• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 22:15 ]

    Hey! Ik heb een wacom bamboo pen, inmiddels is hij al 7 jaar oud dus geeeen idee of hij nog wordt verkocht. Maar hij werkt echt super goed en zal nu vast heel goedkoop zijn (was destijds maar 50 euro ofzo) dus ik vind 'm echt een aanrader ^^


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Hooverphonic schreef:
    Hey! Ik heb een wacom bamboo pen, inmiddels is hij al 7 jaar oud dus geeeen idee of hij nog wordt verkocht. Maar hij werkt echt super goed en zal nu vast heel goedkoop zijn (was destijds maar 50 euro ofzo) dus ik vind 'm echt een aanrader ^^

    Ja, op Bol.com zag ik ook een Wacom en die sprak mij wel aan. Ik wil alleen nog even andere mensen hun mening horen.(nerd)

    Ik heb een Wacom Bamboo Fun. Ik ben er zeer content mee hehe.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik heb ook een wacom bamboo en ben er zeer tevreden mee ;) ik gebruik die iedere dag in mijn animatie richting


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    wacom ;D.
    Ik heb toen ik 18 was er een voor m'n verjaardag gekregen. Ik word over een maand 25 en ik heb dat ding nog steeds.


    No growth of the heart is ever a waste

    Vroeger heb ik een Wacom Bamboo gehad, maar die vond ik knap vervelend worden na een tijd. Hij is namelijk al best oud, en die updates werden echt een ramp.
    Nu heb ik een Wacom Intuos Comic Small van 85 euro, en ik ben er echt super blij mee. Je krijgt er ook meteen een licentie bij voor tekensoftware (2 of 3 jaar geloof ik), wat super fijn is. ^^


    Caution first, always.

    Dit is ook wel een goed topic om in de gaten te houden. Ik zoek namelijk ook een tekentablet!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    MT want ik zoek er ook een.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik had trouwens wel een vraag: heb je een laptop nodig waar cd-roms in kunnen?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mirinae schreef:
    Dit is ook wel een goed topic om in de gaten te houden. Ik zoek namelijk ook een tekentablet!


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Weet iemand nog wat?


    [ heaven knows ]

    Sws wacom, heb zelf een intuos pro, is duurder, maar bevalt goed


    Aan niets denken is ook denken.