smyth schreef:
    Mijn god, wat gruwelijk ):


    Ja en ik wil dus echt voorkomen dat dar vaker gebeurd :/


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ja en ik wil dus echt voorkomen dat dar vaker gebeurd :/


    Goed dat je het deelt, hoop echt dat er geen onschuldige kittens meer hoeven te sterven door dit soort gruwelijkheden.


    26 - 02 - '16

    Smyth schreef:
    (...)

    Goed dat je het deelt, hoop echt dat er geen onschuldige kittens meer hoeven te sterven door dit soort gruwelijkheden.


    Anders ik wel


    You were born original, don't die as a copy.

    Dunno, maar ik lees de eerste reactie eronder ik geloof dat dit verhaal twee kanten heeft...
    Ik zou gewoon in 't vervolg naar een dierenarts gaan (;


    Deep inside, I've never felt alive

    Wilberforce schreef:
    Dunno, maar ik lees de eerste reactie eronder ik geloof dat dit verhaal twee kanten heeft...
    Ik zou gewoon in 't vervolg naar een dierenarts gaan (;


    Nou Ja die 'andere kant' blokkeert de mensen die klagen, vertelt leugens over dat deze mensen broodfokkers zouden zijn enzo....voor mij is die andere kant een leugenaar :/


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Nou Ja die 'andere kant' blokkeert de mensen die klagen, vertelt leugens over dat deze mensen broodfokkers zouden zijn enzo....voor mij is die andere kant een leugenaar :/


    Ik kon niet echt een samenhang vinden in die lange reactie met het andere verhaal en begreep eerlijk gezegd ook niet helemaal wat het ermee te maken had, al kan dat ook zijn omdat het pas echt over dat stuk ging ergens in het midden en ik de reactie iets te lang vond om in de avond, toen ik al hoorde te slapen, helemaal door te lezen hehe


    obsessive rage

    OIive schreef:
    (...)

    Ik kon niet echt een samenhang vinden in die lange reactie met het andere verhaal en begreep eerlijk gezegd ook niet helemaal wat het ermee te maken had, al kan dat ook zijn omdat het pas echt over dat stuk ging ergens in het midden en ik de reactie iets te lang vond om in de avond, toen ik al hoorde te slapen, helemaal door te lezen hehe


    Ja staat ook zoveel eronder :')


    You were born original, don't die as a copy.

    Het is wel een lang verhaal. Ik zal het lezen als ik wakkerder ben, hehe.


    † Love? I want to sleep.