• Elloooo!

    Onlangs maakte ik een topic aan waarin ik vroeg wat jullie gelukkig maakt. Mijn onderzoek loopt door (als je je afvraagt waar ik het over heb, dan kan je het topic lezen door de link die in het begin staat) en nu zou ik graag even stilstaan bij een andere vraag. Wat maakt jullie kwaad en/of verdrietig? Op een of andere manier vind ik het moeilijker om hier op te antwoorden, dan op de vraag wat mij gelukkig maakt. Ik ben benieuwd wat jullie antwoorden.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2017 - 17:45 ]


    16 - 09 - '17

    Er zijn teveel dingen die me eigenlijk kwaad maken, bedenk ik me nu. Dus ik schrijf het maar niet allemaal op, want dan ben ik morgen nog bezig.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ik word verdrietig van al wat me niet gelukkig maakt (nerd)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Je hebt hier al meer en sneller reacties op dan op je andere topic. :W Dus deze vraag is precies toch makkelijker te beantwoorden? Jammer eigenlijk. Ik kan zelf over deze vraag ook een hele waslijst schrijven. :/ Maar ik ga hier later op antwoorden en ook op het ander topic.


    Ik wil een tuin vol egels

    Op het moment heb ik eigenlijk niks nodig om verdrietig of kwaad te worden, maar dat terzijde haha. Van eenzaamheid word ik vaak ongelukkig, net als bezorgdheid gezien ik heel snel bezorgd word als vrienden van mij ongelukkig zijn (daar kan ik letterlijk ziek van worden)
    Verder van het gevoel er op welke manier niet bij te horen, dat ik faal of iets niet goed kan of me veroordeeld voelen, daar kan ik ook heel slecht tegen en kan zich in zowel woede als verdriet uiten


    obsessive rage

    Bedankt voor alle reacties tot nu toe (:


    16 - 09 - '17

    Eenzaamheid en nergens bij horen maken mij verdrietig.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2017 - 11:45 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered