• Liefste Magicalxx, liefste Josephine..

    We kennen elkaar nu al behoorlijk lang, en we hebben veel dingen meegemaakt.. Droomboom, toen we nog kleine meisjes waren, en waar we nu grapjes over maken.. Cats to the world, de denkbeeldige band waar we verschrikkelijke liedjes zongen, en we zijn samen het middelbaar ingetreden, allebei in de zelfde klas.. Al zijn we ook allebei veranderd..

    Maar, zoals de titel al zei.. Ik moet iets toegeven.. Waarschijnlijk zal je denken dat dit nep is, net zoals die keer dat A. een sms'je naar je stuurde op mijn telefoon waar ik een liefdesverklaring aan je gaf en vroeg of je met me wou trouwen.. Ja, dat was overduidelijk nep, maar het heeft me wel aan het denken gezet.. Zoals ik al zei, zijn we allebei heel erg veranderd.. En ja, ik ben veranderd. Want ik heb ontdekt op wat voor mensen ik val.. IK VAL OP JOU

    Val jij ook op mij? Ik hoop van wel, asjeblieft zeg dat je ook van me houd! We kunnen zoveel meer samen beleven! We kunnen zoveel plezier maken! Ik hou van jou, en ik weet zeker jij ook ergens van mij! Als je ja zegt, dat je ook van me houd kunnen we later zelfs trouwen! Asjeblieft zegt ja!

    Klik -->

    Of course, was alles nep want dit was voor truth or dare! Ik hou niet van je, Josephine! wauw dat klinkt rude.. Maar je bent wel een fantastische vriendin <3! Hopelijk heb je de moeite genomen om het linkje aan en klikken in mijn sms'je en na 10 maanden weer online te komen om dit te lezen haha!


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.