• Waarschijnlijk is dit al vaker voorgesteld, maar is het geen mogelijkheid om de top te verplaatsen naar ergens bovenaan de pagina.
    Ik weet niet of het een optie is, maar het leek mij wel interessant om wellicht de top of de nummer een van de top in de spotlight te hebben staan indien de top niet verplaatst kan worden? Dan worden mensen wellicht toch getriggerd om naar onder te scrollen naar de top. Je merkt namelijk wel dat sinds de 'nieuwe' site de top veel minder opvalt, ik kijk er zelf veel minder naar en de kudo's zijn ook een stuk lager: zonde!

    Zoals ik al zei: Ik weet dat het waarschijnlijk al vaker is voorgesteld, maar zo is de chat ook al vaker voorgesteld (en afgewezen!) en nu is die er toch gekomen. Ik denk dat met onze nieuwe Tristan superheld er deuren voor ons open gaan! (krul)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik vond zoals het vroeger was (de top links, onder de online lijst was t geloof ik?) heel erg efficiënt. Ik kijk nu eigenlijk ook nooit naar de top.


    Alleen maar tranen van geluk

    Helemaal mee eens! (Het feit dat ik heel vaak in de top sta, heeft daar natuurlijk heeeelemaal niets mee te maken. :'D)


    look at the stars, look how they shine for you;

    Adele schreef:
    Ik vond zoals het vroeger was (de top links, onder de online lijst was t geloof ik?) heel erg efficiënt. Ik kijk nu eigenlijk ook nooit naar de top.


    Ja maar toen stop de top dus ook aan de zijkant en zag je heb ook veel sneller. Ik vind dat er in ieder geval iets moet veranderen aan de top, want dit werkt niet.


    You were born original, don't die as a copy.

    Yukimura schreef:
    Helemaal mee eens! (Het feit dat ik heel vaak in de top sta, heeft daar natuurlijk heeeelemaal niets mee te maken. :'D)


    Zoooo objectief :')


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Zoooo objectief :')


    Afgezien daarvan, vind ik het sowieso een goed idee. Waarom is de top er als niemand het ziet?


    look at the stars, look how they shine for you;

    Yukimura schreef:
    (...)

    Afgezien daarvan, vind ik het sowieso een goed idee. Waarom is de top er als niemand het ziet?


    Voor de sier (cat) dúh.


    You were born original, don't die as a copy.

    Het probleem is: hoe zichtbaarder de top, hoe meer mensen er om geven. Dan krijg je weer het probleem dat alleen populaire verhalen/quizletters er in komen te staan. Niet noodzakelijk omdat ze voortdurend om kudo's vragen, maar omdat ze gewoonweg de meeste lezers hebben. Maar 1/4de van hun lezers hoeft op die kudoknop te klikken en dan staan ze al in de top. Momenteel is er een veel beter evenwicht (vind ik persoonlijk) tussen de verhalen die in de top komen.
    Ik ben het er wel mee eens dat het huidige systeem niet zo heel goed werkt. Hoewel de stories in de top meer variëren, krijgt de top wel veel minder aandacht waardoor het niet meer uitmaakt of iemand er nu instaat of niet.
    Een tussenoplossing is misschien 'stories van de week' of iets dergelijks, zoals met users? Maar in plaats van maar 1 storie er meerdere tegelijk aandacht geven?


    The soul needs autumn.

    Ik ben voor alle suggesties die helpen de top weer vol kudo's te krijgen. Ik mis die competitie. Speciaal daarvoor schreef ik vroeger nog weleens extra hoofdstukken. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wat een top suggestie. (Sorry I had to) en ik ben het zeker met je eens. Zo ziet bijna niemand het


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Elvendork schreef:
    Wat een top suggestie. (Sorry I had to) en ik ben het zeker met je eens. Zo ziet bijna niemand het


    ik ging DIE GRAP MAKEN


    Heaven is a place that we all have

    Adele schreef:
    Ik vond zoals het vroeger was (de top links, onder de online lijst was t geloof ik?) heel erg efficiënt. Ik kijk nu eigenlijk ook nooit naar de top.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ringwraith schreef:
    Ik ben voor alle suggesties die helpen de top weer vol kudo's te krijgen. Ik mis die competitie. Speciaal daarvoor schreef ik vroeger nog weleens extra hoofdstukken. :')


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb dit zelf onlangs nog voorgesteld aan Rutger, maar ik wacht nog op antwoord.
    Voorheen lukte het in ieder geval niet gezien deze lay-out het niet toelaat. Maar nu Rutger Tristan heeft gevraagd te helpen en ze wat veranderingen gaan willen brengen, dacht ik: waarom ook niet. Wie weet vinden ze er samen wel iets op. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    @Scandal, gewoon de oude layout terug joh xp (deze, klik

    [ bericht aangepast op 17 juni 2017 - 11:33 ]


    Heaven is a place that we all have

    Dunphy schreef:
    @Scandal, gewoon de oude layout terug joh xp (deze, klik


    Oh god, nee dan prefereer ik toch wel de huidige lay-out haha


    The soul needs autumn.