• Wie van jullie zit op Tinder? En wat is jullie ervaring ermee? Ik ben namelijk opzoek naar zowel nieuwe vrienden als een potentiële date. De mensen die ik ken hebben het ook, al doen ze er niet zoveel mee.

    Oh en bij personen zoeken geeft ie aan dat er iets mis is gegaan en dat ik het later opnieuw moet proberen. Ik heb mijn locatie aanstaan. Watt doe ik verkeerd?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Voor de mensen die mensen kennen die hun vriendjes daarop hebben leren kennen, hebben die ook iets in hun bio staan dat ze niet geïnteresseerd zijn in one night stands oid?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb een of twee keer een Tinderaccount gehad, maar het was beide keren meer voor de lol en om even te kijken wat voor jongens mijn stad te bieden had haha. Het is wel heel grappig om met een vriendin te doen, beetje swipen en lachen. Maar echt iets serieus heb ik er nooit mee gedaan, al is het de afgelopen keer bijna tot een date gekomen. Maar nee, ik ontmoet toch liever iemand in het echt eerlijk gezegd..


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Gadot schreef:
    Voor de mensen die mensen kennen die hun vriendjes daarop hebben leren kennen, hebben die ook iets in hun bio staan dat ze niet geïnteresseerd zijn in one night stands oid?


    Ja, ik vraag ne ook af of ik dat er niet in moet zetten. Tot nu tue werkt tinder nog steeds niet bij mij.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb nog nooit Tinder gehad, wel Badoo, maar toen ik zag dat een vriend van mijn broer op mijn profiel had gekeken had ik hem maar weer verwijderd.
    Vond het te gênant. :/


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Scribe schreef:
    (...)

    Ja, ik vraag ne ook af of ik dat er niet in moet zetten. Tot nu tue werkt tinder nog steeds niet bij mij.


    Nee had ik er niet instaan. Ik heb gewoon neergezet dat ik op de Pabo zit, hobbies.
    Geloof dat dat het zelfs was ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik heb toch liever dat ik wat langer wacht en dat ik gewoon iemand in het echt ontmoet dan dat ik via Tinder iets regel, ik vind dat zo onpersoonlijk eigenlijk.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Ik heb toch liever dat ik wat langer wacht en dat ik gewoon iemand in het echt ontmoet dan dat ik via Tinder iets regel, ik vind dat zo onpersoonlijk eigenlijk.

    + het is niet iets voor mij, het valt niet te vertrouwen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mirinae schreef:
    (...)
    + het is niet iets voor mij, het valt niet te vertrouwen.


    Die laatste opmerking vind ik een beetje raar. Persoonlijk misschien wel ja maar je hebt al voldoende reacties gezien hierboven die het tegendeel ook bewijzen. Beetje extreem...


    The truth is out there.

    Ik heb mijn vriend ontmoet via iets wat wel wat weg had van Tinder; Hot or Not. Het was meer een gein toen ik de app installeerde, maar nu zijn mijn vriend en ik al ruim een jaar samen en enorm naar elkaar toegegroeid. We hebben elkaars mooiste en lelijkste kanten gezien en de relatie is nog altijd sterk. Al heb ik ook minder leuke ervaringen gehoord met zelfs nare gevolgen als aanranding etc.

    Mijn conclusie: Je moet ook gewoon een beetje geluk hebben met wie je treft (:


    26 - 02 - '16

    Suvi schreef:
    (...)
    Die laatste opmerking vind ik een beetje raar. Persoonlijk misschien wel ja maar je hebt al voldoende reacties gezien hierboven die het tegendeel ook bewijzen. Beetje extreem...

    Voor mij valt het niet te vertrouwen. Beter? Nee? Pech gehad dan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mirinae schreef:
    (...)
    Voor mij valt het niet te vertrouwen. Beter? Nee? Pech gehad dan.


    Nou iets rustiger mag ook wel hoor.


    The truth is out there.

    Ik heb twee keer een half jarige relatie gehad via Tinder en nu ben ik twee maanden aan het daten met iemand die ik ook via Tinder heb ontmoet. En alle drie waren niet uit voor seks. :)!


    When I'm with you I feel save, like I'm home.

    Hi,ik krijg steeds de melding dat ik ongelezen berichten op mijn account heb, maar als ik daar rechts bij mijn matches kijk, zie ik ze niet? Of kunnen vreemden ook een bericht sturen? En waar zie je dat dan?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Hi,ik krijg steeds de melding dat ik ongelezen berichten op mijn account heb, maar als ik daar rechts bij mijn matches kijk, zie ik ze niet? Of kunnen vreemden ook een bericht sturen? En waar zie je dat dan?


    Nee alleen je matches kunnen je een bericht sturen. En die meldingen blijven soms hangen, heel vervelend. Het wil niet altijd zeggen dat er 1 is. Ververs een keer je gesprekken om te kijken of je echt een bericht heb, en anders verdwijnt die 1 vanzelf (': helaas is Tinder niet vlekkeloos


    It's never gonna happen, Guys.