• Dag beste mensen die ook op Quizlet zitten! (:
    Ik ben Eline en ben sinds vandaag lid. Niet alleen heb ik sinds mijn veertiende een passie ontwikkeld voor schrijven, ook teken ik enorm graag. En mijn tekeningen zou ik met jullie willen delen.

    Hier is bijvoorbeeld een vlinder tekening, die ik voor een meisje van elf heb getekend:



    Het is in kleurpotlood getekend, op gerecycleerd papier. Mijn grootvader schilderde en ik denk dat ik de passie van hem heb overgekregen.



    Dit is een portrettekening dat ik gemaakt heb voor mijn eerste klant. Ik heb dit werk kunnen verkopen voor een zestig euro en heb er zeker tien uur aan bezig gezeten. Dat terwijl het maar een A4 formaat is! (standaard formaat)

    Nog een portretwerk van Emma Robberts:




    Ik heb nog meer tekenwerken die je kan terugvinden op mijn instagram: InspirationOnPaper :D Want ik werk ook met andere materialen, zoals acryl en aquarelverf.

    Als jij zelf ook graag tekent en je misschien graag tips wilt, geef me dan een seintje of mail me de tekening door naar: eline.van.dooren1@gmail.com. Dan help ik je met plezier verder.
    Tekenen is echt een passie van me! Het is een grote droom om ooit illustrator te worden (:

    SPECS schreef:
    Mijn ogen rolden bijna eruit toen ik de prijs van die potloden opzocht. LE WAT 0-0
    en je hebt daar niet een maar drie setten van?!o-o Hoe betaal je dat ;o
    Dat is zo'n 600 euro aan potloden .-.


    Hahah nee, de ene set kost minder dan de andere set. Faber castell kostte me 160 euro. De caran D'ache set koste me 112. En dan tot slotte de Luminance, dat natuurlijk wel heel duur was, koste me 215 :p

    RealDreamer schreef:
    (...)

    Dankjewel voor het verwelkomen en het mooie compliment :D En als je wilt mag je altijd eens iets doormailen, of doorsturen via privé bericht of zo. Ik ben wel benieuwd naar je werken ^^


    Dat zal ik eens doen ja! Maar verwacht er niet zo veel van haha!


    The sun will rise and we will try again.

    RealDreamer schreef:
    (...)

    Hahah nee, de ene set kost minder dan de andere set. Faber castell kostte me 160 euro. De caran D'ache set koste me 112. En dan tot slotte de Luminance, dat natuurlijk wel heel duur was, koste me 215 :p


    Dat is nog steeds een enorm bedrag van €487 :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    RealDreamer schreef:
    (...)

    Hahah nee, de ene set kost minder dan de andere set. Faber castell kostte me 160 euro. De caran D'ache set koste me 112. En dan tot slotte de Luminance, dat natuurlijk wel heel duur was, koste me 215 :p

    omg foto laat foto's zien😱❤️

    Of nee wacht zullen we een topic maken waar iedereen al z'n tekenspullen kan showen😇😁


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Hooverphonic schreef:
    (...)
    omg foto laat foto's zien😱❤️

    Of nee wacht zullen we een topic maken waar iedereen al z'n tekenspullen kan showen😇😁


    Noo al die algemene topics killt écht het topic hoeveelheid :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Ontzettend gaaf zeg! Ik ben wel een beetje jaloers haha. Kleur is niet echt mijn specialiteit.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    leuk!

    Ik wil ook zo mooi kunnen tekenen! Leer mij het!

    kauish schreef:
    Ik wil ook zo mooi kunnen tekenen! Leer mij het!


    Weet je wat iemand mij zei toen ik net hetzelfde zei? "Oefenen, oefenen en nog eens oefenen." Tekenen gaat om puur geduld hebben. Ook al ziet je tekening er niet uit zoals je wilt: keep trying! Een mislukte tekening is geen mislukte tekening. Nee, het is iets waar je uit leert en dat gaat er voor zorgen dat je volgende tekening beter is! (: