• Als je het deel "manipuleert hij me?" niet gelezen hebt, wat ook in deze categorie staat, raad ik je dat wel aan te doen.
    Ik weet niet of je op deze link kan klikken (ben redelijk nieuw op deze site) maar hier vind je het vorige deel terug: https://www.quizlet.nl/topic/184035-manipuleert-hij-me/

    Als je dit gelezen hebt, lees dan gerust verder. Ik had niet zoveel support verwacht en ik moet eerlijk bekennen dat ik jullie heel dankbaar daar om ben. Het spelletje (hij zag het toch zo) dat negen maanden te lang geduurd heeft, heb ik eindelijk kunnen stoppen. Onder andere door jullie goede raad.
    Dus bedankt iedereen.

    Ik heb hem een bericht gestuurd dat ik me bedacht had. Dat het fout van me was hem terug toe te voegen op Facebook na onze laatste ruzie. Dat hij me niet goed laat voelen.

    Natuurlijk moest hij terug een poging wagen mij te manipuleren door zielig te doen en medelijden te wekken. Hij probeerde goed zijn best te doen mij een schuldgevoel te geven, en man, het was hem gelukt. Tim zei onder andere dat hij het jammer vindt dat het moet eindigen. Dit herhaalde hij wel zo'n drie keer. En hij had me ook graag nog eens willen zien. Hij zei ook dat als ik me bedacht, ik gerust terug wat mocht sturen.

    En toen ik hem zei dat ik misschien nog iets voor hem voelde, maar er wel overheen zal raken, veranderde hij meteen van onderwerp. Tim ging er dus niet dieper op in.

    Ik denk ook, als hij echt zoveel om mij gaf als hij beweerde, hij harder geprobeerd had mij over te halen bij hem te blijven en het contact niet te verbreken.
    Het maakt niet meer zoveel uit, ik heb hem OVERAL op geblokkeerd. Sms'en en bellen kan hij ook niet meer naar mij. Ik ben trots op mezelf dat ik dit eindelijk gedaan heb. Want nog nooit heeft iemand mij zoveel energie gekost. Nog nooit heeft iemand mij zo ongelukkig doen voelen dat ik het gewoonweg niet meer zag zitten. En nu is die nachtmerrie eindelijk voorbij.

    Dus nogmaals bedankt voor jullie steun! Jullie zijn geweldig!

    Succes. Hopelijk vinden jij en "Tim" nu beiden jullie eigen draai los van elkaar. Dat is gew. het beste.

    Wooh, wat goed van je!(nerd) Super dat je je niet weer hebt laten bespelen door hem!
    Ik had zelf ook een toxische relatie met een jongen via het internet, we waren vrienden, maar hij wou altijd zoveel van me. Wilde weten waar ik was, wat ik deed, waarom ik zo langzaam reageerde. Zijn oma ging dood, zijn kat ging dood, zijn moeder had opeens borstkanker en hij zelf zou hartfalen hebben....zijn broer zou in contact zijn gekomen met mafia en wat al niet meer. Laatst stuurde hij me nog een zielig bericht, maar ik heb niet meer geantwoord.
    Hij wist me in het spel wat we allebei speelde ook altijd overal te vinden, dus dat was vet creepy. Blij dat ik er een punt achter heb gezet....en jij zult dat ook vast merken =D


    You were born original, don't die as a copy.

    You go girl! 💪


    26 - 02 - '16

    Superknap van je! Fijn dat je voor jezelf hebt kunnen kiezen.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Goed gedaan! Knap van je! (:

    Oh, wat fijn! Ik ben trots op je (;
    Dat kan niet makkelijk zijn geweest. Heel goed gedaan. Het was geen gezonde relatie.
    Heel veel succes en geluk in de toekomst. Ik ben er zeker van dat er nog iemand komt die 100% voor jou gaat. Die voor je wil vechten.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Super knap van je!*O*

    Smyth schreef:
    You go girl! 💪


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Super tof! *O*


    The truth is out there.

    Ik heb nog niet eens het eerste deel helemaal afgelezen en ik wil die jongen nu al een heel harde stomp geven. Geen contact meer met hem zoeken is verstandig hoor bro!


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben ontzettend blij dat je dat gedaan hebt! Beste keuze!


    Geloof niet alles wat je denkt