• Dag beste mensen die ook op Quizlet zitten! (:
    Ik ben Eline en ben sinds vandaag lid. Niet alleen heb ik sinds mijn veertiende een passie ontwikkeld voor schrijven, ook teken ik enorm graag. En mijn tekeningen zou ik met jullie willen delen.

    Hier is bijvoorbeeld een vlinder tekening, die ik voor een meisje van elf heb getekend:



    Het is in kleurpotlood getekend, op gerecycleerd papier. Mijn grootvader schilderde en ik denk dat ik de passie van hem heb overgekregen.



    Dit is een portrettekening dat ik gemaakt heb voor mijn eerste klant. Ik heb dit werk kunnen verkopen voor een zestig euro en heb er zeker tien uur aan bezig gezeten. Dat terwijl het maar een A4 formaat is! (standaard formaat)

    Nog een portretwerk van Emma Robberts:




    Ik heb nog meer tekenwerken die je kan terugvinden op mijn instagram: InspirationOnPaper :D Want ik werk ook met andere materialen, zoals acryl en aquarelverf.

    Als jij zelf ook graag tekent en je misschien graag tips wilt, geef me dan een seintje of mail me de tekening door naar: eline.van.dooren1@gmail.com. Dan help ik je met plezier verder.
    Tekenen is echt een passie van me! Het is een grote droom om ooit illustrator te worden (:

    RealDreamer schreef:
    (...)

    Haha dankjewel! :D Wilt dat zeggen dat jij ook tekent?

    Soms heb ik eens een momentje waarop ik wat teken, maar het is niet echt een hobby ofzo :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Wat leuk, al die nieuwe leden inene die topics aanmaken! :3
    Maar wauw, je tekent echt ontzettend mooi! Ik zou willen dat ik ook maar de helft van jouw tekenskills had! *-*


    Smile. You're beautiful. <3

    Mooi werk zeg!
    Ik teken zelf ook graag, maar ik ben niet zo goed als jij. Ik heb wel een hele andere stijl though.

    Welkom op Quizlet! Je tekeningen zijn echt prachtig! Meer dan dat zelfs! Ik teken ook heel graag maar ik kan dat echt niet zo goed als jij hoor haha.


    The sun will rise and we will try again.

    Wauw!


    Geloof niet alles wat je denkt

    Wauw, super mooi getekend en gekleurd. 😮
    En welkom op Quizlet!


    Ik wil een tuin vol egels

    Oh wauw, die tekeningen zijn echt súper mooi!

    En natuurlijk welkom op Quizlet c:


    Inspiration can hit you any time

    Die tekeningen zijn echt heel mooi!


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    RealDreamer schreef:
    (...)

    Ik gebruik drie potloodsoorten. Faber Castell Polychromos (set van 120) Caran D'ache watercolor (set van 80) en tot slotte de HEMELSE kleurpotloden genaamd Luminance, ook van het merk Caran D'ache (een set van 72). Maar ik zweer je op al de kaas die in mijn koelkast ligt (ik hou van kaas, dus wees gerust dat ik de waarheid spreek) dat het GEWELDIGE potloden zijn! (De laatste) Jammer dat ze zo enorm duur zijn.
    O en ik heb een vraagje: ik zie onder elke reactie die ik krijg zo'n vaste zin staan bij iemand. Helemaal onderaan. Jij hebt dat ook en ik vroeg me af hoe je dat instelt?

    En bedankt voor het compliment! ^^


    Oeh, Caran D'ache is echt heel fijn! Het is zo jammer dat ze zo verschrikkelijk duur zijn oeps... je tekent wel echt verschrikkelijk mooi, mijn hemel. Het is zó goed, wauw! Ik mail je misschien ooit wel eens een tekening voor tips ofzo (:


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Mijn ogen rolden bijna eruit toen ik de prijs van die potloden opzocht. LE WAT 0-0
    en je hebt daar niet een maar drie setten van?!o-o Hoe betaal je dat ;o
    Dat is zo'n 600 euro aan potloden .-.


    You were born original, don't die as a copy.

    Hooverphonic schreef:
    Whoaaa supersupergaaf!! Ik ga je even volgen hoor op insta 😁


    Haha bedankt voor het compliment en voor het volgen! :)

    Kalokagathia schreef:
    Wat leuk, al die nieuwe leden inene die topics aanmaken! :3
    Maar wauw, je tekent echt ontzettend mooi! Ik zou willen dat ik ook maar de helft van jouw tekenskills had! *-*


    Dankjewel! En oefening baart kunst ;)

    Hannibal_Lecter schreef:
    Mooi werk zeg!
    Ik teken zelf ook graag, maar ik ben niet zo goed als jij. Ik heb wel een hele andere stijl though.


    Dankjewel! Mag ik eens wat van je zien?

    Werecoyote schreef:
    Welkom op Quizlet! Je tekeningen zijn echt prachtig! Meer dan dat zelfs! Ik teken ook heel graag maar ik kan dat echt niet zo goed als jij hoor haha.


    Dankjewel voor het verwelkomen en het mooie compliment :D En als je wilt mag je altijd eens iets doormailen, of doorsturen via privé bericht of zo. Ik ben wel benieuwd naar je werken ^^

    Rubin schreef:
    Wauw, super mooi getekend en gekleurd. 😮
    En welkom op Quizlet!


    Dankjewel! =D